Musta aave

Hulluko?

mä näin muutama vuos sitten ihme näyn: mä olin menny nukkumaan ja tuijotin huoneen ovelle.suljin silmät parit sekunnix...kun avasin ne,ovella oli yli kaksmetrinen musta olento,jolla oli tosin pää mutta ei kasvoja. jaloista en tiedä mutta kädet sillä oli. tää tyyppi oli tosi laiha ja ihan musta. mä järkytyin enkä päässy liikkeelle. SE käänty ja käveli keittiöön. tai lähinnä liukui. mä menin keittiöön mutta siellä ei ollu mitään.
mikä se oli? ainaki mua pelotti perkeleesti. kommentoikaa...

9

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustakaapu

      Musta pitkä olento on yleinen yöllinen näky.
      Olen ilmeisesti itsekin nähnyt vastaavan.
      Muut osaavat varmaan kommentoida tarkemmin.

      • Timppa

        Kyseessähän on aivan selvä yösyöppö matkalla jääkaapille, yleistä on että vaikka yösyöpöt kieltämättä näyttävät aivan hirvittäviltä sotkuisine hiuksineen jne... (minulla oli kerran tyttö ystävänä yksi) voi kokemusta vielä pahentaa havainnoitsijan unenpöpperöiset silmät. Yösyöpöt myös mielellään haihtuvat paikalta ennenkuin niiden olemassaolo havaitaan. Elintarvikkeiden puuttuminen jääkaapista on kuitenkin varma merkki että talossanne asuu yösyöppö.

        Suosittelen jääkaapin ansoittamista.


    • Spookia...

      Huh - olisin minäkin varmaan vähän hätkähtänyt...niin "haamueksperttinä" kun itseäni pidänkin...

      Monet kertovat nähneensä juuri tuollaisia liukuvia hahmoja (joilla ei siis ole kunnon jalkoja)...että kyllä ne muutkin ovat haamuja nähneet.

      Et ainakaan ole ainoa. Jotkut tyypit Iso-Britanniassa ovat jopa nähneet puihin hirtettyjä tyyppejä = siis aikanaan sinne hirtettyjä eli nykypäivän haamuja...

      Mutta jos se "tyyppi" vielä tulee "vierailulle" niin yritä pelostasi huolimatta kysyä/tiedustella ajatuksen voimalla, mikä sitä kenties vaivaa...se saattaa jopa vastata ja loppujen lopuksi häipyä.

      P.S. Toivottavasti et vain iskenyt vitsiä...?

      • nähnyt

        En ole mitenkään erityisen kiinnostunut yliluonnollisesta, mutta kaksi kokemaani tapausta ovat kumminkin vaikuttaneet minuun ja saaneet minut vähän uteliaammaksi, mitä näihin selittämättömiin ilmiöihin tulee.

        Aivan tavallisena arki-iltana istuin sohvalla ja katsoin aivan tavallista arki-illan keskusteluohjelmaa - mieli siis oli rauhallinen eikä mitenkään kiihottunut. Yht`äkkiä näin TV-hyllyn viereisessä oviaukossa mustan hahmon, jolla ei ollut selviä kasvoja eikä jalkoja. Hahmo oli pitkä ja hoikka ja "liukui" siinä samassa pois oviaukosta oikealle.

        Sain totisen sätkyn ja ryntäsin partsille. Kaikki valot paloivat ja tähyilin partsilta sisään - missään ei näkynyt ketään. Lopulta uskaltauduin sisälle ja tutkin kaikki paikat - ei mitään. Yritin ajatella että kysymys oli jostakin TV-ruudun verkkokalvoille jääneestä heijastuksesta, mutta tuloksetta - töllöstä ei tullut mitään "hahmo-ohjelmaa" kun ilmestys(?) tuli.
        Kylmät väreet kulkivat selkäpiissä monta päivää, mutta yritin ohittaa tapauksen olankohautuksella.

