osaisiko joku auttaa? mulla on vuoden 89 vectra ja siinä jää valot päälle vaikka katkaisijasta käännän ne pois päältä. mittarivalot ym kyllä sammuu mutta ei ajovalot. parkitkaan ei mene päälle. joskus satunnaisesti tehnyt tuota mutta nyt joka kerta kun autoa käytän. sitten kun olen kaikkia "viiksiä" nykinyt (pyyhin,vilkut ja pitkät) niin valot sammuu. onko ideoita mistä kannattaisi aloittaa vian etsintä??
valopää
1
238
Vastaukset
- mikä vaan
Voi siis olla vikaa missä vain, mutta omassa 97 veccussa oli monitoimiviiksen (vilkut/pitkät) jokin kontaktipinta oli kulunut, ja aiheutti samaista ongelmaa (tosin päälle jäi sekä puolivalojen ja pitkien polttimot).
Muuta oikuttelua oli se, että välkäytteli pitkiä päälle ajaessa, siis räpsytteli.
Pimeässä sen huomasi merkkivalosta itsekkin, mutta päivänvalossa varmaan vain muut kuskit kokivat päänvaivaa että mikäs hullu siellä räpsytelee.
Metro-auto tarjosi ko monitoimiviikseä mukaan uutena karvan alle 90 eurolla, mutta motonetin osaan kun tyydyin, niin selvisin reilusti alle 20 kympillä.
Vaihto oli tohon B-veccuun tehtävissä ainakin niinkin helposti, että parkkiruudussa alle vartti työaikaa.
Vika poistui, ja mielestäni pienellä rahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818