Nuoremmat kiinnostavat

Tupa1

Kun olin 11-vuotias, tajusin tykkääväni pojista. Tuolloin viehätyin ainoastaan ikäisistäni. Tätä kesti 15-vuotiaaksi asti, jolloin huomasin nuorempien yläasteikäisten olevan mielestäni ikäisiäni söpömpiä ja vetävämpiä. Lukiossa minua ei napannut enää juuri kukaan lukiolaispoika, mutta yläasteikäisten joukossa oli aikamoisia namupaloja. Nyt olen 23 ja lukioikäiset pojat ovat aivan syötäviä. Harmittelenkin nykyään, kun en lukioikäisenä yrittänyt etsiä homoja heidän joukostaan. Silloin ei vain napannut, johtuen siitä, että edustin itse samaa ikäluokkaa. Myös vanhempien, jopa 21-vuotiaidenkin joukosta löytyy nykyään todella vetävän näköisiä yksilöitä, mutta yleisesti tykkään 3-6 vuotta itseäni nuoremmista.

Toisaalta olen onnellinen, etteivät 11-15 -vuotiaat lapset enää herätä halujani, sillä olen monesti hieman pelännyt, että vielä vanhana äijänäkin haikailisin sellaisten perään. Kuitenkin on yhä totta, että kiinnostun aina ns. pojista, eivätkä miehekkäät piirteet vetoa minuun. Sen takia tulevaisuus arvelluttaakin minua. Kun olen 34, vievätkö sydämeni 30-vuotiaat miehet, vai haikailenko yhä "teinipoikien" perään? Tietysti tuo itselleni ihanteellinen ikäero saattaa kasvaa vanhetessani, siis esim. siten, että kolmikymppisenä pitäisin 10 vuotta itseäni nuoremmista, 40-kymppisenä 15 vuotta itseäni nuoremmista jne. Sattuisiko kellään olemaan kokemusta siitä, kun itseä vanhemmat eivät viehätä ollenkaan, vaan on aina nuorempien perään? Erityisesti kiinnostaa, että millainen tulevaisuus tälläisen seksuaalisuuden kanssa mahdollisesti on.

32

3770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiivatissa

älä nyt hiivatissa ala tuhlaamaan eläämääsi henkkareita tuijottamalla, on sitä parempaakin tekemistä kuin ajatella kokoajan ikä-eroja. Jos nämä "vetävän näköisiä yksilöitä" sattuu kohdalle, käy kiinni vaan jos kiinni antautuvat.

• edelleen

Kiinnostaisko edelleen lukioikäiset kaverit ;)?

• Tupa1

Ilman muuta ;)

• yli 50

ja seurustelin 3 vuotta 25 vuotiaan kans..Olihan se mukavaa ja ite edelleenkin haikailen tuon ikästen perään...

• Micke880

Miikäs siin, jos tykkää nuoremmist: makuasia. Ja niinku tos nyt jo joku totes, ni jos sä johonki ihastut, ni ei kai sun heti ekana silt tarvi ruveta henkkareit kysyyn?

No, jos on selkeesti alaikäsen näkönen, ni ehkä sit vois iän kysyy, mut yht hyvin esim kakskymppinen ja kolmekymppinen voi seurustella... Tai kakskymppinen ja viiskymppinen. Tai 18-v. ja kaheksankymppinen. Aikusii kaikki...

Eli pointti: ei ne ikäerot, vaan henkilökemiat. Oot sä huomannu, et toisten kaa vaan synkkaa paremmin ku toisten? Mä huomasin sen tosi vahvasti just tänään.

• Anonyymi

ttt

• blaadidaadidaa

Mulla on tasan sama homma... ei oo pelkookaan että jotkut 30 vee ukkelit kiinnostais pätkääkään.. ei ees kännissä.. harvoja 25 vee jätkiäkään on sen näkösii mitä pitäis olla... söpöys ja smuutti iho.. ne muhun nappaa ainaski... olen kans miettinny joskus tota et vittu apua jos sitä viellä 5kybäsenäki tsiigailee jotai 16-18 wee jannuja ni siinähän alkaa tulee jo aika monta ropleemaa...