        Sitten, noin kuukausi hahmon näkemisen jälkeen, sain tietää että äidilläni, joka oli minulle tosi läheinen, oli parantumaton syöpä - hän kuoli 3 kk myöhemmin. Olisiko ilmestys ennakoinut tätä ?

        Toinen kokemukseni oli vastaavanlainen ilmestys - likainen, pellavapäinen pikkupoika sängynpäädyssäni seisomassa keskellä yötä. Heräsin ja tunsin itseni janoiseksi, vedin peiton syrjään aikeissa mennä juomaan, ja - siinä poika oli. Äkkiä takaisin peiton alle, juomiset sikseen. Olikohan tämä ns. valveuni?


      • Viikatemies
        nähnyt kirjoitti:

        En ole mitenkään erityisen kiinnostunut yliluonnollisesta, mutta kaksi kokemaani tapausta ovat kumminkin vaikuttaneet minuun ja saaneet minut vähän uteliaammaksi, mitä näihin selittämättömiin ilmiöihin tulee.

        Aivan tavallisena arki-iltana istuin sohvalla ja katsoin aivan tavallista arki-illan keskusteluohjelmaa - mieli siis oli rauhallinen eikä mitenkään kiihottunut. Yht`äkkiä näin TV-hyllyn viereisessä oviaukossa mustan hahmon, jolla ei ollut selviä kasvoja eikä jalkoja. Hahmo oli pitkä ja hoikka ja "liukui" siinä samassa pois oviaukosta oikealle.

        Sain totisen sätkyn ja ryntäsin partsille. Kaikki valot paloivat ja tähyilin partsilta sisään - missään ei näkynyt ketään. Lopulta uskaltauduin sisälle ja tutkin kaikki paikat - ei mitään. Yritin ajatella että kysymys oli jostakin TV-ruudun verkkokalvoille jääneestä heijastuksesta, mutta tuloksetta - töllöstä ei tullut mitään "hahmo-ohjelmaa" kun ilmestys(?) tuli.
        Kylmät väreet kulkivat selkäpiissä monta päivää, mutta yritin ohittaa tapauksen olankohautuksella.

        Sitten, noin kuukausi hahmon näkemisen jälkeen, sain tietää että äidilläni, joka oli minulle tosi läheinen, oli parantumaton syöpä - hän kuoli 3 kk myöhemmin. Olisiko ilmestys ennakoinut tätä ?

        Toinen kokemukseni oli vastaavanlainen ilmestys - likainen, pellavapäinen pikkupoika sängynpäädyssäni seisomassa keskellä yötä. Heräsin ja tunsin itseni janoiseksi, vedin peiton syrjään aikeissa mennä juomaan, ja - siinä poika oli. Äkkiä takaisin peiton alle, juomiset sikseen. Olikohan tämä ns. valveuni?

        No jopas...jos sen hahmon on siis nähnyt useampikin, niin ehkä kyseessä tosiaan on Kuoleman enkeli eli kansankielellä "Viikatemies"...

        Näkyy olevan "äkkiä haihtuvaa tyyppiä"...:)


    • unikko

      Oletko koskaan kuullut sellaisesta ihan tieteellisesti todistetusta tilasta kuin unihalvaus? Se on tavallaan sellainen tila, missä aivot osittain jäävät uneen, osittain hereille. Olet hereillä, mutta uni saattaa näkyä vielä edessäsi, esim. hahmoja, ääniä jne. Yleensä siihen liittyy myös tuo "liikkumattomuus", usein myös paino rinnan päällä, eikä esim. voi huutaa apua, vaikka kuinka yrittää...

    • Marika

      Kyllä mäkin olen nähnyt kyseisiä tapauksia.Nämä mustat hahmot on toisaalta jotain pahaa.Ja pelkosi oli ihan aiheellista.

      • -?-

        mäki oon nähny tosin monta kertaa kyseisen hahmon ihan hereillä ollessani aina kun menen nukkumaa tosin hahmoo on muuten ihan musta mutta kasvot on palaneet... mutta mitä tiedän nii kysyeinen hahmo/-t tietää pahaa...


    • 05_tyttö

      No just joo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe