Onko egyptissä myrkyllisiä eläimiä?
Käärmeitä, skorppiooneja tai lentäviä itikoita?
Pitäisikö ottaa mukaan jotain Offia tjms?
Myrkyllisiä eläimiä
7
4764
Vastaukset
- myrkyllisiä
Pahin on ehkä Niilisä elävä mato, joka aiheuttaa bilehartsiaa, jotain vaikeaa hitaasti etenevää verisuonitautia. Niilissä ei kannata uida. Sitten Siinailla on käärmeitä ja skorpioneja. Ohvit eivät autoa, kannattaa katsoa mihin astuu.
Ja punaisessa meressä on haita, ei kuitenkaan yleensä koralliriutoilla. - sinuhe1
Kyllä varmaan on.Pyramidikyy,ketjukyy.kobra...vain muutama tosi myrkyllinen noin niinku malliksi.Sitten on erilaisia skorpioneja,myrkyllisiä myöskin.Missään nimessä ei kannata työnnellä käsiä tai jalkoja minnekään kivenkoloihin tai käännellä kiviä ym... Hyvää matkaa vaan jos olette lähdössä sinne päin,me kyllä lähdetään koht puoliin..
- yxkaxikko
mutta ei niitä maaötököitä siellä näe!!
Ei ne niin tyhmiä ole että ne tulisivat ihmisten ilmoille.Kunhan et käy maata itse kaivelemaan.
Jos menet uimaa,muista uimatossut.Jos ei ole,suosittelen Egyptistä niiden ostoa.Värivalikoimaa on sekä alhaisempi hinta kuin Suomessa ostettaessa. Niitä myös löytyy vähän joka paikasta.
Mitä lentäviin ötököihin tulee,niin kärpäsiä on sekä hyttysiä! Itsellä oli Thaimaasta ostettuua "offia" mukana joka kyllä tehoaa moskiittoihin.Eli ota Offia mukaan.=)
Hyvää lomaa! - pois!
Sharmissa ainakin myrkytetään hotellialueilla päivittäin, eli ei ole ötököitä eikä Offia tarvita. Rannalla voi jo ehkä tarvitakin. Jossain syvällä autiomaassa varmasti on monenmoista vipeltäjää.
- vaarallisin
Pienivihreä mamba, käärme, joka elää pääasiassa Siinain aavikolla orjantappurapensaissa eli noin 15-30 sm korkeudelta maasta. Kun se vaanii ja iskee, niin se on menoa!
- Beea
vaarallisin kirjoitti:
Pienivihreä mamba, käärme, joka elää pääasiassa Siinain aavikolla orjantappurapensaissa eli noin 15-30 sm korkeudelta maasta. Kun se vaanii ja iskee, niin se on menoa!
Onko se vaarallinen?
- VarokaaApinoita
Meillä oli mukana skorpiooni-offia, pysyivät loitolla.
Lentämättömiä itikoita on tyynyjen alla.
Miten olet pärjännyt 10 vuotta ilman Beea-apinaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882