Lahden paras hammaslääkäri?

Tiivi

Kuka/missä on Lahden paras hammaslääkäri?Kenellä on hinta-laatu suhde kohdallaan? Uus hakusessa kun vakkari onkin vaihtanu maisemia.Tietoo?

25

14536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

Lehtosen Markku. JOs vaan ottaa uusia asiakkaita niin suosittelen.

• Saga

ja miellyttävä hammaslääkäri on Juuso Erkamo (Hämeenk. 18). Työllä erinomainen hinta-laatusuhde. Sopii myös hyvin pelkääville potilaille. Itse kävin hänen luonaan 11 vuoden tauon jälkeen (kammo kouluhammaslääkäreistä) ja johan loppui pelkääminen. Edes juurihoito ei ollut kamalaa.

• mikki hiiri

Hammaslääkäriasema Dentor keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.
      En aio mennä itse enää enkä suosittele muillekaan.

• MaxBet

ja he eivät yleensä ota uusia asiakkaista. Kannataa ottaa puhelin luetteloja käydä läpi kaikki vaihtoehdot. Voin taata että tulet hyötymään rahallisesti hinta tiedustelusta.

• Minnu

Vihreän Omenan Olli Lehto on upea lääkäri. Ottaa kivasti huomioon jos asiakasta pelotta. On vitsikäskin,nopea ja taitava. Naislekureita en suosittele.

• Jansku

Ehdottomasti Juuso Erkamo.Mullakin oli hammaslääkäripelko,mut ei ole enää.Kiitos Erkamon hyvän ja ystävällisen palvelun!

• Ristan

Minultakin lähti pelko Juuson vastaanotolla. Ystävällinen ja huomaavainen lääkäri!

• tyytyväinen1

Ehdottomasti paras on Hammaslääkäri Olli Starck tarjoaa hammashoitoa Lahden alueella yli 15 vuoden kokemuksella

Hämeenkatu 16 A 19 15110 LAHTI
      Puh. 040 5243629

• frykeith

Vihreä Omena on hieno paikka jo lähes 20v asiakkaana .

• Pettynyt_asiakas

Kävin toista kertaa tuolla naishammaslääkärillä enkä käy enää. Teknisesti taitava ja nopea mutta niin mölö sosiaalisesti että maksavana asiakkaana äänestän jaloillani. Tiuski, kiireinen, tyly, ei kuunnnellut, hammastarkastus jäi tekemättä vaikka tulin sitä varten ennen matkaa koska ilmoitti tekevänsä toisen toimenpiteen ensin, ei pakollisen Ei ohjeita seuraavan ajan varaamiseen vaan "laskun voit maksaa toimistoon, heippa".
        Muut lääkärit varmaan hyviä.

• Anonyymi

Olli Lehto on nopea ystävällinen taitava 40 vuotta asiakkaana.

• pauli333

Runomies Teini Mukkulassa

• Hampaatkuntoon

Puistokatu 5

• Anonyymi

Hammaslääkäriasema Hymysuu keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.

• goog

Tarja Kettunen. Asiallinen, huolellinen, taitava.

• Anonyymi

Hammaslääkäriasema Hymysuu keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.

• Harjaahampaat

Kaikki hyviä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Olli Lehto nopea taitava ystävällinen ottaa huomioon pelkäävät asiakkat.

• Anonyymi

VihreäOmena jo 3 0 v samalla lekurilla.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

fazerin huora uhkasi viedä tuotannon 2017 ruotsiin syy perintövero
      2025 sama ukaus syy makeisvero
      makeiset tuhoavat nuorten hampaat

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe