AUTTAKAA YSTÄVÄT seuraavassa ongelmassa:
Omistan sonyn DCR-HC14E videokameran. Windows XP tunnistaa usb portin kautta kameran, mutta tämä uusi VISTA ei tunnista eikä vistaan pysty edes asentamaan laitteen mukana tullutta ohjelmaa.
Mistä saisi VISTAAN laiteajurin?
Yritin sitä imuroida sonyn sivultakin, mutta ei onnistunut.
KIITOS AVUSTA JO ETU KÄTEEN!
SONY DCR-HC14E VIDEOKAERAN ONGELMA
3
779
Vastaukset 3
- ongelman niin
että asensin d: -asemaan Win xp:n ja asensin sille Sonyn ohjelman.
Sony on niin iso toimija, että se ei ota huomioon pikkuasiakkaita.- seppojuhani
KIITOS TIEDOSTA! Eikö ole muuta ratkaisua saada videokameraa kytkettyö Vistaan? Joudun hankkimaan tässä tapauksessa Xp järjestelmän, jos ei muuten onnistu asentamaan Vistaan.
Kamerani on Sony DCR-HC14E. - Ei ymmärrä
seppojuhani kirjoitti:
KIITOS TIEDOSTA! Eikö ole muuta ratkaisua saada videokameraa kytkettyö Vistaan? Joudun hankkimaan tässä tapauksessa Xp järjestelmän, jos ei muuten onnistu asentamaan Vistaan.
Kamerani on Sony DCR-HC14E.Eihän siinä ole mitään mieltä, että ostaisi tosi kalliin Windows XP:n vain sitä varten, että Sony on ahne eikä päivitä ohjelmiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493