Lopputyön tarkoitus

anonyymi

Mikä opinnäytetyössä on tarkoituksena?

Suoria lainauksia ei saisi olla, mutta kun vaihtaa muutamaa sanaa ja panee lähteen perään, tekstikappale ei enää olekaan suora lainaus eikä kukaan voi myöskään syyttää plagioinnista.

Mitä lopputyössä oikeastaan pitää tehdä?

3

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari tuntia aikaa

Sanot hyvän lopputyön aiheen taloushallinnon merkonomille niin kerron.

No ei vaan.. eiköhän siinä ole tarkoitus, että lopputyön tekijä osais hakea aiheen piiristä tietoa ja soveltaa niitä; poimia olennainen, käsitellä ja jäsennellä sitä tietoa jne. Täten siis parantaa omaa osaamista ja itsenäistä ajattelua oman ammatin parissa.

Tosin musta tuntuu että tiesit tämän kaiken jo etkä aivan tainnut tarkoittaa tuota niin.. mitä siis tarkoitit? Tuli niin pirun sekava viestiki että voisit kertoa.

• anonyymi

Tarkoituksena siis on vain kopioida, joskin tieto puetaan hieman eri asuun, jotta plagioinnista ei voida syyttää?

Ai niin, pitääkö olla jonkinlainen loppupäätelmä, kun ei ole mitään ongelmaakaan esittää?

• lopputyöltä.
        anonyymi kirjoitti:

Tarkoituksena siis on vain kopioida, joskin tieto puetaan hieman eri asuun, jotta plagioinnista ei voida syyttää?

Ai niin, pitääkö olla jonkinlainen loppupäätelmä, kun ei ole mitään ongelmaakaan esittää?

Tutkielma on tutkielma. Opinnäyte on opinnäyte.
        Luultavasti se on kuitenkin niin, että plagiaatti on plagiaatti, eikä opinnäyte. Ai kopioida mistä? Mainitsemasi tieto on monesti kuitenkin subjektiivista, sitä voisi edes kokeilla kommentoida. Luultavasti ohjaaja tulee sanomaan jotain mielenkiintoista, jos tekstisi on kopioitua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe