tapahtumapaikka:Pallon Teboil
aika:21.10.2008 klo:13.50-14.10
eli,rahapussini tippui,ja mieshenkilö korjaa sen omaan taskuunsa.tuntomerkit:n.45-50v,tumma tukka(mitä nyt näkyi),lippis,viikset,laiha kuikelo,vaalea takki päällä.laittaa pussin omaan taskuun,ja juo sitten sisällä rauhassa kahvit!!jos olit paikalla tms..ota yhteyttä Lappeenrannan Poliisiin.jos asia selviää vihjeesi perusteella,saat 300e korvauksen!!!!taerv,jamo.
pallon teboil
26
5008
Vastaukset
- et itse
ottanut äijää kiinni, jos vielä kahvillekin jäi ja näit miehen noin selvästi??!!
- jarmo
rahapussi tippui minulta,ja lähdin kotiin ajelemaan,mutta siellä on valvontakamerat...niistä selvisi tuntomerkit...kait mie nyt oisin ite hoitanu tilanteen ja ottanut ukon kiinni,kun teen työkseni sitä.
- jarmo
siellä on valvonta kamerat.ne kertoivat tuntomerkit.että näin.olin jo kotipihassa kun huomasin että lompakko puuttuu..
- kertonut
jarmo kirjoitti:
siellä on valvonta kamerat.ne kertoivat tuntomerkit.että näin.olin jo kotipihassa kun huomasin että lompakko puuttuu..
sen, etkä tehdä itsestäsi hölmöä!!!!
- jarmo
kertonut kirjoitti:
sen, etkä tehdä itsestäsi hölmöä!!!!
no just.luulis nyt järki sanovan,jos oisin ollut paikal ja nähnyt että se kaveri vie lompakkoni,niin se ukko ei omin jaloin sieltä ois lähteny.että näin.
jarmo kirjoitti:
no just.luulis nyt järki sanovan,jos oisin ollut paikal ja nähnyt että se kaveri vie lompakkoni,niin se ukko ei omin jaloin sieltä ois lähteny.että näin.
Onneksi olet oikealla asenteella liikenteessä.
Kirjoitat
"kait mie nyt oisin ite hoitanu tilanteen ja ottanut ukon kiinni,kun teen työkseni sitä."
ja lisäksi
"jos oisin ollut paikal ja nähnyt että se kaveri vie lompakkoni,niin se ukko ei omin jaloin sieltä ois lähteny"
Asenteesi oman käden oikeuden käytöstä vie sinut vielä komissaariksi. :)
- nettiin...
mee kattoo ne valvontakameran nauhat ja räpsäset kuvan siitä tietsikan näytöltä ja kuvat nettiin ni selvii,ei poliisi tätä selvitä jos ei oo entuudestaan tuttu kaveri
- jarmo
eivät anna minulle kuvaa tms..toi sun konsti ois kyl varma,eipä se juttu selviä,jos ei ole poliisi "tuttuja".ja ei niitä nauhoja saa kattoo kuin poliisit ja se henk.kunta.saa nähä selviääkö vai ei.
- jos ja ehkä
jarmo kirjoitti:
eivät anna minulle kuvaa tms..toi sun konsti ois kyl varma,eipä se juttu selviä,jos ei ole poliisi "tuttuja".ja ei niitä nauhoja saa kattoo kuin poliisit ja se henk.kunta.saa nähä selviääkö vai ei.
on tapahtunut rikos, niinkuin tästä voisi epäillä, sä varmaankin menet tekemään rikosilmoituksen, kun on todistusaineistoakin käytettävissä. Tuskin se ukko sulle tätä kautta ilmoittautuu ?
- jarmo
jos ja ehkä kirjoitti:
on tapahtunut rikos, niinkuin tästä voisi epäillä, sä varmaankin menet tekemään rikosilmoituksen, kun on todistusaineistoakin käytettävissä. Tuskin se ukko sulle tätä kautta ilmoittautuu ?
rikosilmoitus tehty.no joo,jos jollain asiata tietoa ottakaa yhteyttä suoraan minuun:045-1115780/jarmo
- 49er
mut voi myös olla et ei oo, tosiaa
- jarmo
joo tosiaan..saattaa olla tai sit ei oo tai onkii..
- ei sit
jarmo kirjoitti:
joo tosiaan..saattaa olla tai sit ei oo tai onkii..
ihan viisaammasta päästä taida ollakkaan, ainakaan juttujensa perusteella!!!!!
- jarmo
ei sit kirjoitti:
ihan viisaammasta päästä taida ollakkaan, ainakaan juttujensa perusteella!!!!!
niinkö?mitäs jos kommentoisit päin naamaa,etkä täällä?numeroni 045-1115780..soita.
- 49er
jarmo kirjoitti:
niinkö?mitäs jos kommentoisit päin naamaa,etkä täällä?numeroni 045-1115780..soita.
nyt tluveta, voi olla et muuten rupee hampaat ettii ikeniä
tosiaa - oikei menny
jarmo kirjoitti:
ostamaan näköpuhelimen, et voi päin naamaa puhua???!!!!! Pöljä...
- jarmo
oikei menny kirjoitti:
ostamaan näköpuhelimen, et voi päin naamaa puhua???!!!!! Pöljä...
haista sinä poika vittu.tule käymään jos asiaa..AHOKATU 3 53400 LAPPEENRANTA.
EN JAKSA KUUNNELLA MITÄÄN PASKANJAUHAMISTA!!!
- 49er
Onks muuten tapahtumasta jo raportti väsätty, aika huonoa mainosta meinaa firmalle tämmöset tapaukset.
- Penneck
Flowerstick!!!
- 49er
Penneck kirjoitti:
Flowerstick!!!
kyl se älvee kutsuu taas aamulla;)
- Kun toisella on oikeesti ra...
49er kirjoitti:
kyl se älvee kutsuu taas aamulla;)
Eikö se sun taskussa tuntuisi miltään jos sulta vietäisiin rahapussi? Täällä keskusteluissa on monessakin kohtaan niin lapsellista kommenttia ja vastauksia että ei ole mitään järkeä. Kyllä on ilkeitä ihmisiä, pistäisivät ilkeät ihmiset itsensä sen toisen asemaan ja ajattelisi sitten. Pistäisi se rosvo itsensä Jarmon asemaan, Toivottavasti sen teko kolahtaisi vielä sen omaan nilkkaan. Luulisi omatunto soivan kun nukkumaan käy jos sitä omaatuntoa edes on?? Sinäkin voisit vaikka säästää ne vitsisi Seiskalehteen hyvästä vitsistäsi voisit saada jonkun hyvänkin palkkion. Ja moni muu täällä viisastelija ja joka luulee olevansa hauska ja vitsikäs.
Noiden summien eteen saa tehdä paljon töitä mitä Jarmo menetti siinä pussissaan.
Harmittaa jarmon puolesta, miten joku Kusipää voi olla noin tyhmä ja typerä että vie jonkun rahapussin eikä tajua antaa sitä myyjälle.
Eikö nykyisin osata ajatella toista ihmistä, eikö tunneta lähimmäisen rakkautta.
Minä en edes lapsia ajattele tehdä tänne kurjuuteen, Jossa ei ajatella toisen ihmisen tunteita. Täyttäköön muut tätä maailmaa, mun lapset ei tule kärsimään, koska lapsia en tule tekemään.
Minulla on sydän kultaa vaikka itse niin sanonkin, en voisi vahinkoittaa toista ihmistä, tiedän miltä se tuntuu, se sattuu ja koskee.
Olen sanonutkin että Rikas en ole mutta sydän on kultaa.
Jarmolle toivon että Se Rosvo jäisi kiinni. Ja sinulle ja toisille viisastelijoille sanon että olkaa vaikka hetki Jarmon paikalla. Kyllä minulta menisi yöunet jos toisetkin.
Älkää ottako toisen omaisuutta vaikka sen löytäisittekin, palauttakaa se oikeelle omistajalle tai paikkaan mistä sitä osataan mennä kyselemään. Löytötavaratoimisto!!!!
Terveisin: Nainen38 - jarmo
Kun toisella on oikeesti ra... kirjoitti:
Eikö se sun taskussa tuntuisi miltään jos sulta vietäisiin rahapussi? Täällä keskusteluissa on monessakin kohtaan niin lapsellista kommenttia ja vastauksia että ei ole mitään järkeä. Kyllä on ilkeitä ihmisiä, pistäisivät ilkeät ihmiset itsensä sen toisen asemaan ja ajattelisi sitten. Pistäisi se rosvo itsensä Jarmon asemaan, Toivottavasti sen teko kolahtaisi vielä sen omaan nilkkaan. Luulisi omatunto soivan kun nukkumaan käy jos sitä omaatuntoa edes on?? Sinäkin voisit vaikka säästää ne vitsisi Seiskalehteen hyvästä vitsistäsi voisit saada jonkun hyvänkin palkkion. Ja moni muu täällä viisastelija ja joka luulee olevansa hauska ja vitsikäs.
Noiden summien eteen saa tehdä paljon töitä mitä Jarmo menetti siinä pussissaan.
Harmittaa jarmon puolesta, miten joku Kusipää voi olla noin tyhmä ja typerä että vie jonkun rahapussin eikä tajua antaa sitä myyjälle.
Eikö nykyisin osata ajatella toista ihmistä, eikö tunneta lähimmäisen rakkautta.
Minä en edes lapsia ajattele tehdä tänne kurjuuteen, Jossa ei ajatella toisen ihmisen tunteita. Täyttäköön muut tätä maailmaa, mun lapset ei tule kärsimään, koska lapsia en tule tekemään.
Minulla on sydän kultaa vaikka itse niin sanonkin, en voisi vahinkoittaa toista ihmistä, tiedän miltä se tuntuu, se sattuu ja koskee.
Olen sanonutkin että Rikas en ole mutta sydän on kultaa.
Jarmolle toivon että Se Rosvo jäisi kiinni. Ja sinulle ja toisille viisastelijoille sanon että olkaa vaikka hetki Jarmon paikalla. Kyllä minulta menisi yöunet jos toisetkin.
Älkää ottako toisen omaisuutta vaikka sen löytäisittekin, palauttakaa se oikeelle omistajalle tai paikkaan mistä sitä osataan mennä kyselemään. Löytötavaratoimisto!!!!
Terveisin: Nainen38kiitos--------->kerrankin asiallinen palaute.joo,täytyy sanoa että vituttaa..ensinnäkin nuo joidenkin palautteet,vittuillaan vaan..siellä on nyt kaikille puh.nro ja osoite,voi tulla sanomaan henk.kohtasesti.ja ei puhuta mistään muutamasta eurosta,olin säästänyt pitkään ja itse hankkinut ne rahat otin juuri lainaa,mikä piti nostaa sampo pankista ja olin viemässä niitä osuuspankkiin,omalle tilille--->kävin työkaverin kanssa kahvilla,niin lompakko tippui.sanotaan näin että lompakossa oli 2kk palkka.jokainen voi miettiä,jaksaako kuunnella vittuilua,jos noin käy.minä en ainakaan jaksa!
- ...
jarmo kirjoitti:
kiitos--------->kerrankin asiallinen palaute.joo,täytyy sanoa että vituttaa..ensinnäkin nuo joidenkin palautteet,vittuillaan vaan..siellä on nyt kaikille puh.nro ja osoite,voi tulla sanomaan henk.kohtasesti.ja ei puhuta mistään muutamasta eurosta,olin säästänyt pitkään ja itse hankkinut ne rahat otin juuri lainaa,mikä piti nostaa sampo pankista ja olin viemässä niitä osuuspankkiin,omalle tilille--->kävin työkaverin kanssa kahvilla,niin lompakko tippui.sanotaan näin että lompakossa oli 2kk palkka.jokainen voi miettiä,jaksaako kuunnella vittuilua,jos noin käy.minä en ainakaan jaksa!
voi luoja mitä porukkaa.. kyllä huomaa ettei omaa elämää ole ollenkaan. kuinka moni jaksaa kuluttaa energiansa vittuilemalla ihmiselle joka kuitenkin on "hyvällä" asialla liikkeellä. menkää helvetti haukkumaan ja uhkailemaan lapsenraiskaajia ja tehkää kerrankin palvelus yhteiskunnalle. kadehdittavaa.. no mut pojot teille hei, porukka arvostaa just tollasta :)
- sitä
tapahtuu, toivottavasti varas jää kiinni ja saat omasi pois.
Tämä paskaa jauhava porukka tästä ketjusta pitäis laittaa sumppuun ja käyttää veden alla niin kauan, kunnes sieltä tulisi ensimäinen järkevä kommentti, onhan nämä ihme epeleitä, nehän ovat suorastaan vahingoniloisia.
Mätää sakkia kaikki tyynni.- 49er
on.
- jarmo
joo,puhut asiaa.enpä jaksa enää tänne kommentoida.olen laittanut puh.nron ja osoitteen,jos joku haluaa vittuilla,tulkoon käymään.ihan sama näköjään,laittaax tänne millasen ilmoituksen hyväjään,ruvetaa vittuilemaan jne..no,pitäähän teineillä jotain tekemistä olla..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179