Hei. Oisko täällä jollain tietoa,että mistä tai mihin kannattee esim.joku alan lehti tai joku semmoinen laittaa ilmoitus halukkuudesta oppisopimuskoulutuksella tai suoraan harjoittelemaan yritykseen metsäkonekuskiksi. M ielellään pohjois-suomesta tai kainuu/Oulu akselilta,mut myös muut paikat kiinnostavat. Oisko täällä palstalla jollain tietoa tälläisesta paikasta.Olisin halukas vaihtamaan alaa ja tämä konekuski kiinnostaa kovasti,mutta en haluasi juurikaan paljon kuluttaa koulunpenkkiä. Olen ajanut kaikenlaisilla traktoreilla ja käyttänyt traktoreissa erilaisia kauhoja,leikkureita ja pihtejä ja olen myös ajanut erilaisilla pienkuormaimilla ja vähän myös kurottajalla ajo kokemusta, et sen verran on koneilla ajokokemuksia. Odotellessa asiallisia vastauksia.
Ps.jos jollain mielenkiinto heräsi,niin mahdollisesti voisin laittaa maili osoitteen tai vaihtoehtoisesti sinä kellä ois mahdollisesti paikka.
Konekuskiksiko? Yrittäjät Hox!
5
1983
Vastaukset
- ton
Sinulla ei siis ole sähköpostiosoitetta?
- Mahdollinen alan vaihtaja
Maili osoite,miksi kysyit?
- Mahdollinen alan vaihtaja
Mahdollinen alan vaihtaja kirjoitti:
Maili osoite,miksi kysyit?
Eipä sitte taidakkaan olla pulaa konekuskeista ku ei oo tullu yhtään kiinnostunutta kyselijää,mut minun sähköposti on [email protected] Sinne voi ottaa yhteyttä minuun.
- EI!!!
Eipä sitte taidakkaan olla pulaa konekuskeista ku ei oo tullu yhtään kiinnostunutta kyselijää,mut minun sähköposti on [email protected] Sinne voi ottaa yhteyttä minuun.
todellisuudessa ei ole pulaa kuskeista,vaikka mitä väittävät.
- Käpyselänalla
Mutta urakoitsiat eivät hengaile nettipalstoilla.
En tiedä vieläkö "Hartsu Herra" Hannola on voimissaan, hän ainakin tietäisi antaa, neuvoa. Ennen oli Koneyrittäjäin Liitto, mutta nyt jos soitat, tärväät vain puhelin maksun. Avaa puhelin kataloogi, ja katso sieltä "metsäkoneurakointia" sarakkeelta, ja rohkeasti kysymään.
Minäkään en ole koskaan "hakenut" työntekijää, kaikki on tulleet esittäytymään, ja siitä on alkanut työsuhde, joka yleensä jatkuu ystävyytenä, aina viimeisen palveluksen suorittamiseen saakka.
Aktiivisuutta!!
Älä odota milloin "Head Hunter" ottaa yhteyttä.
Stemmpiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405304Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1272184- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801495Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191374Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711227
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381120