Candy Candy.........

I love it!!

Itselläni on kaikki 11 kasettia ja nyt olen katsonut netissä japaniksi/espanjaksi Candyjä. Kyllä se on vaan niin ihana sarja! Kyyneleet vaan loppuu silmistä. Tietääkö joku mihin "Clean" on hävinnyt? katson nyt jotaina 100. jaksoa eikä ole näkynyt vähään aikaan. Muita Candy-faneja?

7

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clean löytyi!!!

      Jakso 102.

    • miukutuubi-90

      (Clean) eli Kurin jäi muistaakseni Ponikotiin Candyn mennessä opiskelemaan sairaanhoitajan alaa. Luonnollisesti sairaalaan olisi ollut mahdotonta ottaa lemmikkiä mukaan.

      Itsellä on lähes kaikki suomessa julkaistut Candy Candy VHS-kasetit ja sitten ulkomailta tilattu DVD-boksi jossa on kaikki 115 jaksoa. Täytyy sanoa että sarja kyllä vähän lössähtää loppua kohti, ehkä 115 jaksoa on vain niin paljon katsottavaa :D Itse pidän enemmän esimerkiksi myös suomessa VHS-kaseteilla julkaistua Setä Pitkäsääri -sarjasta, tai Lady Oscarkin oli oikein hyvä =)

      • MIstä tilasit ja

        millä kielellä Candyt on? Rakastan tätä sarjaa mutta en vaan pääse yli siitä ettei Candy ja Terry päädy yhteen. Olen oikeesti ihan kiukkunen. Tuntuu kuin ei olis muuta elämää kun vaan kiukutella ja itkeskellä sitä. Tosi normaalia, taidan eläytyä ehkä hieman liikaa... :o)


      • miukutuubi-90
        MIstä tilasit ja kirjoitti:

        millä kielellä Candyt on? Rakastan tätä sarjaa mutta en vaan pääse yli siitä ettei Candy ja Terry päädy yhteen. Olen oikeesti ihan kiukkunen. Tuntuu kuin ei olis muuta elämää kun vaan kiukutella ja itkeskellä sitä. Tosi normaalia, taidan eläytyä ehkä hieman liikaa... :o)

        Tilasin boksin Ebaysta. Boksissa on puhe japaniksi ja tekstitykset englanniksi. Hintaa boksille tuli 120$ postimaksut tulliverot. Joillakin on ollut vaikeuksia saada boksit kuulemma tullin läpi, mutta itse säästyin ongelmilta :/

        Minua Terry ei ole kyllä koskaan viehättänyt, vaan Anthony ja Albert tuntuvat olevan parempia miehiä Candylle :D Tosin kaikista ihanin on tietysti Stear... Ihana älykkö, ja silmälasipäiset miehet vievät minulta jalat alta ;)


      • Itse en löytänyt
        miukutuubi-90 kirjoitti:

        Tilasin boksin Ebaysta. Boksissa on puhe japaniksi ja tekstitykset englanniksi. Hintaa boksille tuli 120$ postimaksut tulliverot. Joillakin on ollut vaikeuksia saada boksit kuulemma tullin läpi, mutta itse säästyin ongelmilta :/

        Minua Terry ei ole kyllä koskaan viehättänyt, vaan Anthony ja Albert tuntuvat olevan parempia miehiä Candylle :D Tosin kaikista ihanin on tietysti Stear... Ihana älykkö, ja silmälasipäiset miehet vievät minulta jalat alta ;)

        EBAYstä muuta kuin espanjankielisiä, joissa ei ollut tekstitystä. Tekisin mitä vaan et omistaisin samanlaisen boksin kun sä! Nyyh.


      • miukutuubi-90
        Itse en löytänyt kirjoitti:

        EBAYstä muuta kuin espanjankielisiä, joissa ei ollut tekstitystä. Tekisin mitä vaan et omistaisin samanlaisen boksin kun sä! Nyyh.

        Löytyy samaa boksia myös. Sieltä löytyy myös suomidubbauksella varustettua boksia jossa on 35 ensinmäistä jaksoa.

        Suomidubbauksilla 35 jakson setti
        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89653994

        Japanidubbauksilla Englanninkielisellä tekstityksellä 115 jakson boksi:
        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89258046

        Myös videoita löytyy silloin tällöin myynnissä. Niiden hinnat on tullut aika rutkasti puolen vuoden sisällä alaspäin, joten nyt kannattaa huutaa jos ne aikoo ostaa! Itselle noilla videoilla on enemmän tunnearvoa kuin DVD:llä, ja täytyyhän ne hyllystä löytyä kun keräilen muutenkin noita animekasetteja :)


      • Kiitoksia tuhannesti
        miukutuubi-90 kirjoitti:

        Löytyy samaa boksia myös. Sieltä löytyy myös suomidubbauksella varustettua boksia jossa on 35 ensinmäistä jaksoa.

        Suomidubbauksilla 35 jakson setti
        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89653994

        Japanidubbauksilla Englanninkielisellä tekstityksellä 115 jakson boksi:
        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89258046

        Myös videoita löytyy silloin tällöin myynnissä. Niiden hinnat on tullut aika rutkasti puolen vuoden sisällä alaspäin, joten nyt kannattaa huutaa jos ne aikoo ostaa! Itselle noilla videoilla on enemmän tunnearvoa kuin DVD:llä, ja täytyyhän ne hyllystä löytyä kun keräilen muutenkin noita animekasetteja :)

        avusta!!! Sitten vaan odottelemaan, että paketti saapuu.... KIITOS KIITOS KIITOS! Hyvää jatkoa sinulle. :o)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe