Itse keksitty vitsi:
Miksi blondin tietokoneen näytössä on valkoisia viivoja?
Miettikääpä sitä, kerron vastauksen myöhemmin
Tietokone...
5
3163
Vastaukset
- blondi-inssi
Siin on tietty korjauslakkaa!!
- Kehno vitsailija
Tiesit aivan oikein! Ei se varmaan mikään pohjanoteeraus vitsi ollutkaan, kun edes yksi tiesi, mikä vastaus on!
- Töppö Järkevä
Kehno vitsailija kirjoitti:
Tiesit aivan oikein! Ei se varmaan mikään pohjanoteeraus vitsi ollutkaan, kun edes yksi tiesi, mikä vastaus on!
Siinä tapauksessa olet keksinyt sen aika monta vuotta sitten sillä siitä on tosiaan aikaa kun ekankerran tuon kuulin.
- Kehno vitsailija
Töppö Järkevä kirjoitti:
Siinä tapauksessa olet keksinyt sen aika monta vuotta sitten sillä siitä on tosiaan aikaa kun ekankerran tuon kuulin.
Onko toi jo vanha vitsi? Minä keksin sen vasta äsken, kun en ole tuollaista vitsiä ikinä kuullutkaan. No, siinä tapauksessa keksin vanhan vitsin. Kiitos kuitenkin kun ilmoitit, että kyseinen vitsi on jo vanha.
Ei olisi uskonut, että tämä oli vanha vitsi! - vanhus (brunette)
Kehno vitsailija kirjoitti:
Onko toi jo vanha vitsi? Minä keksin sen vasta äsken, kun en ole tuollaista vitsiä ikinä kuullutkaan. No, siinä tapauksessa keksin vanhan vitsin. Kiitos kuitenkin kun ilmoitit, että kyseinen vitsi on jo vanha.
Ei olisi uskonut, että tämä oli vanha vitsi!voi teitä nuoria kun luulette aina keksineenne jotain ensimmäistä kertaa koko maailmassa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389