Sonera sydämetön firma

minämiesihateyou

en suosi sen takia soneraa, koska veljeltä vietiin aikoinaaan kännykkä ja narkit soittivat 10 000 markan edestä sillä 2 päivässä puheluita. Sonera maksatti puhelut silti äidilläni ja veljelläni, ei anteeksiantoa siis lainkaan ja sydäntä suurella firmalla. täysi paska siis koko firma.

4

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lariko

      Ihmettelen miksi ette ilmoittaneet välittömästi Soneran asiakaspalveluun kännykän katoamisesta, jolloin olisi estetty varastetun kännykän käyttö. Näin vastuu olisi siirtynyt Soneralle. Samoin pystytään estämään varastetun SIM-kortin toiminta, jolloin puhelimella ei pystytä soittamaan. Tosin se edellyttää uuden SIM-kortin hankkimista.

      Olisiko tässä tapauksessa syytä myöskin veljelläsi, kun viivytteli ilmoittamasta varastettua kännykää asiakaspalveluun.

    • JippoJoppo

      Narkit on varmaan soittaneet seksipuheluita tms. Tällaisessa tapauksessa sinun ei kuulu maksaa näitä puheluita, sillä sinä ET OLE tehnyt sopimusta seksipuhelupalveluja tarjoavan firman kanssa. Se että sinun tai veljesi puhelimesta soitetaan maksullisia puheluita ei tee sinusta maksuvelvollista. Narkit ovat soittaneet niitä joten he ovat maksuvelvollisia. Ei puhelinliittymiin voi soveltaa eri lainsäädäntöä kuin muihin sopimuksiin. Soneralla on vaan helpompaa ja edullisempaa menetellä sydämettömästi, vaikka todellisuudessa KENENKÄÄN ei tarvitsisi maksaa näistä puheluista yhtään mitään. Sonera voisi jättää vain tilittämättä nämä rahat ja jättää rahojen karhuamisen sen huoleksi joka on saamassa niitä. Jos Sonera itse olisi maksajan roolissa, niin se ei maksaisi, ei ainakaan ilman oikeudenkäyntejä.

      Kukaan ei taistele tätä taistelua puolestanne jos ette te itse.

      • LeenuLii

        entä jos kyse olikin ulkomaille soitetuista puheluista?

        Oletko lukenut koskaan minkään matkapuhelinliittymän toimitusehtoja? Jos laskun jättää maksamatta, niin asiakkaalta ne peritään (vaikka ulosoton kautta). Hän voi halutessaan yrittää saada ne vakuutusyhtiöltä (joka todennäköisesti kysyy, että miksei heti ilmoitettu operaattorille).

        Jos Sonera kohtuullistaisi kaikkien laskuja, niin firma olisi konkassa varmaan aika pian. Itse käytettäisiin liittymää vaikka mihin ja sitten väitettäis: "en se minä ollu".

        Minulla ei ole tietoa mihin kännykkää on käytetty tuon 10 000 markan edestä, mutta mielestäni esim. tiedonsiirrossa operaattori voi kohtuullistaa laskua (koska operaattorille se ei aiheuta tappioita).


    • LeenuLii

      Itse vertaan sim-korttia luotto/pankkikorttiin. Vahinko asiakkaan vastuulla, kunnes ilmoittaa pankille/luottokuntaan/operaattorille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe