Hiljattain katsomaan Ohjelmaa TV:stä Amerikan
viemäri asukkaista?
OLi kyllä järkyttävää nähdä, siellä ihmiset asuivat kaikenlaisissa kylmissä koloissa ja viemäreiden mutkissa. Kaatopaikoilta tai varastamalla ruokansa saivat.
Sillälailla eläjiä oli monia 10 tuhansia, en muista tarkkaan. (Saatan muistaa väärin- mutta paljon oli)
Ei Olisi Bussin tarvinnut töiden puutteen vuoksi mennä muuttelemaan toisten kultuuria.
Eikä ohjailemaan muiden maiden politiikkaa.
Suomessa sentää pidetään huolta kaikista, myös maahanmuuttejista.
Ehkä nämä eivät ole muutenkaan vertailukelposia.
Kauhealta kuitenkin näytti se viemärielämä!
Sattuiko kukaan
7
507
Vastaukset
- kekseliäitä
olivat, joku maalasi seinät ja halusi siistin lokeron itselleen sähköäkin sai jostakin.
Oli kyllä kai vain yksi poikkeus sen epäinhimillisen asumisen keskellä.
Niin "vapaa" on se maa on vapaus olla asunnoton ja rahaton.- Omastakin maasta
Miten lie toisten asiat mutta meilläkin heitä on, ja ilmastollisesti aika kurjaa joutua asumaan talvet jossain kylmässä
- Tunttari
Ei uskoisi.
- Jatta
mutta kyllä tuolla maailmalla on monenlaista kurjuutta. "On lottovoitto syntyä Suomeen" sanotaan ja kyllä se monilta osin pitää paikkansa.
Onhan meilläkin asunnottomia ja roskiksista ruokansa kaivaneita ja paljon olisi tehtävä meilläkin.
Saa nähdä kuinka käy, kun Halonen sanoi, että kaikille kodittomille on löydyttävä asunto. - mikä se olisi?
Toisaalta
avustukset ja tuet sos.politiikassa
auttavat ihmisiltä jalat alta.
Siihen viina ja huumeet päälle.
Terve työhalukkuus ja itsekontrolli, kunnollisuus,
minne ne ovat kadonneet?
NIILLÄ me tulimme asunnollisiksi. :DKun kaikkia yritetään auttaa. Meitä ihmisiä kun on joka junaan-- Jollekin apu on oikeasti apu jokapäiväiseen elämään.
Jos ei jaksa olla niin yritteliäs kuin pitäisi, tuki, avustus, mitä niitä nyt onkin, vie sen yrittämisen halun.Kun hyvin elää tekemättä varsinaisesti mitään...
Kuten,kun nuorille maksettiin heti peruskoulun jälkeen. Ikäänkuin siitä että oli kotona.
Jos oli lukuhaluton ja viitsimätön voi hyvin oleilla kotona kaljapullon seurana.
Yritteliäät ja opinhaluiset eivät hyötyneet siitä.
Eläviä esimerkkejä on paljonkin. Aina on niitä jotka voivat/osaavat käyttää tilannetta hyväkseen.
Siinä kultaisessa keskitiessä onkin hakemista,
Että jokainen tulisi oikein autettua.
Vaikea tehtävä! lähes mahdoton !
Suomessa kuitenkin yritetään.
- niin helpottaa
se tekee gutaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502
