uskomatonta että on oma aihealue saatananpalvojille. miten tämä voi olla mahdollista? varmaan tästäkin joukosta vielä tulee näitä rituaalimurhia ja ihmissyöntiä. miten ylläpito voi sallia tämmöistä?
USKOMATONTA, että on oma
4
822
Vastaukset
- varmasti
vituttaa vieläkin, ettei tehnyt aikanaan aborttia.
- .................
löydä mistään saatananpalvojille tarkoitettua palstaa. Mutta oletko huomannut, että täältä löytyy mm. Jahven- ja Allahinpalvojien omat palstat? Siellä ne taas suunnittelevat, mitä herkullisia lisukkeita laitetaan kafiirien kebab- ja suklaakakku-annoksiin. Keskustelevat kuinka tiettyjä ihmisryhmiä tulee syrjiä ja ovat ylpeitä ristiretkeläisten ja noidanpolttajien seuraajia. Ties vaikka saisivat päähänsä taas ruveta tappamaan viattomia ihmisiä. Tämähän se vasta on ajattelematonta toimintaa ylläpidolta.
- agares
On meinaan uskomatonta että noin tyhmiä ihmisiä on olemassa.
- Nimetön
Uskomatonta sekin, että löytyy ihmisiä jotka tarttuvat kuluneisiin mustavalkoisiin stereotypioihin.
Ei tule yllätyksenä, että tällä keskustelupalstalla on aniharvoin järkevää keskustelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026953
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227