Lahden paras hammaslääkäri?

Tiivi

Kuka/missä on Lahden paras hammaslääkäri?Kenellä on hinta-laatu suhde kohdallaan? Uus hakusessa kun vakkari onkin vaihtanu maisemia.Tietoo?

25

15794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

Lehtosen Markku. JOs vaan ottaa uusia asiakkaita niin suosittelen.

• Saga

ja miellyttävä hammaslääkäri on Juuso Erkamo (Hämeenk. 18). Työllä erinomainen hinta-laatusuhde. Sopii myös hyvin pelkääville potilaille. Itse kävin hänen luonaan 11 vuoden tauon jälkeen (kammo kouluhammaslääkäreistä) ja johan loppui pelkääminen. Edes juurihoito ei ollut kamalaa.

• mikki hiiri

Hammaslääkäriasema Dentor keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.
      En aio mennä itse enää enkä suosittele muillekaan.

• MaxBet

ja he eivät yleensä ota uusia asiakkaista. Kannataa ottaa puhelin luetteloja käydä läpi kaikki vaihtoehdot. Voin taata että tulet hyötymään rahallisesti hinta tiedustelusta.

• Minnu

Vihreän Omenan Olli Lehto on upea lääkäri. Ottaa kivasti huomioon jos asiakasta pelotta. On vitsikäskin,nopea ja taitava. Naislekureita en suosittele.

• Jansku

Ehdottomasti Juuso Erkamo.Mullakin oli hammaslääkäripelko,mut ei ole enää.Kiitos Erkamon hyvän ja ystävällisen palvelun!

• Ristan

Minultakin lähti pelko Juuson vastaanotolla. Ystävällinen ja huomaavainen lääkäri!

• tyytyväinen1

Ehdottomasti paras on Hammaslääkäri Olli Starck tarjoaa hammashoitoa Lahden alueella yli 15 vuoden kokemuksella

Hämeenkatu 16 A 19 15110 LAHTI
      Puh. 040 5243629

• frykeith

Vihreä Omena on hieno paikka jo lähes 20v asiakkaana .

• Pettynyt_asiakas

Kävin toista kertaa tuolla naishammaslääkärillä enkä käy enää. Teknisesti taitava ja nopea mutta niin mölö sosiaalisesti että maksavana asiakkaana äänestän jaloillani. Tiuski, kiireinen, tyly, ei kuunnnellut, hammastarkastus jäi tekemättä vaikka tulin sitä varten ennen matkaa koska ilmoitti tekevänsä toisen toimenpiteen ensin, ei pakollisen Ei ohjeita seuraavan ajan varaamiseen vaan "laskun voit maksaa toimistoon, heippa".
        Muut lääkärit varmaan hyviä.

• Anonyymi

Olli Lehto on nopea ystävällinen taitava 40 vuotta asiakkaana.

• pauli333

Runomies Teini Mukkulassa

• Hampaatkuntoon

Puistokatu 5

• Anonyymi

Hammaslääkäriasema Hymysuu keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.

• goog

Tarja Kettunen. Asiallinen, huolellinen, taitava.

• Anonyymi

Hammaslääkäriasema Hymysuu keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.

• Harjaahampaat

Kaikki hyviä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Olli Lehto nopea taitava ystävällinen ottaa huomioon pelkäävät asiakkat.

• Anonyymi

VihreäOmena jo 3 0 v samalla lekurilla.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

fazerin huora uhkasi viedä tuotannon 2017 ruotsiin syy perintövero
      2025 sama ukaus syy makeisvero
      makeiset tuhoavat nuorten hampaat

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      186
      4239
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      94
      2785
    3. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      144
      2290
    4. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      85
      2251
    5. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      33
      2171
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      2041
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      30
      2017
    8. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      137
      1851
    9. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      1849
    10. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      20
      1836
    Aihe