Sonera sydämetön firma

minämiesihateyou

en suosi sen takia soneraa, koska veljeltä vietiin aikoinaaan kännykkä ja narkit soittivat 10 000 markan edestä sillä 2 päivässä puheluita. Sonera maksatti puhelut silti äidilläni ja veljelläni, ei anteeksiantoa siis lainkaan ja sydäntä suurella firmalla. täysi paska siis koko firma.

4

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lariko

Ihmettelen miksi ette ilmoittaneet välittömästi Soneran asiakaspalveluun kännykän katoamisesta, jolloin olisi estetty varastetun kännykän käyttö. Näin vastuu olisi siirtynyt Soneralle. Samoin pystytään estämään varastetun SIM-kortin toiminta, jolloin puhelimella ei pystytä soittamaan. Tosin se edellyttää uuden SIM-kortin hankkimista.

Olisiko tässä tapauksessa syytä myöskin veljelläsi, kun viivytteli ilmoittamasta varastettua kännykää asiakaspalveluun.

• JippoJoppo

Narkit on varmaan soittaneet seksipuheluita tms. Tällaisessa tapauksessa sinun ei kuulu maksaa näitä puheluita, sillä sinä ET OLE tehnyt sopimusta seksipuhelupalveluja tarjoavan firman kanssa. Se että sinun tai veljesi puhelimesta soitetaan maksullisia puheluita ei tee sinusta maksuvelvollista. Narkit ovat soittaneet niitä joten he ovat maksuvelvollisia. Ei puhelinliittymiin voi soveltaa eri lainsäädäntöä kuin muihin sopimuksiin. Soneralla on vaan helpompaa ja edullisempaa menetellä sydämettömästi, vaikka todellisuudessa KENENKÄÄN ei tarvitsisi maksaa näistä puheluista yhtään mitään. Sonera voisi jättää vain tilittämättä nämä rahat ja jättää rahojen karhuamisen sen huoleksi joka on saamassa niitä. Jos Sonera itse olisi maksajan roolissa, niin se ei maksaisi, ei ainakaan ilman oikeudenkäyntejä.

Kukaan ei taistele tätä taistelua puolestanne jos ette te itse.

• LeenuLii

entä jos kyse olikin ulkomaille soitetuista puheluista?

Oletko lukenut koskaan minkään matkapuhelinliittymän toimitusehtoja? Jos laskun jättää maksamatta, niin asiakkaalta ne peritään (vaikka ulosoton kautta). Hän voi halutessaan yrittää saada ne vakuutusyhtiöltä (joka todennäköisesti kysyy, että miksei heti ilmoitettu operaattorille).

Jos Sonera kohtuullistaisi kaikkien laskuja, niin firma olisi konkassa varmaan aika pian. Itse käytettäisiin liittymää vaikka mihin ja sitten väitettäis: "en se minä ollu".

Minulla ei ole tietoa mihin kännykkää on käytetty tuon 10 000 markan edestä, mutta mielestäni esim. tiedonsiirrossa operaattori voi kohtuullistaa laskua (koska operaattorille se ei aiheuta tappioita).

• LeenuLii

Itse vertaan sim-korttia luotto/pankkikorttiin. Vahinko asiakkaan vastuulla, kunnes ilmoittaa pankille/luottokuntaan/operaattorille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2347
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      91
      1478
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1238
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      939
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      842
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      841
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      821
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe