mieheni on osakkaana yrityksessä.meillä on avioehto,jossa sanotaan että minulla ei ole avio-oikeutta miehen osakkeisiin,eikä niistä saataviin tuottoihin.lisälausekkeena on..avio-oikeus astuu voimaan,jos mies yksin hakee avioeroa.eli jos minä haen eroa..en saa mitään firmasta;jos mies hakee..saanko puolet? jos todellakin haluaisin miehestä eroon ja oman osani myös firmasta,jäänkö vain odottelemaan ja roikkumaan samoihin nurkkiin?
voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla? jelpatkaa joku tätä tolloa...
jäänkö roikkumaan
4
1656
Vastaukset
- miemiesssssssss
haaskalinnut saalistaa....
- en ymmärrä
Viestistäsi saan sen käsityksen, että avioehdolla on poissuljettu sinun tasinko, mikäli mies hakee avioeroa. Näin ollen avioehto ei ole voimassa, jos sinä haet, ja silloin saat tasingon firmasta.
voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla?
-voi tietenkin. Ei avioliitto ole mitätön, jos ei asu samassa osoitteessa. Onhan moni rauhanturvaajakin naimisissa, vaikka asuu vuoden muualla.- väärin
Tuo alkuperäinenhän kirjoitti, että avioehdon mukaan avio-oikeus on voimassa silloin, jos MIES hakee eroa. Jos nainen hakijana, niin silloin ei. Siis jos mies hakee, osakkeet menevät jakoon, jos nainen hakee niin eivät. Neuvoit väärin päin.
- nix nax
>>avioehto,jossa sanotaan että minulla ei ole avio-oikeutta miehen osakkeisiin,eikä niistä saataviin tuottoihin.lisälausekkeena on..avio-oikeus astuu voimaan,jos mies yksin hakee avioeroa.>voiko niin elellä,että on "paperilla" naimisissa,mutta asuu lasten kanssa muualla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2857896Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714168Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1642434Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272143Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17802051- 471590
- 481557
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71466Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1631210