Tein jäykästä muovinpalasta kolikonkokoisen pyörylän.
Toiseen päähän jätin parin sentin pituisen jatkon, johon poralla pieni reikä.
On kevyt laittaa posaan vaikka kolikkotaskuun.
Ostoskärrypoletti
3
2520
Vastaukset
- kärrypantti
En muista mistä messuilta tms aikoinaan sain mikkihiirikorvaisen muoviläpyskän. Oli pitkään avaimenperänä.
0,50e:n kokoisia prikkoja ja sinulla on aina kärrypantti mukana
http://www.tules-vuosikymmen.org/ota yhteytta/Materiaalit/materiaalit.html
http://www.highpeak.fi/index.php?action=prodview&id=457
http://www.arvontasivut.com/?today- turistimatkoilta
Sopivankokoisina myös käyvät. Toin metallikeräyslootasta muutaman. Toimii hyvin.
- kolikot
turistimatkoilta kirjoitti:
Sopivankokoisina myös käyvät. Toin metallikeräyslootasta muutaman. Toimii hyvin.
Kyllä "arvolliset" kolikotkinkäy.
Usein on taskussa tai kolikkopusissa viiskytsenttisiä tai yhden euron kolikoita, jotka ovat suorastaan tarkoitettu näihin ostoskärrien kolosiin ;)
No, ihan asiaan; jotkut kaupat jakavat myös näitä polettiavaimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38598
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446