Heti alkuun on sanottava että en tarkoita tätä henkilökohtaisesti. Paremminkin retorisesti.
Miksi meidät on näin rakennettu?
Jokaisessa meissä asuu pieni despootti. Ihminen joka tietää ja osaa kaikki asiat paremmin kuin muut.
Juuri paremmin kuin sinä.
Välttämättä sitä ei tuoda esille näkyvästi, osa koskaan.
Nyrkkiä puristellaan housun taskussa, tyylikkäästi Lasolia nautiskellen.
Osa saatananmoisina riivinrautoina.
Kai se on osa evoluutioa?
Kissa tietää, mutta kun se ei osaa puhua...
MINÄ - MUITA PAREMPI
10
453
Vastaukset
- on kasvatettu
aikoinaan olemaan nöyriä ja vaatimattomia.
Vasta viime vuosina on "opetettu" tuomaan itseään esiin.
Kapinamieli "puhkeaa" kypsällä iällä kukkaan kun on siihen saakka vaiennettu.
Kukas sen kissan hännän nostaa ellei itse?- hande
Meidät 50- lukulaiset on opetettu seisomaan välitunnin jälkeen siististi parijonossa.
Mutta entäs kun alkaa uusi välitunti?
- Heikunkeikku
Eiköhän se ole yksilöstä kiinni, miten mitäkin asiaa ajattelee ja käsittelee.
Kirjoitit, että JOKAISESSA meissä asuu despootti.
Mistä tiedät? Onko joku kertonut, että se on niin, vai oletko itse ajatellut, että sen TÄYTYY olla niin? Ja miksi se olisi niin?
Mutta mikä on sun mielipide siitä, jos sanotaan, että JOKAISESSA meissä asuu pieni taiteilija?- hande
Sitä kutsutaan. Jokaisella se on. Piilevänä, tai vähemmän. Pitääkin olla. Joillakin se saa megalomaniset mittasuhteet, kuin näillä parilla viiksimiehellä 40- luvulla.
Siitä taiteilijasta
Jokainen ihminen osaa piirtää ja laulaa.
Kysymys onkin vain siitä onko Suuri Johdatus nostanut nämä leimaaviksi luonteenpiirteiksi.
- hande
Lähetetään tänne kehittyäkseen paremmaksi ihmiseksi.
Monet meistä jäävät tässä luokalle, ehdot tulee usialle.
Mutta kunhan tulee se seuraava kerta... - hande
Oli 70- luvun lopulla sellainen kappale.
Jos muistatte Mika ja Turkka Malin balladin.
Siinä kerrottiin miehestä, joka pyysi kaikkea anteeksi. Olemssaoloaankin.- lapsi turkka ja sukunimi on
mali-turkka mali-markka tuli!
- hande
lapsi turkka ja sukunimi on kirjoitti:
mali-turkka mali-markka tuli!
Itsekin.
Annoin lapselleni maailmankuulun sarjakuvahahmon nimen.Se oli tosiaan erikoista silloin.
No, ehkä se antoi ponnahduslaudan elämään.
Nyt hänellä on kaksi akateemista loppututkintoa suomesta ja yksi ulkomailta.
Hän on toimittaja, eikä tunne katkeruutta valintani suhteen.
- joutis
On asioita joissa tiedän olevani hyvä enkä aina viitsi sitä edes peitellä.
On eri asia olla hyvä tai omasta mielestään hyvä.
Omahyväisissä asioissa en ole edes yrittänyt sijoittaa itseäni millekään asteikolle.
Ei kiinnosta.
Jokaisella on taatusti vahvoja ulottuvuuksia! MINÄ-sanasta kai se vastaus löytyy.
Kissalla ei ole "MINÄÄ"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885