Ollaan naimisissa. Meillä on testamentti eli kumpikin perii ja saa pitää yksin omat mahd.perintönsä, esim. vanhempansa. Lisäksi on avioehto, minulla on asunmisoikeus miehen kuoltua, jonka katkaisee heti uusi avo- tai avioliitto.Kaikki omaisuus on miehen nimissä. Talosta on lainaa ja jonkun verran kulutusluottoa, molemmat miehen ottamaa ja hänen nimissä. Mies on työtön eikä saa korvauksia centtiäkään, koska itse tienaan "liikaa". Eli olen pitkään maksanut kaikki laskut ja lainat.Mitenkähän käy jos tulee ero tai mies kuolee. Miehen lapset ovat varmasti heti ajamassa minut pois.
Avioehto
Kuison
2
959
Vastaukset
- nix nax
>>Meillä on testamentti eli kumpikin perii ja saa pitää yksin omat mahd.perintönsä, esim. vanhempansa.>Lisäksi on avioehto>minulla on asunmisoikeus miehen kuoltua, jonka katkaisee heti uusi avo- tai avioliitto>Kaikki omaisuus on miehen nimissä. Talosta on lainaa ja jonkun verran kulutusluottoa, molemmat miehen ottamaa ja hänen nimissä. Mies on työtön eikä saa korvauksia centtiäkään, koska itse tienaan "liikaa". Eli olen pitkään maksanut kaikki laskut ja lainat.
- nix nax
>>Miehen lapset ovat varmasti heti ajamassa minut pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292332Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291652Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241433- 891422
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211054
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240891kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!15779- 10750