jäänkö roikkumaan

tähän..

mieheni on osakkaana yrityksessä.meillä on avioehto,jossa sanotaan että minulla ei ole avio-oikeutta miehen osakkeisiin,eikä niistä saataviin tuottoihin.lisälausekkeena on..avio-oikeus astuu voimaan,jos mies yksin hakee avioeroa.eli jos minä haen eroa..en saa mitään firmasta;jos mies hakee..saanko puolet? jos todellakin haluaisin miehestä eroon ja oman osani myös firmasta,jäänkö vain odottelemaan ja roikkumaan samoihin nurkkiin?
voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla? jelpatkaa joku tätä tolloa...

4

1679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miemiesssssssss

haaskalinnut saalistaa....

• en ymmärrä

Viestistäsi saan sen käsityksen, että avioehdolla on poissuljettu sinun tasinko, mikäli mies hakee avioeroa. Näin ollen avioehto ei ole voimassa, jos sinä haet, ja silloin saat tasingon firmasta.

voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla?
      -voi tietenkin. Ei avioliitto ole mitätön, jos ei asu samassa osoitteessa. Onhan moni rauhanturvaajakin naimisissa, vaikka asuu vuoden muualla.

• väärin

Tuo alkuperäinenhän kirjoitti, että avioehdon mukaan avio-oikeus on voimassa silloin, jos MIES hakee eroa. Jos nainen hakijana, niin silloin ei. Siis jos mies hakee, osakkeet menevät jakoon, jos nainen hakee niin eivät. Neuvoit väärin päin.

• nix nax

>>avioehto,jossa sanotaan että minulla ei ole avio-oikeutta miehen osakkeisiin,eikä niistä saataviin tuottoihin.lisälausekkeena on..avio-oikeus astuu voimaan,jos mies yksin hakee avioeroa.>voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe