mitä ihmiset täällä

woude

ja muuallakin toisistaan oikein haluaa? Joskus tuntuu et halutaan päästä lähelle, täällä ei nyt iholle mut kuiteskin lähelle ja yhteyteen enemmän kuin oikeesti on mahdollista. Huudetaan tyhjälle koneelle ja usein vain kaiku vastaa. Mut mitä se on mitä odotetaan?

11

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieku*

päästä ihon alle tietenkin :)
      Miten niin tyhjälle koneelle, eihän tyhmiä päätteitä enää juuri ole :)

• Heikunkeikku

..tosi huono "seurustelemaan" tällä palstalla, koska on niin monia asioita, joista En halua keskustella täällä.
      Se johtuu siitä, että puhun monista asioista mieluummin naamat vastakkain. Keskustelussa vuorovaikutteisuus on aivan erilaista livessä, kuin kirjoittamalla muutaman lauseen. Esim. äänensävyt, "väliaikaistarkistukset" toisen sanomisesta, elekieli ylipäätään jne.. ja kysymykset, että ymmärtää Todella, mitä toinen tarkoittaa, jää kaikki pois keskustellessa tällä palstalla.

Minulla on muutamia hyviä ystäviä, joiden kanssa saan "parannella maailmaa" livessä, niin tarve syvälliseen keskusteluun ei ole niin suuri vieraitten ihmisten kanssa tällä palstalla.

Tämä kaikki johtuu monestakin syystä.
      On vaikea kirjoittamalla selittää, mitä TODELLA tarkoittaa ja harmittaa, jos ymmärretään väärin.
      Keskustelutaitoni on huomattavasti parempi, kuin kirjoittamani teksti. Monta kertaa harmittaa oma töksähtelevä ja huono kirjoitus.

Mun kohdallani odotukset ovat lapsellisen lapselliset :)
      Haluan vain leppoisasti "leikkiä" ja hassutella ja pitää hauskaa mukavien ihmisten kanssa. Tai vaan lukea, mitä muut ovat kirjoittaneet.

Tänäänkin niin kamalan raskas päivä, että en jaksa ylipäätään ajatella mitään suuren suurta.
      Nämä on pienen ihmisen pienet ajatukset ja hyvä niin :)

• woude

oli itsellenikin vähän kärkevä sävy. Ajatustenvaihtoa itsekin haen vaikka esim. ihmisen, olosuhteistaan riippumatta sisäinen yksinäisyys on mielestäni hyvä aihe, mutta harvaa ehkä kiinnostaa sentyyppinen pohtiminen. Itsestäni se ois mielenkiintoinen pohtimisen aihe, mutta ehkä joku kerta. Sinänsä nautin monien sujuvasta ilmaisusta ja sekin on jo paljon.Tarkoitan siis että minun luonteeni mukaista olisi mennä vähän syvemmälle aiheisiin, siis tunnepuolen. ymmärrän kyllä täysin etteivät kaikki innostu sellaisesta -pohtimisesta täällä.

• woude

ja esim. heikunkeikun kannan ymmärrän yhtä hyvin kuin omani. Itsekin live-keskustelen kyllä sujuvammin, luulen.Ja on tietysti selvää että paljon jää kirjoittamalla sanomatta. Ehkä on mulla vaan niin että en oo livenäkään varsinainen small talk-tyyppi.

• mimmi.mustonen

aihe keskustelulle tuo sisäinen yksinäisyys.
        En koe olevani yksinäinen tai sisäisesti tyhjä, mutta hengenheimolaisia kaipaan. Erittäin laaja ja vaikea haku, mutta täältäkin niitä pilkahtaa aina välillä esiin, ties vaikka olisi se yhteinen nimittäjä meille kaikille. Elämä on kaventunut monien kohdalla monin tavoin, mutta ei sen henkisen tarpeen osalta kuitenkaan. Tarve keskustella ja olla yhdessä ja vaihtaa mielipiteitä koko elämänkirjon pohjalta on se helmi, missä elämä maistuu elämälle.

• woude
        mimmi.mustonen kirjoitti:

aihe keskustelulle tuo sisäinen yksinäisyys.
        En koe olevani yksinäinen tai sisäisesti tyhjä, mutta hengenheimolaisia kaipaan. Erittäin laaja ja vaikea haku, mutta täältäkin niitä pilkahtaa aina välillä esiin, ties vaikka olisi se yhteinen nimittäjä meille kaikille. Elämä on kaventunut monien kohdalla monin tavoin, mutta ei sen henkisen tarpeen osalta kuitenkaan. Tarve keskustella ja olla yhdessä ja vaihtaa mielipiteitä koko elämänkirjon pohjalta on se helmi, missä elämä maistuu elämälle.

mitä tarkoitin paljon sujuvammin kuin itse. Tästä just tykkään, joku jatkaa ja selkeyttää sitä mikä tulee omasta suusta usein vähän kangerrellen. Itsekään en ole yksinäinen vaan mieluummin olen "jakavainen", henkisesti siis, heh.

• mimmi.mustonen
        woude kirjoitti:

mitä tarkoitin paljon sujuvammin kuin itse. Tästä just tykkään, joku jatkaa ja selkeyttää sitä mikä tulee omasta suusta usein vähän kangerrellen. Itsekään en ole yksinäinen vaan mieluummin olen "jakavainen", henkisesti siis, heh.

pärjätään ja saadaan sitä yhteistä hyvää..henkistä meinaan.:)

• keskustelupalstan

nimi jo sano mitä täältä etsitään, keskustelua.

Kukin tyylillään, minulle mieluiten leppoisan asiallista, jos valita saa.

• Laitoin äsken tapaamiskutsun. Jos jotkut
      haluaisivatkin tavata ihan livenä.

• woude

ja tässä luonteeni toinen puoliUsein tässä päässä silti harkitaan...ja kauan. Mutta ajatus mitä mainioin..Asutaan vaan kaikki ties missä.

• woude

sanoa kerralla sanottavaani. Toisaalta siis minäkin haen ehkä täältä myös sujuvampaa tapaa ilmaista itseäni "ei aina niiiiiiin syvällisesti", eiks ole hyvä syy tuokin ?,enkä siis tarkoita selvyyden vuoksi että koen olevani niiiin syvällinen etten sopisi joukkoihin, ei niin nyt sentään ja huomenta samalla kaikille!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2738
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1074
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      210
      1043
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      937
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72