Joutsenossa asustavalle poikamarsulle pitäisi löytyä nyt koti. Syynä myymiseen on että marsu ei sopeudu kaikkien muiden marsujeni kanssa. Nyt meillä on pidetty marsuja 2 häkissä,eli tilanpuutekin vaivaa...
Marsu on siis poika ja hyvin kiltti. Alle 1-vuotias ja käsittelyyn tottunut. Ei sairauksia,ym... Rodultaan rusettimarsu. Uudessa kodissa tulisi olla toinen poikamarsu(ei naarasta,jos et halua suurta kokoelmaa poikasia.) Olisi hyvä jos saisi olla vapaana vähintään joka toinen päivä. Kodin tulisi myös löytyä läheltä Imatraa(Imatra,Joutseno,Lappeenranta,ym...) Syynä tähän on,että haluan itse tuoda marsun uudelle omistajalleen. Toisena syynä että haluan nähdä ja varmistaa,että marsut hyväksyvät toisensa ensitapaamisella.
Marsu on ollut minulle hyvin tärkeä,joten on myös erittäin tärkeää,että uusi omistaja on luotettava ja eläinrakas,ja hänellä täytyy olla jo ennestään kokemusta marsuista. Jos kiinnostuit,ota yhteyttä sähköpostiini:
[email protected]
Myydään poikamarsu
Marsugirl
1
253
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, olen kiinnostunut marsusta. Voitko yhteyttä minulle tänään [email protected]
T:Maju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901