Mitä mieltä???
Jedi!?
8
625
Vastaukset
- cuccis
Sopii ihan kivasti. Ei ihmiselle.
- rajaa
isä vissiin tykkää star wars:sta.
- äääkkkk
kamala!!!
- just niin
ja veljen nimeksi sitten Yoda :P
- gyllä
Muuan sanomalehdessä oli kastettujen palstalla joku pojanvesseli nimetty Jediksi (etunimi).
Siinä on varmaan seuraava läpi elämänsä kiusattu kouluammuskelija sitten parinkymmenen vuoden päästä.- rumasti..
sanottu. Ei nimi miestä pahenna. Eikös ne tähänkin mennessä ole olleet ihan Pekkoja ja Matteja ne kouluammuskelijat?
Ja mitä Jedi-nimeen tullee, on Suomessa 19 sen nimistä poikaa/miestä.
- Jediritari
Olen 14 vuotias poika ja toinen nimeni on jedi ei siitä mua oo kiusattu mä oon ylpee siitä.
- Jhetroooo
Mikäpäs siinä. Vaikuttaa kyllä enemmän kutsumanimeltä.
Esim Jetro - Jeti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282681- 1342442
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162083- 1332071
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121804Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161521327Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291172Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361049