Teen sarjakuvia ihan harrastuksena. Aloin tekemään sellaista orava sarjakuvaa mutta se ei mielyttänyt minua noin 7 sarjiksen jälkeen. Ja nyt meni inspiraatio en mitenkään keksi uutta päähenkilöä ja sen luonetta! kiroilevasiili vie kaiken idean : S ehdottakaa esim jos kiroilevaa siiltä ei oli olemassa niin esim: no se vois olla siili jonka luonne on sellanen ärräpäitä heittelevä kiroileva siili :DDDDDDDDDDD
AUTTAKAA PLIIIS !
teen sarjiksia
1
1171
Vastaukset
- piirtelijä
Lue toisten ihmisten sarjakuvia, niitä on netissä todella iso määrä. Minua ainakin se auttaa, kun luen netissä jotain hienoa sarjakuvaa, tulee heti inspiraatio piirtää omia juttuja. En kuitenkaan tarkoita, että pitäisi matkia niitä sarjakuvia. Koita keksiä joku oma hahmo, sen pitäisi olla omaperäinen eikä mikään toisilta kopioitu. Minullakin on eräs sarjakuvahahmo, jonka idea syntyi eräästä vanhasta pehmolelusta. Kyllä se päähahmo tulee kunhan vaan tarpeeksi jaksaa miettiä. Jos ei ekalla kerralla onnistu, niin ei pidä lopettaa. Ja voihan sitä keksittyä hahmoa aina muokata paremmaksi, ei tarvi heti hylätä sen ideaa ja aloittaa alusta.
Jos olet oikeasti samanlainen piirtäjähörhö kuin minä niin kokeile lukea jotain kivaa sarjakuvaa. Se ainakin auttaa minua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4110583Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610142- 227927
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776334Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304922- 564743
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174076Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253429- 623147
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2263085