• elämä on

et maininnu iästäs mitään, arvaan et aika vähän, mutta muisteles sitte 5kybäsenä mitä oot nyt just kirjottanu tuonne, tää elämä kun siitä aika metka juttu, et vasta sitä elämällä tarpeeks, tietää mitä se loppujen lopuks on. Jokainen "latvastaan terve" homo jättää lapset rauhaan, mut 16v- eteenpäin on vapaa omiin ratkaisuihin, sietääkö vanhempia miehiä ja toisinpäin.

• pieni ikäero

Olen 40 ja eniten kiinnostaa n. 35 vuotiaat. Absoluuttinen alaikäraja näyttää olevan siinä 30 hujakoilla. Aina sitä on tykännyt katella jonkin verran nuorempiaan tai samanikäisiä. Ei koskaan monta vuotta vanhempia, kumma kyllä.

• minävaan___1

Mun mielestä tossa ei oo mitään ongelmaa: eri ihmiset viehättyy eri ikäisistä. Heteromaailmassahan vasta onkin yleistä että jätkät kuolaa monta vuotta nuorempia tyttöjä.
      Seksuaalisuus ei oo mitenkään lukkoon lyöty juttu, ja luulen että useimmille käy niin, että ajan mittaan alkaa tykkäämään vanhemmista, kun itekin vanhenee. Niinhän sullekin on käynyt.

Toki kulttuurimme ihanne parisuhteesta on että kaksi suunnilleen saman ikäistä on yhdessä. Mä en silti näkisi suhteissa ongelmia, niin pitkään kun Suomen laki ne sallii iän puolesta.

• Tupa1

Ei se välttämättä olekaan ongelma, mutta on ehkä hieman ikävä tilanne, jos esim. 40v kaveri syttyy lopun ikänsä vain 16-20 vuotiaista...
        Todennäköisesti vain hyvin harva teinihomo lämpenee esim. nelikymppisille (ei sillä että minulla mitään dokumentteja tästä olisi), mutta vaikka lämpenisikin, niin tuo ikäero tuottaa ongelmia ja hankaluuksia väistämättäkin.

Absoluuttinen totuus on, että poikamaisuus katoaa miespuolisista henkilöistä vanhetessa. Vaikka 18-vuotias onkin mies tässä yhteiskunnassa ja biologisesti huomattavasti aiemmin (jos miehuus tarkoittaa esimerkiksi sukukypsyyttä) näyttää hyvin harva 18-vuotias vielä kovin miehekkäältä. Minun tapauksessani kysymys on: viehätynkö poikamaisuudesta vai ainoastaan siitä, että mies on minua nuoremman näköinen? Tähän kysymykseen ei varmasti kukaan voi antaa vastausta, vaan totuus tulee selville minun vanhetessani. Kuitenkin on mielenkiintoista lukea erilaisia kohtalotarinoita sielunveljiltä.

Yksi piirre itsessäni, joka hieman arvelluttaa, on se, etten ole koskaan syttynyt kenestäkään ns. miehen näköisestä henkilöstä. Kiinnostuksen kohde ovat aina olleet "pojat". Periaatteessa toivon, että kiinnostun ja kiihotun vielä joskus huomattavasti "teinipoikia" vanhemmista miehistä, jotta olisin lähempänä standardihomoa. Tietysti olisi kiva, jos seksuaalisuuteni muuttuisi ainoastaan aikuisia naisia kohtaan suuntautuneeksi (olen itse asiassa bi-seksuaali, joka osittain saattaa selittää tuota nuorempiin suuntautumista).

Katsoin dokumentin sarjamurhaajasta nimeltä John Wayne Gacy. Gacy oli naimisissa naisen kanssa, mutta hänellä oli pakkomielle teinipoikiin, joista tuli myös hänen uhrejaan. Minulla ei (ONNEKSI!) ole sarjamurhaajan piirteitä, mutta katsoessani tuota dokumenttia minulle tuli paha olo siinä mielessä, että taisin hieman ymmärtää tuota Gacyn pakkomiellettä. Hän oli varmasti onnellinen vaimonsa kanssa, muttei silti voinut millään pitää näppejään kurissa nuorista pojista. Itsekin voisin kuvitella olevani aviossa naisen kanssa, mutten silti usko, että yksikään nainen voisi täysin tyydyttää kaikkia seksuaalisia tarpeitani. Häijyltä tuntuu ajatus, että menisin naimisiin naisen kanssa toiveenani "normaali", onnellinen elämä, mutta nähtyäni pari teinipoikaa iskisi äärimmäinen panetus ja sitä myötä vitutus. Ei olisi mukava tilanne vaimoakaan kohtaan. Voi luoja, älä anna minulle käydä niin! Tosin, väistämätön totuus on, että kaikilla ukkomiehillä riittää haluja suuntaan jos toiseen, ei tarvitse kuin paria teinityttöä vilauttaa, jollin syntyy harmitus siitä, että on jumissa omassa akassa, olipa tuo nainen millainen uimapukumalli tahansa.

• puhelee
        Tupa1 kirjoitti:

Ei se välttämättä olekaan ongelma, mutta on ehkä hieman ikävä tilanne, jos esim. 40v kaveri syttyy lopun ikänsä vain 16-20 vuotiaista...
        Todennäköisesti vain hyvin harva teinihomo lämpenee esim. nelikymppisille (ei sillä että minulla mitään dokumentteja tästä olisi), mutta vaikka lämpenisikin, niin tuo ikäero tuottaa ongelmia ja hankaluuksia väistämättäkin.

Absoluuttinen totuus on, että poikamaisuus katoaa miespuolisista henkilöistä vanhetessa. Vaikka 18-vuotias onkin mies tässä yhteiskunnassa ja biologisesti huomattavasti aiemmin (jos miehuus tarkoittaa esimerkiksi sukukypsyyttä) näyttää hyvin harva 18-vuotias vielä kovin miehekkäältä. Minun tapauksessani kysymys on: viehätynkö poikamaisuudesta vai ainoastaan siitä, että mies on minua nuoremman näköinen? Tähän kysymykseen ei varmasti kukaan voi antaa vastausta, vaan totuus tulee selville minun vanhetessani. Kuitenkin on mielenkiintoista lukea erilaisia kohtalotarinoita sielunveljiltä.

Yksi piirre itsessäni, joka hieman arvelluttaa, on se, etten ole koskaan syttynyt kenestäkään ns. miehen näköisestä henkilöstä. Kiinnostuksen kohde ovat aina olleet "pojat". Periaatteessa toivon, että kiinnostun ja kiihotun vielä joskus huomattavasti "teinipoikia" vanhemmista miehistä, jotta olisin lähempänä standardihomoa. Tietysti olisi kiva, jos seksuaalisuuteni muuttuisi ainoastaan aikuisia naisia kohtaan suuntautuneeksi (olen itse asiassa bi-seksuaali, joka osittain saattaa selittää tuota nuorempiin suuntautumista).

Katsoin dokumentin sarjamurhaajasta nimeltä John Wayne Gacy. Gacy oli naimisissa naisen kanssa, mutta hänellä oli pakkomielle teinipoikiin, joista tuli myös hänen uhrejaan. Minulla ei (ONNEKSI!) ole sarjamurhaajan piirteitä, mutta katsoessani tuota dokumenttia minulle tuli paha olo siinä mielessä, että taisin hieman ymmärtää tuota Gacyn pakkomiellettä. Hän oli varmasti onnellinen vaimonsa kanssa, muttei silti voinut millään pitää näppejään kurissa nuorista pojista. Itsekin voisin kuvitella olevani aviossa naisen kanssa, mutten silti usko, että yksikään nainen voisi täysin tyydyttää kaikkia seksuaalisia tarpeitani. Häijyltä tuntuu ajatus, että menisin naimisiin naisen kanssa toiveenani "normaali", onnellinen elämä, mutta nähtyäni pari teinipoikaa iskisi äärimmäinen panetus ja sitä myötä vitutus. Ei olisi mukava tilanne vaimoakaan kohtaan. Voi luoja, älä anna minulle käydä niin! Tosin, väistämätön totuus on, että kaikilla ukkomiehillä riittää haluja suuntaan jos toiseen, ei tarvitse kuin paria teinityttöä vilauttaa, jollin syntyy harmitus siitä, että on jumissa omassa akassa, olipa tuo nainen millainen uimapukumalli tahansa.

Ite oon 18 ja oon aina ollut kiinnostunut vanhemmista tyypeistä. Pari vuotta sitten kiinnosti vähän yli kakskymppiset, nyt taas nelikymppiset. Jos tätä menoa jatkuu niin kolmikymppisenä kiinnostaa kasikymppiset ja 40 vuotiaana satakakskymppiset... Eniten huolettaakin, että MISTÄ löytyy mulle enää SATAKAKSKYMPPISIÄ parin kymmenen vuoden päästä?!?

Onhan se vähän ongelmallista vanhempien ihmisten kanssa, mutta tuntuu vain, että omanikäiset on vähän liian nuoria ja lapsellisia puhumattakaan nuoremmista. Varmaan se on romanttisessa mielessä, mikä nelikymppisissä miehissä kiinnostaa, vaikka toisaalta mua vähemmän romanttista tyyppiä saa kyllä hakea.

• Tupa1
        puhelee kirjoitti:

Ite oon 18 ja oon aina ollut kiinnostunut vanhemmista tyypeistä. Pari vuotta sitten kiinnosti vähän yli kakskymppiset, nyt taas nelikymppiset. Jos tätä menoa jatkuu niin kolmikymppisenä kiinnostaa kasikymppiset ja 40 vuotiaana satakakskymppiset... Eniten huolettaakin, että MISTÄ löytyy mulle enää SATAKAKSKYMPPISIÄ parin kymmenen vuoden päästä?!?

Onhan se vähän ongelmallista vanhempien ihmisten kanssa, mutta tuntuu vain, että omanikäiset on vähän liian nuoria ja lapsellisia puhumattakaan nuoremmista. Varmaan se on romanttisessa mielessä, mikä nelikymppisissä miehissä kiinnostaa, vaikka toisaalta mua vähemmän romanttista tyyppiä saa kyllä hakea.

No hei, onhan se mukava kuulla, että meille nuoremmista kiinnostuneille löytyy "vastakappaleita". Jos kaikki olisivat kiinnostuneet itseään nuoremmista, ei kukaan kelpaisi kellekään.

En itse tiedä, kumpi on sitten yleisempää homojen keskuudessa: se, että tykkää nuoremmista vai se, että vanhemmista. Todennäköisesti aika fifty-fifty. Veikkaisin, että preferenssi riippuu myös aika pitkälti siitä oletko ns. top vai bottom, eli oletko maskuliininen vai feminiininen homo. Miehiset varmaan usein valitsevat itselleen nuoremman ja naiselliset vanhemman, kuten miehet yleensä valitsevat itseään nuoremman naisen ja toisinpäin.

• Tupa1 kirjoitti:

No hei, onhan se mukava kuulla, että meille nuoremmista kiinnostuneille löytyy "vastakappaleita". Jos kaikki olisivat kiinnostuneet itseään nuoremmista, ei kukaan kelpaisi kellekään.

En itse tiedä, kumpi on sitten yleisempää homojen keskuudessa: se, että tykkää nuoremmista vai se, että vanhemmista. Todennäköisesti aika fifty-fifty. Veikkaisin, että preferenssi riippuu myös aika pitkälti siitä oletko ns. top vai bottom, eli oletko maskuliininen vai feminiininen homo. Miehiset varmaan usein valitsevat itselleen nuoremman ja naiselliset vanhemman, kuten miehet yleensä valitsevat itseään nuoremman naisen ja toisinpäin.

Luulen että olet oikeassa ... Olen bottom ja olen aina tykännyt vanhemmista, se on sina ollut unelmani että joku vanhempi olisi kiinnostunut minusta - kuuntele tuota. :) Olen nyt 33 ja onneksi löytyy vielä vanhempia, joskus vähän harmittaa ettei enää ole 20. :)

• _poika_

kyllä muakin kiinnoostaa usein 12-14w enemmä ku oman ikäset. Olen kohta 16 ja pidän itteeni 4-2 vuotta nuorempia poikia söpöinä ja kiihottavampina. vaikka kyllä oman ikäsiäni kyllä kanssa kattelen. :)

• B27

Moi :) Kirjoituksesi oli, kuin suoraan mun kynästä. Teit suorastaan vaikutuksen.

Olen tällähetkellä 27v ja minua on oikeastaan aina (ylä-aste aikaa lukuunottamatta) kiinnostaneet ja kiihottaneet vain nuoremmat kundit.

Joskus kun kadulla tulee vastaan n.16-21 vuotiaita kundeja, niin en voi joskus käsittää, miten söpöjä jotkut heistä ovat. Haluaisin heidät omakseni ja haluaisin näyttää, kuinka paljon heistä voisin välittää.

Esim. nettisivustoilla ja kuvapalstoilla flirttailen yleensä vain itseäni n. 5-10v nuorempien kanssa. Ja itseasiassa olen myös saanut heihin hyvin kontaktia, kiitos mallikkaan ulkomuotoni (sekä sen, että olen mahdollisesti ikäistäni selvästi nuoremman näköinen).

Olen myös osittain bi-seksuaali, kuten säkin mainitsit olevasi. Ja heteropuolen osalta voin mainita sen, että voisin kiihottua ainoastaan mua selvästi nuoremmista tytöistä - about samaa ikähaitaria olevista, mitä pojissakin.

Mutta eniten kiihotun juuri lukioikäisistä pojista tai parinkympin kieppeillä olevista kundeista. Eli enemmän gay taidan kuitenkin olla.

Myös minua huolestuttaa hieman tulevaisuuteni.

Koska kauneus ja komeus on katoavaista - toivon, että löytäisin nuoren elämänkumppanini ja rakastajani pian.

Sinkkuna olen tähän mennessä elellyt. Lyhyitä suhteita ja seksiseuraa on ajoittain ollut. Ja toivotunlaista sellaista myös.

Mutta kun kiinnostukseni otetaan huomioon, prosentuaalinen mahdollisuuteni löytää toivotunlaista (ja pysyvää) seuraa varmaankin vain pienenee oman kolmenkympin rajapyykin lähestyessä.

Tosin minua lohduttaa hyvin paljon se, että yksi hyvä ystäväni (34v) on nyt seurustellut itseään 11v nuoremman kundin kanssa kohta neljättä vuotta.

Tuo antaa lohtua siitä, että teitä söpöjä ja kokeneemmasta kundiseurasta kiinnostuneita poikia todella on.

Toivoisin itselleni samaa tulevaisuutta, mitä kaverilleni. Taidan olla jopa vähän kade hänelle.

• Tupa1

Joo, olet aikamoinen sielunveli, B27. Toivottavasti vielä ehdit nähdä tämän viestini, vaikka edellisistä onkin jo aikaa.

Sama homma itselläni, että pääsääntöisesti vain ikäistäni nuoremmat tytöt kiinnostavat. Siinäkin mielessä olemme hyvin samanlaisia. Tavallaan ikävä homma, että vielä tuossakin iässä olet kiinnostunut vain alle parikymppisistä - kenties jaan tuon saman kohtalon. Toisaalta taas positiivista lukea, että olet löytänyt sitä toivotunlaista poikaseuraa. Mielenkiintoista toisaalta, että uskot tämän johtuvan komeudestasi sekä siitä, että näytät selkeästi ikäistäsi nuoremmalta... Sitä vain mietin, että hakeutuvatko söpöt homopojat yleensä sellaisten seuraan, jotka näyttävät heiltä, vai etsivätkö he puolestaan jotain maskuliinisempaa ja kypsempää kuin mitä itse ovat? Tunnetko itse olevasi "komea" vai "söpö" tai top vai bottom?

"Tuo antaa lohtua siitä, että teitä söpöjä ja kokeneemmasta kundiseurasta kiinnostuneita poikia todella on."

Tässä on ikävä sävy siinä mielessä, että itse olen elänyt siinä toivossa, että valtosa näistä nuorista ja näteistä pojista etsivät nimenomaan juuri sitä miehekkäämpää ja kypsempää partneria, ts. ovat bottomeja... Toivottavasti nämä söpöt bottom-pojat eivät ole yhtä harvassa kuin mitä tuo teksti viittaa... :(

• B27
        Tupa1 kirjoitti:

Joo, olet aikamoinen sielunveli, B27. Toivottavasti vielä ehdit nähdä tämän viestini, vaikka edellisistä onkin jo aikaa.

Sama homma itselläni, että pääsääntöisesti vain ikäistäni nuoremmat tytöt kiinnostavat. Siinäkin mielessä olemme hyvin samanlaisia. Tavallaan ikävä homma, että vielä tuossakin iässä olet kiinnostunut vain alle parikymppisistä - kenties jaan tuon saman kohtalon. Toisaalta taas positiivista lukea, että olet löytänyt sitä toivotunlaista poikaseuraa. Mielenkiintoista toisaalta, että uskot tämän johtuvan komeudestasi sekä siitä, että näytät selkeästi ikäistäsi nuoremmalta... Sitä vain mietin, että hakeutuvatko söpöt homopojat yleensä sellaisten seuraan, jotka näyttävät heiltä, vai etsivätkö he puolestaan jotain maskuliinisempaa ja kypsempää kuin mitä itse ovat? Tunnetko itse olevasi "komea" vai "söpö" tai top vai bottom?

"Tuo antaa lohtua siitä, että teitä söpöjä ja kokeneemmasta kundiseurasta kiinnostuneita poikia todella on."

Tässä on ikävä sävy siinä mielessä, että itse olen elänyt siinä toivossa, että valtosa näistä nuorista ja näteistä pojista etsivät nimenomaan juuri sitä miehekkäämpää ja kypsempää partneria, ts. ovat bottomeja... Toivottavasti nämä söpöt bottom-pojat eivät ole yhtä harvassa kuin mitä tuo teksti viittaa... :(

No en osaa sanoa tuohon kysymykseesi tyhjentävää vastausta.. Kyl komeudesta tietty apua on, eli jos ei näytä kaksiseiskana millekään kävylle vielä, niin kyllä sitä nuorempaa seuraa tulee. Ja jos on kroppa kunnossa jne.

Mutta noillakaan yhdistelmillä ei kovin pitkälle pääse, jos hakee seurustelukumppania nuoresta. Kun harvempi niistä on valmis pidempiaikaiseen suhteeseen. Enemmän ne vielä hakevat rajojaan ja kokemuksia.

Itse olen enemmän top ja kun nuorempi must kyseessä, niin etsin silloin tietty enemmän bottomia.

Toivotaas nyt siis parasta, että uusi vuosi tois meillä kummallekin jotain kivaa tullessaan ;)

• Loveless
        B27 kirjoitti:

No en osaa sanoa tuohon kysymykseesi tyhjentävää vastausta.. Kyl komeudesta tietty apua on, eli jos ei näytä kaksiseiskana millekään kävylle vielä, niin kyllä sitä nuorempaa seuraa tulee. Ja jos on kroppa kunnossa jne.

Mutta noillakaan yhdistelmillä ei kovin pitkälle pääse, jos hakee seurustelukumppania nuoresta. Kun harvempi niistä on valmis pidempiaikaiseen suhteeseen. Enemmän ne vielä hakevat rajojaan ja kokemuksia.

Itse olen enemmän top ja kun nuorempi must kyseessä, niin etsin silloin tietty enemmän bottomia.

Toivotaas nyt siis parasta, että uusi vuosi tois meillä kummallekin jotain kivaa tullessaan ;)

Olen tullut siihen tulokseen melkein 16-vuotisen elämäni aikana, että hyvin harvoin omanikäiset tai edes nuoremmat on samanlaisia kuin itse. Olen alkanut pitämään enemmän itseäni vanhemmista, tai joissakin tapauksissa omani ikäisistä, mutta joku itseäni nuorempi? Ei kiitos! Itseni ikäisetkin tuntuvat vähiinpäin kaikki olevan epäkympsiä ja lapsellisia, eikä heidän kanssaan voin pitää yllä minkäänlaista keskustelua, ilman, että siihen sekaantuvat moottoripyörät ja puolialastomat naiset, joiden ilmestyessä menetän lopunkin kiinnostukseni keskusteluun. Niinpä toteankin, että miellummin vanhempi, kuin nuorempi.

• Juu huomannu saman et 16v kundit joita näkee, on niin jumalattoman söpöjä et huhhuh.
        Jos vielä hiukan tyttömäiset kasvonpiirteet ja pieni pylly, niin aivan käsittämättömän kiihottavaa.

