Sattuiko kukaan

meri-kukka98

Hiljattain katsomaan Ohjelmaa TV:stä Amerikan
viemäri asukkaista?
OLi kyllä järkyttävää nähdä, siellä ihmiset asuivat kaikenlaisissa kylmissä koloissa ja viemäreiden mutkissa. Kaatopaikoilta tai varastamalla ruokansa saivat.
Sillälailla eläjiä oli monia 10 tuhansia, en muista tarkkaan. (Saatan muistaa väärin- mutta paljon oli)
Ei Olisi Bussin tarvinnut töiden puutteen vuoksi mennä muuttelemaan toisten kultuuria.
Eikä ohjailemaan muiden maiden politiikkaa.
Suomessa sentää pidetään huolta kaikista, myös maahanmuuttejista.
Ehkä nämä eivät ole muutenkaan vertailukelposia.
Kauhealta kuitenkin näytti se viemärielämä!

7

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekseliäitä

      olivat, joku maalasi seinät ja halusi siistin lokeron itselleen sähköäkin sai jostakin.
      Oli kyllä kai vain yksi poikkeus sen epäinhimillisen asumisen keskellä.
      Niin "vapaa" on se maa on vapaus olla asunnoton ja rahaton.

      • Omastakin maasta

        Miten lie toisten asiat mutta meilläkin heitä on, ja ilmastollisesti aika kurjaa joutua asumaan talvet jossain kylmässä


    • Tunttari

      Ei uskoisi.

    • Jatta

      mutta kyllä tuolla maailmalla on monenlaista kurjuutta. "On lottovoitto syntyä Suomeen" sanotaan ja kyllä se monilta osin pitää paikkansa.
      Onhan meilläkin asunnottomia ja roskiksista ruokansa kaivaneita ja paljon olisi tehtävä meilläkin.

      Saa nähdä kuinka käy, kun Halonen sanoi, että kaikille kodittomille on löydyttävä asunto.

    • mikä se olisi?

      Toisaalta

      avustukset ja tuet sos.politiikassa

      auttavat ihmisiltä jalat alta.

      Siihen viina ja huumeet päälle.

      Terve työhalukkuus ja itsekontrolli, kunnollisuus,

      minne ne ovat kadonneet?

      NIILLÄ me tulimme asunnollisiksi. :D

      • Kun kaikkia yritetään auttaa. Meitä ihmisiä kun on joka junaan-- Jollekin apu on oikeasti apu jokapäiväiseen elämään.
        Jos ei jaksa olla niin yritteliäs kuin pitäisi, tuki, avustus, mitä niitä nyt onkin, vie sen yrittämisen halun.Kun hyvin elää tekemättä varsinaisesti mitään...
        Kuten,kun nuorille maksettiin heti peruskoulun jälkeen. Ikäänkuin siitä että oli kotona.
        Jos oli lukuhaluton ja viitsimätön voi hyvin oleilla kotona kaljapullon seurana.
        Yritteliäät ja opinhaluiset eivät hyötyneet siitä.


        Eläviä esimerkkejä on paljonkin. Aina on niitä jotka voivat/osaavat käyttää tilannetta hyväkseen.
        Siinä kultaisessa keskitiessä onkin hakemista,
        Että jokainen tulisi oikein autettua.
        Vaikea tehtävä! lähes mahdoton !
        Suomessa kuitenkin yritetään.


    • niin helpottaa

      se tekee gutaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      182
      1284
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      859
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe