Wowin kaltaista toista peliä?

Jebbe.

Tietääkö kukaan Wowin kaltaista peliä?
Wowi on tosi hyvä mun mielestä, mutt silti haluisin kokeilla jotain toista samanlaista.

21

3716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkWarrior

      Talisman Online ja Regnum Online ovat hyviä ja ilmaisia.

    • arealsolic

      Twelve Sky - kirjoita tuo googleen niin löydät. Pitää ladata koneelle, mutta ilmainen ja joissain kohdissa jopa laajempi kuin WOW.

      Rune Scape - laita googleen. Ei latauksia, ainoastaan rekisteröityminen. Todella laaja pelimaaima, mutta maksullisella tilillä sairaasti bonuksia.

      Etköhän noilla aluksi pärjää.

      • Runescapen vihaaja

        Älä ihmeessä tee sitä virhettä, että alat pelaamaan Runescapea. Se on ihan naurettava surkea peli.


      • joku tyyppi

      • ???

        Miten tohon twelve skyhin pääsee sisälle elin pelaamaan???


    • dasfdsgdrer

      4Story on vähänku WoW, googleta

    • kattenmau

      guugletappa semmoset pelit kuin conquer online, ja warhammer, conqueria olen itse pelannut ja wowia pelaan edelleen, eikä sekään wowia voita. Warhammeria on oikeasti kehuttu hyväksi, mutta itseppähän tiedät :)

      • Kotzu45

        Runes Of Magic: hahmon tekeminen aivan samanlaista upea mailma hyvät grafiigat raidit vaikea levutus
        Paras peli mitä olen pelannut kaikki on samanlaista melkein kuin wowissa mutta parempi minusta kokeileppa
        Runes Of Magic


      • pelisetä
        Kotzu45 kirjoitti:

        Runes Of Magic: hahmon tekeminen aivan samanlaista upea mailma hyvät grafiigat raidit vaikea levutus
        Paras peli mitä olen pelannut kaikki on samanlaista melkein kuin wowissa mutta parempi minusta kokeileppa
        Runes Of Magic

        hei.googleta nämä ALGANON maksullinen ALLODS ilmainen.open beta tulossa,nyt clb menossa.sit pari korea gamee ROHAN ja S.U.N online


      • T2X
        pelisetä kirjoitti:

        hei.googleta nämä ALGANON maksullinen ALLODS ilmainen.open beta tulossa,nyt clb menossa.sit pari korea gamee ROHAN ja S.U.N online

        1. Sign up for your free gPotato.eu account at
        http://en.gpotato.eu/Account/AccReg.aspx
        2. Click the link in the email you receive to activate your account
        3. Enter your beta key at http://en.allods.gpotato.eu/ad/
        4. You will then be confirmed.
        5. Once you have confirmed, please allow up to 60 minutes before
        logging into the game.
        6. The game client is available for download at
        http://en.allods.gpotato.eu/Download/Client.aspx

        ACA234D5-3FFB-4579-8760-4942A4A227F3


    • Aionin Pelaaja

      Älä noita Runescape ja muita paskoja ala pelaamaan..
      jos kunnon pelin haluat niin pelaa aionia kuukaisi maksullinen mutta todella hyvä peli!
      http://uk.aiononline.com/

      • fggddggdfdg

        "Uk.aiononline.com" Eikös se ole "Na.aiononline.com" Eurooppalaisille?


      • Scapen käyttäjä

        Mikäs Runescapessa sua risoo? Useimmat ko. peliä haukkuvat ovat pelanneet sitä 2-5-luokalla ja 40-50 combatilla. Aivan eri asia p2p:ssä (member) pelailu 15-vuotiaana 100 cmb acolla. Harvoin tulee pikkulapsia vastaan.


      • Runescape sux
        Scapen käyttäjä kirjoitti:

        Mikäs Runescapessa sua risoo? Useimmat ko. peliä haukkuvat ovat pelanneet sitä 2-5-luokalla ja 40-50 combatilla. Aivan eri asia p2p:ssä (member) pelailu 15-vuotiaana 100 cmb acolla. Harvoin tulee pikkulapsia vastaan.

        Tunnen myötä häpeää, osta elämä, älä membua.


    • dsfasfafgas
    • www.swtor.com

      Star Wars Old Rebublic!

    • (Y)

      ei ole muita wowin kaltaisia yhtä hyviä pelejä. wowissa miinusta vain kuukausi maksu, mikä onki kannattavaa ku niin laadukas peli.
      ehkä kaikista eniten wowin tyylisin ois forsaken world tai battle of the immortals.
      forsakenin saa steamista ilmaiseksi ja perfect worldin sivulta löytyy muita saman tyylisiä pelejä. Warhammer saattaa olla wowin tyylinen, mutta itse en ole sitä kokeillut. Runes of magic:ssa on mielestäni huonot grafiikat. Perfect world menettelee, mutta siinäkin on aika paljon miinuksia. Eli suosittelen ilmaispeliksi forsaken worldia.

    • LadyGray87

      Runes of magic on mun mielestäni ykkönen. Se on parempi kun wow ja vieläpä ilmainen. Toki siihen saa halutessaan mällätä rahaa mutta ilmankin pärjää :)

    • Anonyymi

      Itse mitä on lukenu nii missä on Neverwinter?? Jengi unohti sen mainita, ilmainen peli pitää vaa rekisteröityä :) Itse entinen wow pelajaa nii suosittelen Nverwinteriä :)

    • Anonyymi

      pelaan poe-path of exile ja hoen siinä välissä aina runescapea vaikka kävin äskön syömässä siitä asti olen melkein joka sana ollut runescape tai growtopia-pixelworlds tai ehkä stumbles en oikein pysty keskittyy tuohon path of exile jos minulla on kokoaika mielessä runescape jotekin ruokaa pistää vain ajattelee pelkkää runescapea vaikka haluan läpäistä path of exile mutta en pysty keskityy yhtään path of exile kun kokoaika mielessä runescape vaikka en halua pelata sitä koko peliä yhtään lisä tunteja koska olen pelannut 539 tuntia enkä halua enään pelaa sitä peliä kun haluan pelata path of exile en muuta koska path of exile on pelattaa seitsemän sataa tuntia ja seitsemän kymmentä tuntiä enemmän pelattavaa kuin runescapessa kokonaisuudessa enkä halua runescapea pelata yhtään sitä peliä koska olen innostunut pelaa path of exilea minä odotan tuota uutta path of exile 2....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3900
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      598
      3677
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3672
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2311
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2265
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      325
      1980
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1957
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1786
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1463
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe