Itse pidän todella matiikasta. Lukion pitkä matematiikka sujuu 9 arvosanoin ja pitkä fyssakin on . Onko rakennus ala siis todella laskennallinen ja matemaattine, koska juuri sellaista alaa haluaisin.
Sitten työ elämästä. Onko työpäivät normaali toimistotyö päiviä 40h/vko vai jotain ympäripyöreitä 60h/vko päiviä? Sillä itseäni ei pätkääkän kiinnosta tuhlata iltoja ylitöissä.
Sitten vielä onko työ itsessäänkin, siis jos haluaa, niin sellaista toimistossa laskemista, eikä monikielisiä kokouksia työmailla ja matkustelua, sillä kiinnostaisi sellainen suurimmaksi osaksi suunnitteleva/laskennallinen työ.
Rakennusinsinööriksi?
AMKjjjjj
2
726
Vastaukset
- nappisuu
onneksi ei teknillisten korkeakoulujen pääsykokeissa testata kuitenkaan äidinkielen taitoa...^^
- kaikkea.
Hommia löytyy omien mieltymysten mukaan. Niin esiintymishaluisille kavereille, tutkijoille kuin suunnittelijoillekin. Suunnittelijoista kai on eniten pulaa, koska monet haluaa erikoistua rakentamistalouteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808