Mikä ala/tekniikan ala kannattaa valita, kun haluaa smmoisen joka on mahdollisimman paljon lukion pitkän matematiikan tapainen?
Eli työhön/opiskeluun kuuluu pitkän matiikan tapaista laskemista.
Ja myös lukion fysiikan tapaista laskemista, mutta juuri erityisesti laskemista eikä niinkään semmoista sanallista fysiikkaa jos ymmärrätte.
Matematiikka
2
871
Vastaukset
- Fyysikko(tfm)
TKK:n teknillinen fysiikka ja matematiikka kuulostaa ihan pätevältä noihin vaatimuksiin. Missään nyt ei tietenkään ole sellaista matikkaa ja fysiikkaa, jota vain lasketaan ymmärtämättä, mutta tfm:ltä laskemista pitäisi löytyä ihan riittävästi. Ja jos nimenomaan se kiinnostaa, niin veikkaisin että kannattaa erikoistua laskennallisiin tieteisiin.
Jos siis taidot riittävät sisäänpääsyyn; matikan ja fysiikan YO-arvosanat eivät saa kauheasti L:stä poiketa. Siltä pohjalta pääsykokeissa pitäisi mennä riittävän hyvin.- Haluun TKK:lle
Sain fysiikasta M:n ja pitkän matikan arvosanaa en viel tiedä, mut suunnilleen samoilla kohdin on eli joku M tai C. Haluaisin siis teknilliseen fysiikkaan & matikkaan, mutta pääseekö vielä näillä papereilla valintakokeilla, vai onko toivo jo menetetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004