Hei. Oisko täällä jollain tietoa,että mistä tai mihin kannattee esim.joku alan lehti tai joku semmoinen laittaa ilmoitus halukkuudesta oppisopimuskoulutuksella tai suoraan harjoittelemaan yritykseen metsäkonekuskiksi. M ielellään pohjois-suomesta tai kainuu/Oulu akselilta,mut myös muut paikat kiinnostavat. Oisko täällä palstalla jollain tietoa tälläisesta paikasta.Olisin halukas vaihtamaan alaa ja tämä konekuski kiinnostaa kovasti,mutta en haluasi juurikaan paljon kuluttaa koulunpenkkiä. Olen ajanut kaikenlaisilla traktoreilla ja käyttänyt traktoreissa erilaisia kauhoja,leikkureita ja pihtejä ja olen myös ajanut erilaisilla pienkuormaimilla ja vähän myös kurottajalla ajo kokemusta, et sen verran on koneilla ajokokemuksia. Odotellessa asiallisia vastauksia.
Ps.jos jollain mielenkiinto heräsi,niin mahdollisesti voisin laittaa maili osoitteen tai vaihtoehtoisesti sinä kellä ois mahdollisesti paikka.
Konekuskiksiko? Yrittäjät Hox!
5
2000
Vastaukset
- ton
Sinulla ei siis ole sähköpostiosoitetta?
- Mahdollinen alan vaihtaja
Maili osoite,miksi kysyit?
- Mahdollinen alan vaihtaja
Mahdollinen alan vaihtaja kirjoitti:
Maili osoite,miksi kysyit?
Eipä sitte taidakkaan olla pulaa konekuskeista ku ei oo tullu yhtään kiinnostunutta kyselijää,mut minun sähköposti on [email protected] Sinne voi ottaa yhteyttä minuun.
- EI!!!
Eipä sitte taidakkaan olla pulaa konekuskeista ku ei oo tullu yhtään kiinnostunutta kyselijää,mut minun sähköposti on [email protected] Sinne voi ottaa yhteyttä minuun.
todellisuudessa ei ole pulaa kuskeista,vaikka mitä väittävät.
- Käpyselänalla
Mutta urakoitsiat eivät hengaile nettipalstoilla.
En tiedä vieläkö "Hartsu Herra" Hannola on voimissaan, hän ainakin tietäisi antaa, neuvoa. Ennen oli Koneyrittäjäin Liitto, mutta nyt jos soitat, tärväät vain puhelin maksun. Avaa puhelin kataloogi, ja katso sieltä "metsäkoneurakointia" sarakkeelta, ja rohkeasti kysymään.
Minäkään en ole koskaan "hakenut" työntekijää, kaikki on tulleet esittäytymään, ja siitä on alkanut työsuhde, joka yleensä jatkuu ystävyytenä, aina viimeisen palveluksen suorittamiseen saakka.
Aktiivisuutta!!
Älä odota milloin "Head Hunter" ottaa yhteyttä.
Stemmpiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952890
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on792373- 241916
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291460Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151315- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26867Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62816Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2729