Moro!
Elikkäs toi wordi 2000 kieltäytyy toisinaan kääntämästä kuvia, joita siihen on lisätty joko Lisää->Kuva->Tiedostosta toiminnon avulla tai sitten leikepöydän kautta. Muuten ihan semmonen siedettävä ohjelma.
Rivityksen olen vaihtanut pois Tekstin tasossa-vaihtoehdosta. Kuvat ovat myös riittävän pieniä elikkäs ne mahtuvat kääntymään sivulla. Olen yrittänyt kääntää kuvaa Muotoile kuvaa-ikkunan (tulee näkyviin tuplaklikkaamalla ko. kuvaa) Koko-välilehdellä olevan Kiertokulma-toiminnolla. Tämä kiertokulma-toiminto on jostain syystä passivoitunut eikä kuvassakaan ole vihreää "pyörityskahvaa". Pyörityksen voi kyllä suorittaa jossain toisessakin ohjelmassa ja sitten liittää pyöritettynä Wordiin takas, mut kyllä sen pitäis onnistua täs tekstinkäsittelyohjelmassakin.
Wordin ohjeissa ei ole puoltakaan sanaa ongelmasta tai sen korjaamisesta.
Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan ongelmaan ja kuinka tämä on ratkaistavissa?
Kiitos!
Word 2000 kuvien kiertäminen
ei onnistu välillä
1
315
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3312897Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011453- 1081281
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841272Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481115
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781017Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33827