Kuka/missä on Lahden paras hammaslääkäri?Kenellä on hinta-laatu suhde kohdallaan? Uus hakusessa kun vakkari onkin vaihtanu maisemia.Tietoo?
Lahden paras hammaslääkäri?
25
13897
Vastaukset
- Pera
Lehtosen Markku. JOs vaan ottaa uusia asiakkaita niin suosittelen.
- Saga
ja miellyttävä hammaslääkäri on Juuso Erkamo (Hämeenk. 18). Työllä erinomainen hinta-laatusuhde. Sopii myös hyvin pelkääville potilaille. Itse kävin hänen luonaan 11 vuoden tauon jälkeen (kammo kouluhammaslääkäreistä) ja johan loppui pelkääminen. Edes juurihoito ei ollut kamalaa.
- mikki hiiri
Hammaslääkäriasema Dentor keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.
En aio mennä itse enää enkä suosittele muillekaan. - MaxBet
ja he eivät yleensä ota uusia asiakkaista. Kannataa ottaa puhelin luetteloja käydä läpi kaikki vaihtoehdot. Voin taata että tulet hyötymään rahallisesti hinta tiedustelusta.
- Minnu
Vihreän Omenan Olli Lehto on upea lääkäri. Ottaa kivasti huomioon jos asiakasta pelotta. On vitsikäskin,nopea ja taitava. Naislekureita en suosittele.
- Jansku
Ehdottomasti Juuso Erkamo.Mullakin oli hammaslääkäripelko,mut ei ole enää.Kiitos Erkamon hyvän ja ystävällisen palvelun!
- Ristan
Minultakin lähti pelko Juuson vastaanotolla. Ystävällinen ja huomaavainen lääkäri!
- tyytyväinen1
Ehdottomasti paras on Hammaslääkäri Olli Starck tarjoaa hammashoitoa Lahden alueella yli 15 vuoden kokemuksella
Hämeenkatu 16 A 19 15110 LAHTI
Puh. 040 5243629 - frykeith
Vihreä Omena on hieno paikka jo lähes 20v asiakkaana .
- Pettynyt_asiakas
Kävin toista kertaa tuolla naishammaslääkärillä enkä käy enää. Teknisesti taitava ja nopea mutta niin mölö sosiaalisesti että maksavana asiakkaana äänestän jaloillani. Tiuski, kiireinen, tyly, ei kuunnnellut, hammastarkastus jäi tekemättä vaikka tulin sitä varten ennen matkaa koska ilmoitti tekevänsä toisen toimenpiteen ensin, ei pakollisen Ei ohjeita seuraavan ajan varaamiseen vaan "laskun voit maksaa toimistoon, heippa".
Muut lääkärit varmaan hyviä. - Anonyymi
Olli Lehto on nopea ystävällinen taitava 40 vuotta asiakkaana.
- pauli333
Runomies Teini Mukkulassa
- Hampaatkuntoon
Puistokatu 5
- Anonyymi
Hammaslääkäriasema Hymysuu keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.
En aio mennä itse enää enkä suosittele muillekaan.
- goog
Tarja Kettunen. Asiallinen, huolellinen, taitava.
- Anonyymi
Hammaslääkäriasema Hymysuu keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa.
- Harjaahampaat
Kaikki hyviä.
- Anonyymi
- Anonyymi
Olli Lehto nopea taitava ystävällinen ottaa huomioon pelkäävät asiakkat.
- Anonyymi
VihreäOmena jo 3 0 v samalla lekurilla.
- Anonyymi
En aio mennä itse enää enkä suosittele muillekaan. - Anonyymi
fazerin huora uhkasi viedä tuotannon 2017 ruotsiin syy perintövero
2025 sama ukaus syy makeisvero
makeiset tuhoavat nuorten hampaat - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707