Seurakunta "äksöniä"

Seuris

Miten on pastorit ja muut seurakunnan duunarit!
Vähä vauhtii kehii... ja jos pastorit ei sitä ymmärrä, niin näyttäkää muut työntekijät... teissä on munaa!Tää on muute pelkkää verojen kerjuuta
Praataillaan...juttuu pystyyn

10

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähän tässä

      YRITÄT sanoa???????????????.

      • Turussa toteutettua Kristuspäivää ja haluaa nyt Tuli on irti- rukouskiertueen myös Pieksämäelle, vai mitä ? :))))))))))))))
        http://www.kristuspaiva.fi


      • joku S.
        purje kirjoitti:

        Turussa toteutettua Kristuspäivää ja haluaa nyt Tuli on irti- rukouskiertueen myös Pieksämäelle, vai mitä ? :))))))))))))))
        http://www.kristuspaiva.fi

        Edelmann käydä täälläkin, niinkuin kävi Varkaudessa.


      • joku S. kirjoitti:

        Edelmann käydä täälläkin, niinkuin kävi Varkaudessa.

        Pieksämäen srk tarvitsisi todellakin uusia tuulia puhaltamaan toimintaansa.
        Toiminnoista ovat useat järjestetty paikkoihin johon tarvitaan oma auto päästäkseen osallistumaan niihin. Kirkkoherran vastauskin näihin asioihin on että pitää soittaa ystävälle ja pyytää kyytiä. Mutta mitenkäs se YKSINÄINEN soittaa kun ei ole ystäväpiiriä. Eli srk vähät välittää näistä pienimmistä ja ilmeisesti haluaa pitää tapahtumansa vain harvoille ja valituille.
        Piipahdin srk nettisivuilla, ja sinnekin oli saatu vain osalta henkilökuntaa kuvat. Samoin kiinnitin huomiota että lapsi ja perhetyön kaikki työtekijät olivat naisia ja nuorisotyössäkin oli vain yksi miestyötekijä. Mistähän nämä toimintaan osallistuvat lapsoset saavat sen miesmallin, joka mielestäni on tärkeä asia tuon ikäisille.
        Lopputuloksena olen todellakin sitä mieltä että Pieksämäen srk tarvitsee todellakin ison luudan lakaisemaan saadakseen toimintansa toimivaksi.


      • Seuris
        purje kirjoitti:

        Turussa toteutettua Kristuspäivää ja haluaa nyt Tuli on irti- rukouskiertueen myös Pieksämäelle, vai mitä ? :))))))))))))))
        http://www.kristuspaiva.fi

        Kyllä... ja kielillä puhumiskoulutuksen!


      • Järjestäjämies zone
        Ram-Charger kirjoitti:

        Pieksämäen srk tarvitsisi todellakin uusia tuulia puhaltamaan toimintaansa.
        Toiminnoista ovat useat järjestetty paikkoihin johon tarvitaan oma auto päästäkseen osallistumaan niihin. Kirkkoherran vastauskin näihin asioihin on että pitää soittaa ystävälle ja pyytää kyytiä. Mutta mitenkäs se YKSINÄINEN soittaa kun ei ole ystäväpiiriä. Eli srk vähät välittää näistä pienimmistä ja ilmeisesti haluaa pitää tapahtumansa vain harvoille ja valituille.
        Piipahdin srk nettisivuilla, ja sinnekin oli saatu vain osalta henkilökuntaa kuvat. Samoin kiinnitin huomiota että lapsi ja perhetyön kaikki työtekijät olivat naisia ja nuorisotyössäkin oli vain yksi miestyötekijä. Mistähän nämä toimintaan osallistuvat lapsoset saavat sen miesmallin, joka mielestäni on tärkeä asia tuon ikäisille.
        Lopputuloksena olen todellakin sitä mieltä että Pieksämäen srk tarvitsee todellakin ison luudan lakaisemaan saadakseen toimintansa toimivaksi.

        Ikävää kuultavaa, mutta varmaan totta mitä sanot.
        Kyllähän noilla seurakuntien johtavilla liperimiehillä on sellaset liksat, että voisivat vaikka omasta pussistaan muutaman kuljetuksen järjestää yksinäisille, jos kerran verotuloja ei tarpeheks tule.
        Kyllä miehen mallia tarvis kavatustyössä niin kouluissa kuin seurakuntain hommissakin.
        Onko seurakunnissa mitää sukupuolikiintiötä?


      • Tavis 28v
        joku S. kirjoitti:

        Edelmann käydä täälläkin, niinkuin kävi Varkaudessa.

        Edelmanin Varkauden konsertti viime torstaina oli tasokas ja tunnelma oli lämmin. Kyllä meille pieksämäkeläisillekin pitäis järjestää kunnon konsertteja. Kävin Varkaudessa viime marraskuussa juice-konsertissa, se oli jotain käsittämätöntä, paikalla oli monta tuhatta ihmistä. Voisko Juice konsertin saada tänne pieksämäelle, vaikka vanhaan kirkkoon. Varkaus kulkee kyllä edellä kaikkia seurakuntia. Pitäis täällä meidänkin ottaa opiksi, eihän kohta kukaan enää käy kirkossa!


      • ;;;;;;;___OOO
        Tavis 28v kirjoitti:

        Edelmanin Varkauden konsertti viime torstaina oli tasokas ja tunnelma oli lämmin. Kyllä meille pieksämäkeläisillekin pitäis järjestää kunnon konsertteja. Kävin Varkaudessa viime marraskuussa juice-konsertissa, se oli jotain käsittämätöntä, paikalla oli monta tuhatta ihmistä. Voisko Juice konsertin saada tänne pieksämäelle, vaikka vanhaan kirkkoon. Varkaus kulkee kyllä edellä kaikkia seurakuntia. Pitäis täällä meidänkin ottaa opiksi, eihän kohta kukaan enää käy kirkossa!

        Mutta veikkoseni, kohtahan tulee taas kauneimmat joululaulut, tai kauheimmat, mutta kyllä niillä tilastoilla taas ratsastetaan. Lumi on jo peit...


    • Puavi 900 ekr

      Pieksämäki on täys eliitilafka. Pastoritkin keskenään vaan surisee. tehkee jotain älkääkä muita sus, siunailko ;)

    • Hero 777, sanktus

      Näkeehän tän sivujen jutuista, että yksiä hurskastelijoita. Vois olla joku paneeli missä johtavat papit riviin ja kysymyksiä niile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe