MOI.
Mistä kannattaa kysyä tai mistä voi ostaa aikuisille sopivia kestovaippoja?
Kiitos vastauksestanne.
Aikuisille kestovaippoja?
9
3891
Vastaukset
- tällaisesta
osoitteesta:
[email protected]
On todella tuhteja paksusta flanellista tehtyjä kestovaippoja ja sen päälle todella napakka aito plastikkihousu, jo pysyy pissa pöksyssä ja on iloinen turvamieli vaippapojalla. - Nimetön
Minulla on kestovaippoja aikuisten kokoa
- kestovaippoja
Mistä niitä voisi saada ostettua? Onko sinulla
ihan myyntiin asti niitä?
Laitatko yhteystietosi, niin otan yhteyttä sinuun. - pikkumies45
kestovaippoja kirjoitti:
Mistä niitä voisi saada ostettua? Onko sinulla
ihan myyntiin asti niitä?
Laitatko yhteystietosi, niin otan yhteyttä sinuun.Mitä maksaa aikuisten kestavaipat niihin kuuluvat housut myös.
- halukas ostaja
hei. onko sinulla todella myynnissä aikuisten kestovaippahousuja. voitko lähettää niistä muutamia
valokuvia. ja miten muuten sinuun saa yhteyttä. - muovit hiostaa
Hei! Minäkin olisin kiinnostunut aikuisten kestovaipoista. Ei vaan tunnu löytyvän mistään. Olisiko myyntiin asti? ja millaisia?
- ekologisuus
muovit hiostaa kirjoitti:
Hei! Minäkin olisin kiinnostunut aikuisten kestovaipoista. Ei vaan tunnu löytyvän mistään. Olisiko myyntiin asti? ja millaisia?
www.ekominna.fi. Sieltä löytyy paljon erilaisia kestovaippoja aikuisille.
- NN
http://www.karpalopiste.fi
kannattaa ainakin kysyä... on hoitotarvikkeiden erikoisliike.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995