tämä informaatioverkostojen pääsykoe on..... Ja miten siihen kannattaa valmistautua.....
Minkähänlainen
2
542
Vastaukset
- ........
Vaikea valmistautua, muistaakseni siinä oli teksti joka piti lukea ja vastata kysymyksiin sen pohjalta. Toinen osio oli yhdyssanatesti, eli piti keksiä sana väliin kuten KUORMA ____ TALLI, näitä toki pystyisi varmaan harjoittelemaan jotenkin, oli aika vaikeita minulle. Sitten toisena kokeena on matikan koe kuten kaikilla muillakin, tuo soveltuvuuskoe korvaa fysiikan/kemian kokeen.
- infofuksi
Kuten edellinen kirjoittaja totesikin, on aineisto- ja soveltuvuuskoe.
Soveltuvuutta testataan lisäksi psykologisella testillä, jossa on hirveän monta kohtaa ja hyvinkin kiehtovia kysymyksiä.
Mieleenpainuvin taitaa olla "Saatko mielihyvää veistosten koskettelusta?". Kysyinen testi on siis tainnut pysyä samana vuodesta toiseen.
Itse en ainakaan juuri valmistautunut noihin infon omiin juttuihin juuri mitenkään. Matematiikka tuli kyllä jonkin verran laskettua jo senkin takia, että hain DIA-valinnassa muihin ohjelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916