mieheni on osakkaana yrityksessä.meillä on avioehto,jossa sanotaan että minulla ei ole avio-oikeutta miehen osakkeisiin,eikä niistä saataviin tuottoihin.lisälausekkeena on..avio-oikeus astuu voimaan,jos mies yksin hakee avioeroa.eli jos minä haen eroa..en saa mitään firmasta;jos mies hakee..saanko puolet? jos todellakin haluaisin miehestä eroon ja oman osani myös firmasta,jäänkö vain odottelemaan ja roikkumaan samoihin nurkkiin?
voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla? jelpatkaa joku tätä tolloa...
jäänkö roikkumaan
4
1629
Vastaukset
- miemiesssssssss
haaskalinnut saalistaa....
- en ymmärrä
Viestistäsi saan sen käsityksen, että avioehdolla on poissuljettu sinun tasinko, mikäli mies hakee avioeroa. Näin ollen avioehto ei ole voimassa, jos sinä haet, ja silloin saat tasingon firmasta.
voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla?
-voi tietenkin. Ei avioliitto ole mitätön, jos ei asu samassa osoitteessa. Onhan moni rauhanturvaajakin naimisissa, vaikka asuu vuoden muualla.- väärin
Tuo alkuperäinenhän kirjoitti, että avioehdon mukaan avio-oikeus on voimassa silloin, jos MIES hakee eroa. Jos nainen hakijana, niin silloin ei. Siis jos mies hakee, osakkeet menevät jakoon, jos nainen hakee niin eivät. Neuvoit väärin päin.
- nix nax
>>avioehto,jossa sanotaan että minulla ei ole avio-oikeutta miehen osakkeisiin,eikä niistä saataviin tuottoihin.lisälausekkeena on..avio-oikeus astuu voimaan,jos mies yksin hakee avioeroa.>voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845