Itse pidän todella matiikasta. Lukion pitkä matematiikka sujuu 9 arvosanoin ja pitkä fyssakin on . Onko rakennus ala siis todella laskennallinen ja matemaattine, koska juuri sellaista alaa haluaisin.
Sitten työ elämästä. Onko työpäivät normaali toimistotyö päiviä 40h/vko vai jotain ympäripyöreitä 60h/vko päiviä? Sillä itseäni ei pätkääkän kiinnosta tuhlata iltoja ylitöissä.
Sitten vielä onko työ itsessäänkin, siis jos haluaa, niin sellaista toimistossa laskemista, eikä monikielisiä kokouksia työmailla ja matkustelua, sillä kiinnostaisi sellainen suurimmaksi osaksi suunnitteleva/laskennallinen työ.
Rakennusinsinööriksi?
AMKjjjjj
2
767
Vastaukset
- nappisuu
onneksi ei teknillisten korkeakoulujen pääsykokeissa testata kuitenkaan äidinkielen taitoa...^^
- kaikkea.
Hommia löytyy omien mieltymysten mukaan. Niin esiintymishaluisille kavereille, tutkijoille kuin suunnittelijoillekin. Suunnittelijoista kai on eniten pulaa, koska monet haluaa erikoistua rakentamistalouteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1364684- 1743866
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153566Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432891- 1361826
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401648Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261279Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?491235Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231193