viipyy miles away video. Kappale ei kyllä pitkälle pötki ilman videota, kun kerta se on kolmanneksi singleksi valittu. Kappale on levyn paras ja sitä soitetaankin kovasti radioissa, mutta ei siitä hittiä tuu ilman videota. Tietäiskö kukaan ihana ihminen mitään et tuleeko videota ylipäänsä ja jos tulee niin milloin?
Vauhtia Madde!
Missä oikein
5
317
Vastaukset
- mutta...
se on kooste live-materiaalista kiertueelta.
- Mä ootin et olis
tullut joku ihana tunnelmallinen video. Vaikkapa jotain you´ll see videon kaltaista. Hyi hitto et inhoon noita keikkavideoita.... No joo. Jään odottelemaan beat goes on videota, joka on todennäköisesti give it to me videon kaltainen. Mutta miles awayhin olis saanu niiiiiin hyvän videon. No kai se on tyydyttävä siihen mitä tulee...
- hyvälaatuisen videon
miles away live-esityksestä kiertueelta. Jotain tälläistä kai sit videollakin tulee olemaan.
http://www.youtube.com/watch?v=ku6PvsLuEiE - tullakkaan....!!!!
Kyllä oli pettymys
- pissis^^
kärsivällisyyttä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780