teen sarjiksia

inspiraatiohukassa!

Teen sarjakuvia ihan harrastuksena. Aloin tekemään sellaista orava sarjakuvaa mutta se ei mielyttänyt minua noin 7 sarjiksen jälkeen. Ja nyt meni inspiraatio en mitenkään keksi uutta päähenkilöä ja sen luonetta! kiroilevasiili vie kaiken idean : S ehdottakaa esim jos kiroilevaa siiltä ei oli olemassa niin esim: no se vois olla siili jonka luonne on sellanen ärräpäitä heittelevä kiroileva siili :DDDDDDDDDDD
AUTTAKAA PLIIIS !

1

1200

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piirtelijä

Lue toisten ihmisten sarjakuvia, niitä on netissä todella iso määrä. Minua ainakin se auttaa, kun luen netissä jotain hienoa sarjakuvaa, tulee heti inspiraatio piirtää omia juttuja. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi matkia niitä sarjakuvia. Koita keksiä joku oma hahmo, sen pitäisi olla omaperäinen eikä mikään toisilta kopioitu. Minullakin on eräs sarjakuvahahmo, jonka idea syntyi eräästä vanhasta pehmolelusta. Kyllä se päähahmo tulee kunhan vaan tarpeeksi jaksaa miettiä. Jos ei ekalla kerralla onnistu, niin ei pidä lopettaa. Ja voihan sitä keksittyä hahmoa aina muokata paremmaksi, ei tarvi heti hylätä sen ideaa ja aloittaa alusta.

Jos olet oikeasti samanlainen piirtäjähörhö kuin minä niin kokeile lukea jotain kivaa sarjakuvaa. Se ainakin auttaa minua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1412
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe