EU:ta vastustavat MEP:it tekevät täysin oikein kun sekä kuuluvat EU-parlamenttiin että samalla vastustavat EU:ta. On täysin oikein ottaa ne virat, parlamenttipaikat joita EU rahoittaa verorahoilla, ja silti avoimesti tai peitetysti vastustaa eu-ta.
Jos EU:n julkinen vastustaminen kielletään, on täysin oikein jatkaa vastustamista peitetysti.
EU:n vastustajien tulee tavoitella EU-virkoja, ja toimia sieltä joko avoimesti tai peitetysti EU:ta vastaan.
Opikkaa Eu-vastustajilta
2
264
Vastaukset
- ACD
..Scientologian vastustajien, kuten aloittelevien scientologien, olisi hyvä ensin lukea jokin perusteos. Jos perusteos ei tee järkeä, henkilö Scientologian ohjeiden mukaan selvittää väärinymmärretyt sanat (uusissa peruskirjoissa on todella kattava sanasto). Mikäli kirja ei vieläkään tee järkeä, aloitteleva scientologi voi katsoa väärinymmärryksiä ja vääriä tietoja aikaisemmmista opinnoistaan.
Ennemmin tai myöhemmin vastustus karisee, koska se on vain väärää tietoa ja niihin pohjautuvia huonoja omakohtaisia valintoja, joiden pohjalla pilkottaa tiedottomuuden hetket, eli engrammit.
Tervetuloa! - personaleu
Ehkäpä sitten ei teekään mieli vastustaa.
http://www.personaleu.eu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512