Hei. Oisko täällä jollain tietoa,että mistä tai mihin kannattee esim.joku alan lehti tai joku semmoinen laittaa ilmoitus halukkuudesta oppisopimuskoulutuksella tai suoraan harjoittelemaan yritykseen metsäkonekuskiksi. M ielellään pohjois-suomesta tai kainuu/Oulu akselilta,mut myös muut paikat kiinnostavat. Oisko täällä palstalla jollain tietoa tälläisesta paikasta.Olisin halukas vaihtamaan alaa ja tämä konekuski kiinnostaa kovasti,mutta en haluasi juurikaan paljon kuluttaa koulunpenkkiä. Olen ajanut kaikenlaisilla traktoreilla ja käyttänyt traktoreissa erilaisia kauhoja,leikkureita ja pihtejä ja olen myös ajanut erilaisilla pienkuormaimilla ja vähän myös kurottajalla ajo kokemusta, et sen verran on koneilla ajokokemuksia. Odotellessa asiallisia vastauksia.
Ps.jos jollain mielenkiinto heräsi,niin mahdollisesti voisin laittaa maili osoitteen tai vaihtoehtoisesti sinä kellä ois mahdollisesti paikka.
Konekuskiksiko? Yrittäjät Hox!
5
2030
Vastaukset
- ton
Sinulla ei siis ole sähköpostiosoitetta?
- Mahdollinen alan vaihtaja
Maili osoite,miksi kysyit?
- Mahdollinen alan vaihtaja
Mahdollinen alan vaihtaja kirjoitti:
Maili osoite,miksi kysyit?
Eipä sitte taidakkaan olla pulaa konekuskeista ku ei oo tullu yhtään kiinnostunutta kyselijää,mut minun sähköposti on [email protected] Sinne voi ottaa yhteyttä minuun.
- EI!!!
Eipä sitte taidakkaan olla pulaa konekuskeista ku ei oo tullu yhtään kiinnostunutta kyselijää,mut minun sähköposti on [email protected] Sinne voi ottaa yhteyttä minuun.
todellisuudessa ei ole pulaa kuskeista,vaikka mitä väittävät.
- Käpyselänalla
Mutta urakoitsiat eivät hengaile nettipalstoilla.
En tiedä vieläkö "Hartsu Herra" Hannola on voimissaan, hän ainakin tietäisi antaa, neuvoa. Ennen oli Koneyrittäjäin Liitto, mutta nyt jos soitat, tärväät vain puhelin maksun. Avaa puhelin kataloogi, ja katso sieltä "metsäkoneurakointia" sarakkeelta, ja rohkeasti kysymään.
Minäkään en ole koskaan "hakenut" työntekijää, kaikki on tulleet esittäytymään, ja siitä on alkanut työsuhde, joka yleensä jatkuu ystävyytenä, aina viimeisen palveluksen suorittamiseen saakka.
Aktiivisuutta!!
Älä odota milloin "Head Hunter" ottaa yhteyttä.
Stemmpiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257