• Anonyymi

ttt

• Anonyymi

Olen lähes 60 v johtavassa asemassa oleva top mies ja pääni on saanut pyörälle eräs nuori hieman yli 20 v kundi joka tuli samaan työpaikkaan jossa olen , en ole hänen esimiehensä mutta päivittäin teen jonkin asian tärkeäksi että pääsen hnen kanssan keskustelemaan ja aina on kyrpä kovana kun olen hänen lähellään , en tiedä miten lähestyisin häntä mutta mieleni tekisi pyytää vaikka joskus mökilleni saunomaan ja sitä kautta päästä lähempään tuttavuuteen , hänellä on kauniit hieman tyttömäiset kasvon piirteet ja jumalallinen pylly jota kieltämättä himoitsen , tiedän että moni kauhistelee ikäeroamme mutta tuo komistus vaan on saanut pääni pyörälle , taitaa vaan käydä siten että yksikseni saan runkkailla ja haaveilla tuosta komistuksesta ja hänen tuomastaan nautinnosta.

• Anonyymi

Älä vaan pakota poikaa mihinkään vaan etenet rauhassa ja pojan ehdoilla niin et pelästytä häntä vaan ihan rauhassa , tiedä kuinka innokkaasti ottaakin kalua kun makuun pääsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vaan pakota poikaa mihinkään vaan etenet rauhassa ja pojan ehdoilla niin et pelästytä häntä vaan ihan rauhassa , tiedä kuinka innokkaasti ottaakin kalua kun makuun pääsee.

Tuo on totta , tosiaan kannattaa edetä rauhassa mutta määrätietoisesti .Itselläni on suhde 28 v kaverin kanssa joka on tosin salasuhde koska on parisuhteessa ikäisensä kaverin kanssa mutta toisinaan haluaa olla btm vanhemmalle miehelle meillä synkkaa hienosti ja sexi on aivan fantastista mutta suhteemme tosiaan perustuu täysin sexiin joten ehkä hyvä niin.

• Anonyymi

Minusta on iljettävää tuollainen ikäero.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen imettänyt kalua ukoilla ja hyvältä se tuntuu. Omat ikäiset vain on raakoja ja haluavat kovasti heti panna ilman mitään voitelua. Vanhempia herrasmiehiä olen jopa saanut panna ja muistavat aina kysyä mitä haluan ja tuntuuko hyvältä ja lopuksi kiittävät.

• Anonyymi

Mixet mua nuzzi vaiq oon wanha Ukko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mixet mua nuzzi vaiq oon wanha Ukko?

Totta kai niin teen ja oot varmasti saanut mun ohutta pitkää!!!!

• Itse lähes 50v ja nuorenpana mua kiihotti pelkästään 16-17v kundit ja niitä pääsikin panemaan useamman kerran. Nyt vanhempana kiinnostaa omanikäiset. Jännästi se kiinnostuksen kohde muuttuu..toki sain jokin aika sitten sänkyyni juuri 18v täyttäneen ihanan pienikokoisen ja tiukkapeppuisen kiimaisen poitsun. Tavattiin useamman kerran ja seksi oli aina todella kiimasta ja kiihkeää.

• Anonyymi

Tuommoista 18 v tiukkapeppuista ei saa polkea rajulla otteella vaan hellästi siten että nauttii myös aktista niin suostuu myöhemminkin peppuaan antamaan , tapasin joitain vuosia sitten parikymppisen pojun jonka kanssa imimne ja runkkasimne toisiamme mutta peppuunsa ei antanut edes sormea työntää , kertoi että oli ollut jonkun miehen kanssa sängyssä ja tämä oli lähes raiskaus tyylisesti ottanut häneltä peppuneitsyyden .

• Anonyymi

Minä olen aina ollut kiinnostunut aikuisista miehistä. Jo silloin kun seksuaalinen heräsi noin 13-vuotiaana ja tajusin olevani kiinnostunut omasta sukupuolestani, niin minua kiinnostivat miehet, eivät koskaan muut pojat edes silloin teini-iässä. En silloin teininäkään ollut kiinnostunut saman ikäisistä, saati nuoremmista pojista, vaan aina aikuisista miehistä, vähintään noin 30v vanhoista. Olen nyt reilu 40v ja nykyäänkin minua kiinnostaa lähinnä noin 40v-60v miehet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4215
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2126
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1944
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1851
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      446
      1739
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      55
      1375
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      464
      1300
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1296
    Aihe