ja Japanin aivokuume. Oletteko ottaneet ko. rokotuksen kun olette matkustelleet pohjois-Thaimaassa? Poikani on ensi kesänä menossa kuukaudeksi sinne. Rokote.fi antaa suosituksen aivokuumerokotuksen ottamisesta mutta esim. veljeni jonka vaimon kotiseudulle he ovat siis menossa sanoo ettei hän ole sitä koskaan ottanut. Onko teillä kokemuksia? Onko tarpeellinen?
Pohjois-Thaimaa
3
2326
Vastaukset
- mieti nyt
ja et ota niin riski on tietenkin olemassa. Kaikkiin maailman tauteihin ei kannata rokotusta ottaa mutta mutta....ei koskaan tiedä.
- .....
Meillä ei ollut.. se on tosi harvinainen siellä, en sano omaan laskuuni että aivan turhaa mutta jokainen päättäköön itse.
- harkintaa
Japanin aivotulehdus leviää hyttysten välityksellä ja on hyvin harvinainen. Monta muutakin tautia voi välttää käyttämällä iholle levitettävää hyttyssuoja-ainetta. Rokote on vain yhtä taudinaiheuttajaa vastaan (aiheuttaa kaiken lisäksi monella hankalia haittavaikutuksia), ihoaineella saa suojan myös muille taudinaiheuttajille (kysy apteekista tai Finnestate-sivuilta). Vaaleat pitkähihaiset ja lahkeiset vaatteet käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693