miksei

herra

Mooses petteri ota kantaa keskusteluun, "kituiko hirvi". Mulla olis sulle kuvia, kun susi syö takapäästä elävää hirven vasaa.
Katso video keskustelusta "kituiko hirvi" ja anna kommettisi, VIKLON MUNITTAJA.

4

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susi ruokansa saa

Kuin hampaillaan purren.Ei ole oleellista susikeskustelussa verellä mässäily.Oleellista lienee susien määrä maassamme.Minä koiralla metsästävänä ja ennenkaikkea karjatilallisena pyrin kaikin tavoin siihen,että susikanta pysyy pienenä.Aika hankalaa tämä tosin tuntuu olevan.

• Mooses Petteri

ihmiselle tarjoaisin auttavaa kättäni ja ojentaisin nenäliinan, jotta saisit niiskuttaa vuotavan nenäsi ja pyyhkiä pahan mielen kyyneleet silmistäsi. Lisäksi voisin tarjota tikkarin.

Sinulle kaikki syöminen pitäisi olla samanlaista kuin pitsojen tai makkarin hampurilaisten ahmiminen. Olet selvästi luonnosta vieraantunut hyvinvointi-ihmisporsas. Sinulle tulee paha mieli, jos esim. kissa vähän leikittelee hiirellä.

Näin ei ajattele oikea luonnonystävä kuten esimerkiksi minä. Minä suorastaan nautin katsellessani suden tai karhun ruokailua. Luonto osoittaa mahtavuuttaan, kun raateluhampaat uppoavat saaliseläimen lihaan. Minulle tulee jopa nälkä katsellessani tällaista touhua.

Voisin ottaa tähän yhden aiemminkin esittäni tapauksen:

Kun jokin aika sitten susi oli tappanut useita lampaita jossain perähikiällä, niin minä tulin erinomaiselle juhlatuulelle. Eläydyin näihin susiin ja loihdin itselleni juhla-aterian. Söin ja mutustelin puoliraakoja lampaankyljyksiä hampaillani juhlatunnelmissa. Lisäksi otin ruokaryypyksi muutaman viskin. Tunsin hienoa luonnon alkuvoimaa.

Yleensähän olen sitä mieltä, jotta ihmiselle tulisi etupäässä välttää navetassa kasvatetut nauta ja possu. Hirvet ja porot jätettäköön petoeläimille. Mutta kyllä mainitsemallani juhla-aterialla voi syödä vaikkapa lammasta (puoliraakaa).

• nähnyt

kun kulkukoirat syövät ihmisen aivojat.
        Minä taas olen ollut muuallakin töissä, kuin pelkästään Suomessa. Koirat lipovat kieltään, kun syövät kolarissa päässä hajottanutta autolijaa.
        Aja varovasti autolla, varsikin venäjällä. Vaikka kyllä epäilen ,että sinun aivosi ovat liian tuimia kulkukoirille.

• Mooses Petteri
        nähnyt kirjoitti:

kun kulkukoirat syövät ihmisen aivojat.
        Minä taas olen ollut muuallakin töissä, kuin pelkästään Suomessa. Koirat lipovat kieltään, kun syövät kolarissa päässä hajottanutta autolijaa.
        Aja varovasti autolla, varsikin venäjällä. Vaikka kyllä epäilen ,että sinun aivosi ovat liian tuimia kulkukoirille.

Mitähän pyhää jossain aivoissa on? Onko se sen herkullisempaa kuin maksa tai minkä tahansa elukan pakaralihas?

Elukka syö elukkaa ja tämä on ihan normaalia luonnon ystävän kannalta. Sinäkin olet elukka ja syöt mitä tahansa paskaa. Älä jeesustele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      70
      2351
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1772
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1450
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1447
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      252
      1418
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1252
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      370
      1195
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      341
      1150
    Aihe