Mitä mieltä Kuopiolaisesta Rakkauden Ammattilaisista?On meinaan tosi kova Bändi
Rakkauden Ammattilaiset
32
3956
Vastaukset
- kiinnosta.....
Olet ilmeisesti bändin basisti ja/tai keikkamyyjä.
- on!
On kyllä tosi hyvä bändi! Olen kuullut sen neljä kertaa ja joka kerta ovat vetäneet todella hyvän keikan! Suosittelen vaikka en basisti olekkaan, vitsivitsi..
- hyvä111
on! kirjoitti:
On kyllä tosi hyvä bändi! Olen kuullut sen neljä kertaa ja joka kerta ovat vetäneet todella hyvän keikan! Suosittelen vaikka en basisti olekkaan, vitsivitsi..
On muuten ihan sikamaisen kova rytmiryhmä!!
- tosiaakin
hyvä111 kirjoitti:
On muuten ihan sikamaisen kova rytmiryhmä!!
Uskokaa, olin keikalla jokin aika sitten, ihan ensikertalaisena ja voi herranpiuksus miten hyvin soittivat ja lauloivat. Jotain taikaa on porukassa. Jäi mieleen ja uskon että tämä ryhmä nousee suomen kartalle isomminkin.
- on kyllä
Minäkin olin keikalla ja voin kyllä sanoa että bändi on täysin p**seestä!
- tykkää
Se on ihan mistä tykkää...? Kyllä minä ainakin tykkään näiden poikien soittamasta tanssittavasti musiikista. Se on sitten eri asia jos tykkää vaikka hevistä niin turha lähteä rakkauden ammattilaisten keikalla. Mutta niille jotka tykkää tansittavasta musiikista niin suosittelen.
- torveliini
tykkää kirjoitti:
Se on ihan mistä tykkää...? Kyllä minä ainakin tykkään näiden poikien soittamasta tanssittavasti musiikista. Se on sitten eri asia jos tykkää vaikka hevistä niin turha lähteä rakkauden ammattilaisten keikalla. Mutta niille jotka tykkää tansittavasta musiikista niin suosittelen.
Minun mielestä on kyllä kyvykäs ryhmä! Saa nähä miten käy mualiman vallotus savolaisäijillä, noh peukut pystyyn.
- piejo
torveliini kirjoitti:
Minun mielestä on kyllä kyvykäs ryhmä! Saa nähä miten käy mualiman vallotus savolaisäijillä, noh peukut pystyyn.
Ei ne ainakaan kylmäksi jätä! Siis saa kyllä tanssia-rytkyttää ihan riittävästi.
- ???!!
piejo kirjoitti:
Ei ne ainakaan kylmäksi jätä! Siis saa kyllä tanssia-rytkyttää ihan riittävästi.
bändi, miksi laulaja matkii Jorkkaa ja Topia, miksei laula omalla äänellään?! Kerran livenä olen nähnyt ja se riitti.
- 123
???!! kirjoitti:
bändi, miksi laulaja matkii Jorkkaa ja Topia, miksei laula omalla äänellään?! Kerran livenä olen nähnyt ja se riitti.
Laulaa muuten ihan omalla äänellä.
- sivustaseurannu
123 kirjoitti:
Laulaa muuten ihan omalla äänellä.
Jorkan biisit laulaa Jorkan äänellä ja Topin äänellä. Kuultu on, ei sytytä.
- sivustaseurannu
sivustaseurannu kirjoitti:
Jorkan biisit laulaa Jorkan äänellä ja Topin äänellä. Kuultu on, ei sytytä.
siis Topin biisit Topin äänellä piti kirjoittaa.
- Äidistä
Niinhän sitä sanoo että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.. Joku vielä molemmista! Minä ainakin tykkään tästä poppoosta!
- Kutri
Olen kuullut kyseistä Rakkauden Ammattilaisten laulajaa ja täytyy sanoa että minut se laulu sai ainakin lämpimäksi, suorastaan kuumaksi! Eihän semmosta imitaattoria olekaan joka voi matkia molempia Jorkkaa ja Topia! Kyllä se ihan omalla miehekkäällä äänellään laulaa. Minä ainakin olen tullut siihen tulokseen. Ihanaa!
- Lady H
tykkää kirjoitti:
No noh, eipä yleistetä, meikkis on hevimetallin vannoutunut rakastaja, mutta rakastuin myös amatialaisiin ensinäkemältä. Hyvä musiikki on hyvää musiikkia ja sillä siisti.
- ahaa joo
Haista vittu
- Kyllästynyt---
Kuunnelkaa sitä Topia&Agentsia läpikotaisin ja todetkaa miten paljon nää vetää niiden kappaleita läpi. Voi jumalauta, suomessa on hienojakin tämäntapaisia orkestereita jotka vähän omaperäisemmin sovittaa, eikä katso miten se Pulliainen soittaa. On se sitten niin vitun kiva ottaa täydet vaikutteet siitä mikä on jo tehty. Surujen kitara, Eeva... voi persesilmä.... varmaan Kellot soi seuraavaks.... Blaaahhh
- Suhmuran Sandra
Kyllä nyt pomppas!!! Rakkauden Ammattilaisilla on aivan loistavia omia kappaleita! Ei edellinen kirjoittaja näköjään tiedä niistä mitään! Meneppä ja osta levy niin yllätyt!!! Ei ole mitään kopio juttuja! Agentseilla ei taida omia kappaleita ollakkaan...
- Kanki Kaikkonen
Suhmuran Sandra kirjoitti:
Kyllä nyt pomppas!!! Rakkauden Ammattilaisilla on aivan loistavia omia kappaleita! Ei edellinen kirjoittaja näköjään tiedä niistä mitään! Meneppä ja osta levy niin yllätyt!!! Ei ole mitään kopio juttuja! Agentseilla ei taida omia kappaleita ollakkaan...
No onhan se varma että tämä pumppu on kovin rytmiryhmä itäisen Suomen alueella! Ja kyllähän tämmöisiä porukoita sopisi tänne enemmänkin jossa kitaraa veivataan lähes Pulliaisen veroisesti ja laulaja tulkitsee kyllä ihan itse loistavasti omalla äänellään. Lopettakaa tämä paskanjauhanta Agentseista ja plagioinnista! Ja kuka ei ymmärrä musiikin päälle mitään voi mennä pitkätukkaisten keskustelupalstoille kirjoittelemaan mitä ripsiväriä tai hiuslakkaa käyttää!
- Luomu
Bändihän soittaa paremmin kuin Agents ja laulaja laulaa paremmin kuin Kääriäinen ja Topi yhteensä!!!
- Lyyli
Luomu kirjoitti:
Bändihän soittaa paremmin kuin Agents ja laulaja laulaa paremmin kuin Kääriäinen ja Topi yhteensä!!!
olen luomun kanssa.Kopio-orkesteria on Suomi täynnä.Tämä nyt ei vaan satu olemaan sellainen.Olen kuullut/nähnyt ko.bändin ja voin sanoa,että toimii!!!
- Hienoa
Lyyli kirjoitti:
olen luomun kanssa.Kopio-orkesteria on Suomi täynnä.Tämä nyt ei vaan satu olemaan sellainen.Olen kuullut/nähnyt ko.bändin ja voin sanoa,että toimii!!!
Ja te ette oo varmaankaan käyny 80 luvulla katsomassa Topia & Agentseja. Kyllä on niin jäljiteltyä touhua suurimmaks osaks. Olen kuullut omat kappaleet ja hyviä ovat mutta miksi niiden kanssa ei voi soittaa jotain omaperäisempää. Miksi Valot, Eeva, Surujen kitara, Vain yksin me kaksi, Yksin oon mä vain, Love is blue, Moody river, Moskovan valot, Kirje, Kuinka saatoitkaan........... Eikö nämä jutut ole tehty jo aikoinaan....... Ottasivat oppia esimerkiksi kesäillan valssissakin olleesta Varjokuvasta tai jostain muusta omaperäisyyden suhteen.
- Äijä
Hienoa kirjoitti:
Ja te ette oo varmaankaan käyny 80 luvulla katsomassa Topia & Agentseja. Kyllä on niin jäljiteltyä touhua suurimmaks osaks. Olen kuullut omat kappaleet ja hyviä ovat mutta miksi niiden kanssa ei voi soittaa jotain omaperäisempää. Miksi Valot, Eeva, Surujen kitara, Vain yksin me kaksi, Yksin oon mä vain, Love is blue, Moody river, Moskovan valot, Kirje, Kuinka saatoitkaan........... Eikö nämä jutut ole tehty jo aikoinaan....... Ottasivat oppia esimerkiksi kesäillan valssissakin olleesta Varjokuvasta tai jostain muusta omaperäisyyden suhteen.
Mene justjust päivätansseihin vanhainkodille jos humppaa haluat! Eihän se varjokuvan äijä osaa ees laulaa...
- Kasari
Hienoa kirjoitti:
Täällä on kyllä Topi ja agentsit tullu nähtyä 80- luvulla ja monta kertaa. Mielestäni se on hyvä että joku jatkaa sitä perinnettä eteenpäin! Rakkauden Ammattilaiset olen myös nähnyt livenä ja täytyy sanoa että tykkäsin bändin rouheasta menosta ja meiningistä! Kyllä niitä ilottomia bändejä on tässä maassa ihan liika ja Rakkauden Ammattilaiset eivät todellakaan ole sitä! Hyvä pojat jatkakaa samaan malliin!!! Ja eihän noi Eevat ja muut ikivihreät kappaleet häviä ikinä minnekkään. Rakkauden Ammattilaiset vetävät mielestäni ne semmosella tunteen palolla, että ei tässä Suomenmaassa kukaan niitä enää paremmin soita ja laula. Kymmenen pistettä omista kappaleista! Levy on jo melkein puhki kulunut! Odotan innolla uutta materiaalia ja uskon että pääsette vielä pitkälle!!! kaikkea hyvää teille!
- Sihteeri
Kasari kirjoitti:
Täällä on kyllä Topi ja agentsit tullu nähtyä 80- luvulla ja monta kertaa. Mielestäni se on hyvä että joku jatkaa sitä perinnettä eteenpäin! Rakkauden Ammattilaiset olen myös nähnyt livenä ja täytyy sanoa että tykkäsin bändin rouheasta menosta ja meiningistä! Kyllä niitä ilottomia bändejä on tässä maassa ihan liika ja Rakkauden Ammattilaiset eivät todellakaan ole sitä! Hyvä pojat jatkakaa samaan malliin!!! Ja eihän noi Eevat ja muut ikivihreät kappaleet häviä ikinä minnekkään. Rakkauden Ammattilaiset vetävät mielestäni ne semmosella tunteen palolla, että ei tässä Suomenmaassa kukaan niitä enää paremmin soita ja laula. Kymmenen pistettä omista kappaleista! Levy on jo melkein puhki kulunut! Odotan innolla uutta materiaalia ja uskon että pääsette vielä pitkälle!!! kaikkea hyvää teille!
Kyllä täytyy sanoa että Varjokuva on vain varjo Rakkauden Ammattilaisista. On niin kova bändi! Varjokuva on se kiltimpi Beatles ja Rakkauden Ammattilaiset on se tuhmempi Rolling Stones. kyllä näin on homma!!!
- Tinttaliisa
Sihteeri kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa että Varjokuva on vain varjo Rakkauden Ammattilaisista. On niin kova bändi! Varjokuva on se kiltimpi Beatles ja Rakkauden Ammattilaiset on se tuhmempi Rolling Stones. kyllä näin on homma!!!
Mikä ihmeen Agents?Nyt on vaan Rakkauden Ammattilaiset ja sillä siisti!
- Marjoska
Hienoa kirjoitti:
Kyllähän Varjokuva hyvä orkesteri on.He soittavat monipuolisesti ja hienosti,siitä kaikki kunnia heille.Rakkauden Ammattilaisia ei vaan voi verrata heihin,koska Ammattilaiset ei soita humppaa eikä ns"vanhaa tanssimusiikkia".He vetelevät omalla hienolla tyylillä vanhoja "Agenttijuttuja",sekä vastaavia kappaleita.Se mikä on hienoa Rakkauden Ammattilaisissa on,että pojilla on upeita omia kappaleita.Oliko Agentseilla???
- ....
Marjoska kirjoitti:
Kyllähän Varjokuva hyvä orkesteri on.He soittavat monipuolisesti ja hienosti,siitä kaikki kunnia heille.Rakkauden Ammattilaisia ei vaan voi verrata heihin,koska Ammattilaiset ei soita humppaa eikä ns"vanhaa tanssimusiikkia".He vetelevät omalla hienolla tyylillä vanhoja "Agenttijuttuja",sekä vastaavia kappaleita.Se mikä on hienoa Rakkauden Ammattilaisissa on,että pojilla on upeita omia kappaleita.Oliko Agentseilla???
Paketin voi saada aina värikkäämmäksikin. Eikä soittaa Topin & Agentsin Besame Muchoa melkein läpitte.
- edelleenkin sama
Äijä kirjoitti:
Mene justjust päivätansseihin vanhainkodille jos humppaa haluat! Eihän se varjokuvan äijä osaa ees laulaa...
Eihän laulu muuten olekkaan mitään jos ei se kuulosta Topilta tai Jorkalta ;) Kato täytyy olla jotain tuttua ja turvallista, saman voi tehdä vaikka miljuunasti uudestaan!
- tsura
.... kirjoitti:
Paketin voi saada aina värikkäämmäksikin. Eikä soittaa Topin & Agentsin Besame Muchoa melkein läpitte.
Menkää ja kuunnelkaa ja nauttikaa.Tuosta bandistä kuulemme viellä!
- Tinttalaina
tsura kirjoitti:
Menkää ja kuunnelkaa ja nauttikaa.Tuosta bandistä kuulemme viellä!
Aivan Suomen kärkeä.Upea laulaja ja loistava orkesteri.Tyylissään yksi Suomen parhaita!!!
- No joo
Tinttalaina kirjoitti:
Aivan Suomen kärkeä.Upea laulaja ja loistava orkesteri.Tyylissään yksi Suomen parhaita!!!
Savolaista huumoria; puhutaan musta valkoiseksi.
Vertailu Agetseihin tyypillistä; Akentit itkee kun kävelee pankkiin katsomaan levymyyntiä/keikkapalkkioita.
Ihan nätisti pojat kotisivujen demoilla soittaa, mutta kauas on pitkä matka, sano. PS. Pitäkää päivätyöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952