Miten on pastorit ja muut seurakunnan duunarit!
Vähä vauhtii kehii... ja jos pastorit ei sitä ymmärrä, niin näyttäkää muut työntekijät... teissä on munaa!Tää on muute pelkkää verojen kerjuuta
Praataillaan...juttuu pystyyn
Seurakunta "äksöniä"
10
909
Vastaukset
- mitähän tässä
YRITÄT sanoa???????????????.
Turussa toteutettua Kristuspäivää ja haluaa nyt Tuli on irti- rukouskiertueen myös Pieksämäelle, vai mitä ? :))))))))))))))
http://www.kristuspaiva.fi- joku S.
purje kirjoitti:
Turussa toteutettua Kristuspäivää ja haluaa nyt Tuli on irti- rukouskiertueen myös Pieksämäelle, vai mitä ? :))))))))))))))
http://www.kristuspaiva.fiEdelmann käydä täälläkin, niinkuin kävi Varkaudessa.
joku S. kirjoitti:
Edelmann käydä täälläkin, niinkuin kävi Varkaudessa.
Pieksämäen srk tarvitsisi todellakin uusia tuulia puhaltamaan toimintaansa.
Toiminnoista ovat useat järjestetty paikkoihin johon tarvitaan oma auto päästäkseen osallistumaan niihin. Kirkkoherran vastauskin näihin asioihin on että pitää soittaa ystävälle ja pyytää kyytiä. Mutta mitenkäs se YKSINÄINEN soittaa kun ei ole ystäväpiiriä. Eli srk vähät välittää näistä pienimmistä ja ilmeisesti haluaa pitää tapahtumansa vain harvoille ja valituille.
Piipahdin srk nettisivuilla, ja sinnekin oli saatu vain osalta henkilökuntaa kuvat. Samoin kiinnitin huomiota että lapsi ja perhetyön kaikki työtekijät olivat naisia ja nuorisotyössäkin oli vain yksi miestyötekijä. Mistähän nämä toimintaan osallistuvat lapsoset saavat sen miesmallin, joka mielestäni on tärkeä asia tuon ikäisille.
Lopputuloksena olen todellakin sitä mieltä että Pieksämäen srk tarvitsee todellakin ison luudan lakaisemaan saadakseen toimintansa toimivaksi.- Seuris
purje kirjoitti:
http://www.kristuspaiva.fiKyllä... ja kielillä puhumiskoulutuksen!
- Järjestäjämies zone
Ram-Charger kirjoitti:
Pieksämäen srk tarvitsisi todellakin uusia tuulia puhaltamaan toimintaansa.
Toiminnoista ovat useat järjestetty paikkoihin johon tarvitaan oma auto päästäkseen osallistumaan niihin. Kirkkoherran vastauskin näihin asioihin on että pitää soittaa ystävälle ja pyytää kyytiä. Mutta mitenkäs se YKSINÄINEN soittaa kun ei ole ystäväpiiriä. Eli srk vähät välittää näistä pienimmistä ja ilmeisesti haluaa pitää tapahtumansa vain harvoille ja valituille.
Piipahdin srk nettisivuilla, ja sinnekin oli saatu vain osalta henkilökuntaa kuvat. Samoin kiinnitin huomiota että lapsi ja perhetyön kaikki työtekijät olivat naisia ja nuorisotyössäkin oli vain yksi miestyötekijä. Mistähän nämä toimintaan osallistuvat lapsoset saavat sen miesmallin, joka mielestäni on tärkeä asia tuon ikäisille.
Lopputuloksena olen todellakin sitä mieltä että Pieksämäen srk tarvitsee todellakin ison luudan lakaisemaan saadakseen toimintansa toimivaksi.Ikävää kuultavaa, mutta varmaan totta mitä sanot.
Kyllähän noilla seurakuntien johtavilla liperimiehillä on sellaset liksat, että voisivat vaikka omasta pussistaan muutaman kuljetuksen järjestää yksinäisille, jos kerran verotuloja ei tarpeheks tule.
Kyllä miehen mallia tarvis kavatustyössä niin kouluissa kuin seurakuntain hommissakin.
Onko seurakunnissa mitää sukupuolikiintiötä? - Tavis 28v
joku S. kirjoitti:
Edelmann käydä täälläkin, niinkuin kävi Varkaudessa.
Edelmanin Varkauden konsertti viime torstaina oli tasokas ja tunnelma oli lämmin. Kyllä meille pieksämäkeläisillekin pitäis järjestää kunnon konsertteja. Kävin Varkaudessa viime marraskuussa juice-konsertissa, se oli jotain käsittämätöntä, paikalla oli monta tuhatta ihmistä. Voisko Juice konsertin saada tänne pieksämäelle, vaikka vanhaan kirkkoon. Varkaus kulkee kyllä edellä kaikkia seurakuntia. Pitäis täällä meidänkin ottaa opiksi, eihän kohta kukaan enää käy kirkossa!
- ;;;;;;;___OOO
Tavis 28v kirjoitti:
Edelmanin Varkauden konsertti viime torstaina oli tasokas ja tunnelma oli lämmin. Kyllä meille pieksämäkeläisillekin pitäis järjestää kunnon konsertteja. Kävin Varkaudessa viime marraskuussa juice-konsertissa, se oli jotain käsittämätöntä, paikalla oli monta tuhatta ihmistä. Voisko Juice konsertin saada tänne pieksämäelle, vaikka vanhaan kirkkoon. Varkaus kulkee kyllä edellä kaikkia seurakuntia. Pitäis täällä meidänkin ottaa opiksi, eihän kohta kukaan enää käy kirkossa!
Mutta veikkoseni, kohtahan tulee taas kauneimmat joululaulut, tai kauheimmat, mutta kyllä niillä tilastoilla taas ratsastetaan. Lumi on jo peit...
- Puavi 900 ekr
Pieksämäki on täys eliitilafka. Pastoritkin keskenään vaan surisee. tehkee jotain älkääkä muita sus, siunailko ;)
- Hero 777, sanktus
Näkeehän tän sivujen jutuista, että yksiä hurskastelijoita. Vois olla joku paneeli missä johtavat papit riviin ja kysymyksiä niile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230