pamela Anderson,Madonna,Justin Timberlike,jack osborne,Mischa Barton ja Nicole ritchie kuuluvat Christinan lähipiiriin. vaihtelevien huhujen mukaan hän on/on ollut ystävä tai tekemisissä myös Britney Spearsin,Victoria Beckhamin ja paris hiltonin kanssa.
Chris+julkkiskaverit
!!!-
3
409
Vastaukset
- on näitä
niin sanottuja ystäviä. Kunhan poseeravat fanien mieliksi muiden kanssa. Välillä tuo arseennuoleminen ottaa päähän.
- Lehtien kantiin pääsy
ja juhliminen on nykyään tärkeempää kuin musiikki tolle eukolle. good bye vaan Parisin kanssa juhlimaan!
- bellali
Lehtien kantiin pääsy kirjoitti:
ja juhliminen on nykyään tärkeempää kuin musiikki tolle eukolle. good bye vaan Parisin kanssa juhlimaan!
Typerä ja tietämätön vajakki. Christina konsertoi juuri GH-kiertueellaan Abu Dhabissa. Katso kartasta missä se on! Yritä keksiä jotain muuta sisältöä elämällesi kun ei edes trollailu sulta onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894