Heti alkuun on sanottava että en tarkoita tätä henkilökohtaisesti. Paremminkin retorisesti.
Miksi meidät on näin rakennettu?
Jokaisessa meissä asuu pieni despootti. Ihminen joka tietää ja osaa kaikki asiat paremmin kuin muut.
Juuri paremmin kuin sinä.
Välttämättä sitä ei tuoda esille näkyvästi, osa koskaan.
Nyrkkiä puristellaan housun taskussa, tyylikkäästi Lasolia nautiskellen.
Osa saatananmoisina riivinrautoina.
Kai se on osa evoluutioa?
Kissa tietää, mutta kun se ei osaa puhua...
MINÄ - MUITA PAREMPI
10
484
Vastaukset
- on kasvatettu
aikoinaan olemaan nöyriä ja vaatimattomia.
Vasta viime vuosina on "opetettu" tuomaan itseään esiin.
Kapinamieli "puhkeaa" kypsällä iällä kukkaan kun on siihen saakka vaiennettu.
Kukas sen kissan hännän nostaa ellei itse?- hande
Meidät 50- lukulaiset on opetettu seisomaan välitunnin jälkeen siististi parijonossa.
Mutta entäs kun alkaa uusi välitunti?
- Heikunkeikku
Eiköhän se ole yksilöstä kiinni, miten mitäkin asiaa ajattelee ja käsittelee.
Kirjoitit, että JOKAISESSA meissä asuu despootti.
Mistä tiedät? Onko joku kertonut, että se on niin, vai oletko itse ajatellut, että sen TÄYTYY olla niin? Ja miksi se olisi niin?
Mutta mikä on sun mielipide siitä, jos sanotaan, että JOKAISESSA meissä asuu pieni taiteilija?- hande
Sitä kutsutaan. Jokaisella se on. Piilevänä, tai vähemmän. Pitääkin olla. Joillakin se saa megalomaniset mittasuhteet, kuin näillä parilla viiksimiehellä 40- luvulla.
Siitä taiteilijasta
Jokainen ihminen osaa piirtää ja laulaa.
Kysymys onkin vain siitä onko Suuri Johdatus nostanut nämä leimaaviksi luonteenpiirteiksi.
- hande
Lähetetään tänne kehittyäkseen paremmaksi ihmiseksi.
Monet meistä jäävät tässä luokalle, ehdot tulee usialle.
Mutta kunhan tulee se seuraava kerta... - hande
Oli 70- luvun lopulla sellainen kappale.
Jos muistatte Mika ja Turkka Malin balladin.
Siinä kerrottiin miehestä, joka pyysi kaikkea anteeksi. Olemssaoloaankin.- lapsi turkka ja sukunimi on
mali-turkka mali-markka tuli!
- hande
lapsi turkka ja sukunimi on kirjoitti:
mali-turkka mali-markka tuli!
Itsekin.
Annoin lapselleni maailmankuulun sarjakuvahahmon nimen.Se oli tosiaan erikoista silloin.
No, ehkä se antoi ponnahduslaudan elämään.
Nyt hänellä on kaksi akateemista loppututkintoa suomesta ja yksi ulkomailta.
Hän on toimittaja, eikä tunne katkeruutta valintani suhteen.
- joutis
On asioita joissa tiedän olevani hyvä enkä aina viitsi sitä edes peitellä.
On eri asia olla hyvä tai omasta mielestään hyvä.
Omahyväisissä asioissa en ole edes yrittänyt sijoittaa itseäni millekään asteikolle.
Ei kiinnosta.
Jokaisella on taatusti vahvoja ulottuvuuksia! MINÄ-sanasta kai se vastaus löytyy.
Kissalla ei ole "MINÄÄ"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483