Parque Cristobal/ Playa del Ingles

perhematkalle

Onko kellään kokemusta ko. hotellista? Onko siellä lapsille ohjelmaa, lukemani mukaan olisi saksankielistä ohjelmaa? Onko lasten tekemiset sellaisia että 9 v. suomenkielinen pärjää siellä?
Mitä mieltä olette hotellin puolihoidosta, oliko maittavat tarjoilut? Kaikki info otetaan kiitollisena vastaan.

11

3762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierän kaukaa

sillä sijaitsee Inglesin pahamaineisella alueella jossa huumekauppa ja parittelu on joka päiväistä. Hotellin alakerrassa on yökerho ja jossa meno jatkuu aamu 7.00 ja käytävillä hortoilee vaikka mitä sakkia sisään pyrkimässä. Tulee mahtava loma mutta olisi ehköä kannattanut lukea tarkemmin ennenkuin matkaa varaa.Puolihoitoa ei kukaan ota sillä aamupala ritttää ja syö milloin näin tuntuu ja siellä missä haluaa. Saattaa käydä niin että koko viikon syö pitsaa ja makaronia jos ottaa puolihoidon.

• päiväsalista

Suotakoon hänelle tämä terapia. Älä siitä välitä. On sentään siinä oikeassa, että varmaankin siinäkin hotellissa paritellaan aika ajoin. Ei ole ikinä käynyt Inglesissä.
        En minäkään ole tässä hotellissa asunut. kävin kerran uteliaisuuttani katsomassa. Ravintola näytti viihtyisältä ja siellä oli usein ohjelmaa illalla.
        Lienee aivan normaali paikka rauhallisella alueella. Virallinen tie kulkee Avda. Gran Canarialta, mutta pientä sivukujaa pääsee lähellä Kuparipannua Tirajana kadun ja Avda. Gran Canarian puoliväliin keskustasta Msapalomasiin johtavalle kadulle.

• kujhiotg

Siisti ja rauhallinen ja kiva hotelli.

• marraskuussa 07

Paikat oli todella siistit. ei ollut melua. ohjelmasta ei tietoa kun ei ole itellä lapsia. Täyden kympin mesta.

• Sara1616

Olen käynyt pienenä siellä ja jos ei oli hyvää ruokaa mene kuparipanuun. Se on suomalainen ravintola siellä lähellä.

• Kirjoitusvirhe

Siis ole ton oli tilalle:)

• naapurissaollut

Taas nostettu vanha juttu! Ihan potaskaa puhuu "kierän kaukaa". Väärä hotelli. Parque Cristobal on hyvätasoinen apartomentos.
      Vastasin tähän, jos joku on nyt menossa ja löytää tämän ketjun...en ole asunut,mutta olen käynyt kylässä lokakuussa Cristobalissa.

• en.ole.ollut.kylässä

Onko sellainen tunne että sinä edustat korkeinta totuutta?

• parasko

Ehkä inglesin paras apartomentos.erityisesti lapsiperheille.

• Markkuset

Hauskaa lomaa teille!

• Hyvätasoinen paikka,ainut harmi saattaa olla,että perimmäisistä bungaloveista on tosi pitkä matka portille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4783
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4559
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4542
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2974
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2538
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2128
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      181
      1245
    Aihe