Suosikkikappaleesi

jokaiselta levyltä

Elikä siis, mikä on suosikkikappaleesi levyiltä Life Thru a Lens, I've Been Expecting You, Sing When You're Winning, Escapology, Intensive Care ja Rudebox?
Meikäläisen vastaukset on Angels, No Regrets, The Road to Mandalay, Come Undone, Tripping ja... linjalla The 80's/The 90's tai Good Doctor...

14

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feelfeel

      Angels, She's the One, Supreme, Feel, Advertising Space ja She's Madonna.

    • vastauksia

      LMEY, Millennium, Supreme, Come Undone, Sin Sin Sin, Rudebox.

    • Nr 4's rule

      Todella vaikea valita vaan yhtä, mutta kyllä se ekalla levyllä kuitenkin on Angels. Se on selkeästi paras kappale koko äijän tuotannossa, klassikkoainesta, joten en voi vastata mitään muutakaan. Toisella albumilla valinta vaikeutuu entisestään, mutta pakko lopulta vastata No Regrets, koska sekin on mielestäni klassikkobiisi. Sing-levyn mahtava hittiputki vai viimeinen kappale Mandalay... Mandalay vie lopulta voiton. Escapologyn Feel on kyllä kaunis, mutta jokin siinä tökkii... Olisiko sitä sitten soitettu liikaa vai onko se vaan liian hiottu kappale mun makuun? Suosikkini on joko Sexed Up tai Come Undone... Valintani on Come Undonen sinkkuversio. Se "fuck you all"- kohta kuulostaa albumiversiolla vähän liian pliisulta. Intensive Carea en ole niin kauheesti kuunnellut, ja se onkin ainoa Robbien levy, jolla ensimmäinen sinkkujulkaisu on suosikkini, ja se ei ole hyvä merkki levyn kannalta. En kauheasti pidä tästä levystä. Rudeboxilta suosikikseni on kohonnut The 90's melodioidensa vuoksi, räpistä en innostu.

    • sisällä

      Entä suosikkikappaleesi näiltä levyiltä, jos sinkkuja ei oteta lukuun? Lasketaan sinkuiks vaan Euroopassa julkaistut "varsinaiset" sinkut.
      Itellä taitaa olla Ego a go go, Win Some Lose Some, By All Means Necessary, Monsoon, The Trouble With Me ja The 80's (vaihtelee).

      • feelfeel

        Killing Me, Grace, Better Man, Love Somebody, Make Me Pure, ja... en osaa sanoa viimestä.


      • Nr 4's rule

        Ego a go go, Karma Killer, Forever Texas, Me And My Monkey, The Trouble With Me, The 90's. Eli 50% Take That-traumojen purkua!


      • cüzümücziin

        Killing me
        These dreams tai Karma killer, riippuu fiiliksestä
        Singing for the lonely
        Handsome man
        Spread your wings
        80s/90s


    • Rüde-man

      Omistan noista vaan 3. Life: Let me entertain you, I've Been: Karma killer, Esc: Monsoon

    • hetkellä

      ne on Lazy days, Grace, Better man, Sexed up, Tripping ja Burslem normals... Ei oo levyn parhaat, mut tällä hetkellä kuuntelen noita...

    • ............

      Angels
      Strong
      Supreme
      Handsome Man
      The Trouble with Me
      The 80's

    • vastauksia..

      1. Angels
      2.Grace (tää oli vaikea, Karma Killer, No Regrets ja Phoenix from the Flames ovat myös suosikkejani)
      3. Road to Mandalay
      4. Cursed (tässä kohtaa myös Nan´s Song ja Feel)
      5. The Trouble with Me
      6. The Actor

      • Number One

        1. Don't Stop Till You Get Enough
        2. Beat It
        3. Smooth Criminal
        4. Who Is It
        5. They Don't Care About Us
        6. Speechless


      • joo...
        Number One kirjoitti:

        1. Don't Stop Till You Get Enough
        2. Beat It
        3. Smooth Criminal
        4. Who Is It
        5. They Don't Care About Us
        6. Speechless

        Mun suosikiltani ilmestyy uutta materiaalia parin kuukauden päästä. Sun suosikilta ei enää koskaan.


      • Pidän
        joo... kirjoitti:

        Mun suosikiltani ilmestyy uutta materiaalia parin kuukauden päästä. Sun suosikilta ei enää koskaan.

        tällä hetkellä näistä:

        Let Me Entertain You
        Strong
        Kids
        Hot Fudge
        Tripping
        Viva Life on Mars


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe