vitun rotta

Carl Johnson

Sinä joka veit minun uuden kona merkkisen pyörän eilen haka hallin edestä voisitko palauttaa sen samaan paikkaan jos satut ajamaan sillä vastaaan niin se on rassia kylkeen!!!VITUN ROTTA

15

2346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perrrkele

se on jooni timbeeerg!

• ees aikaa,,,saati

polku(kona) pyörääsi vai oliks niit peräti kaks ?

Molopäät käyttää juuri tuota kieltä kun niiltä loppuu sanat ja sanavarastohoitaja ei satu olemaan töissä ?? he hee

sitä paitsi Rotat on kivoja jyrsijöitä jotka jyrsii parasta aikaa siu huono itsetuntoosi he hee

ai nii....> MUUTKII SAAP NAURAA !

• -.-.-.

oot muuten harvinaisen pöljä kaveri.....

• pese suusi,mielesi,koneesi,

ja koneeseen liittyvä !hiiresi "

Sivistynyt ihminen pitää aina omaisuuttaan mukana !

• Vzynqy

Voro oli Rotta Robert, seuranaan Lato Jane Jones.

• jarmo mönkkönen kuusamosta

oliko pyörä lukitsematta vai miten se oli lähtenyt kaupan edestä? jos oli lukitsematta niin kyllä olet tyhmä tyyppi...

• että apina se on

ja NYT, pyörätön apina he hee

• ldkfjsdlkfj

et tainnu laittaa lukkoon, jos se kerta kaupan edestä lähti,

• Saastamoinen05

nyt joku onnellinen nisti ajelee pyörälläsi, mahtaa vituttaa kovin. kannattaako muka pyörän takia antaa rassia?? taidat kyllä todellakin olla erittäin tyhmä ja todella vajaaälyinen yksilö...

• tim berg on kovin

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ei voi kuin nauraa kun lukee tuota ponnetonta uhkausta. Jos sattuisit törmäämään tuohon pyörävarkaaseen niin varmaan menisit ihan jäihin ja ehkäpä saattaisit uskaltaa soittaa poliisille ja siitä ei ole mitään hyötyä kun poliisin vasteaika tuollaiseen on varmaan puoli tuntia ja pyörävaras on jo kaukana...

• sä oot spede

tosta sun kielenkäytöstä voi huomata et sä oot joku öykkäri vain. mä en usko et susta on tekemään yhtään mitään muuta kuin menemään imemään peukkua äitin syliin ku sun pyörä on viety. sä oot täys tampio ku jätät tsygäs tolla tavalla auki johonki kaupan eteen.

• pyörävarkaat kiinni

millainen kona tuo oli? eli voisitko etsiä vaikkapa kuvan siitä tai jonkun linkin missä sitä myydään niin joku voisi auttaa sinua etsinnässäsi.

• mennä..

katselemaan onnelantien kioskin lähettyviltä ja ravistella sitä örkkiä vähän ryysyistä, niin eiköhän se vastaus sieltä tulisi, että missä pyörä mahdollisesti on..

• hemmo-paskiainen-lpr

onkos pyörääsi tai varasta näkynyt?

• hemmo-paskiainen-lpr

ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82