Soitin Cubion asiakaspalveluun vastasi joku "Lotta", kysyin mista ihmesta minulle on tullut joku ihme lasku?
Lotta vastasi: En sano! Minulle keilittiin sanomistä!
Kysyin kuka voi sanoa? ei kuka! Ottakaa asianajaja ja selvittäkää oikeuden kautta mistä tämä summa on.
Laskuasiat eivät toimi!!!!
5
1167
Vastaukset
- PertsaKu
Just joo, "hauska" provo.
Meillä on ollut Cubion liittymät alusta alkaen eikä koskaan ollut ongelmia, ei laskutuksen eikä asiakaspalvelun kanssa.
Uskallan kyllä suositella Cubiota muillekin. - venäläisten firma
Ootkos käynyt venäjällä? Jos olet niin tajuat miksi ei toimi. Jos et ole käynyt niin käyppä ihmeessä tai kysy sellaiselta joka tuntee venäläisten olot ja systeemit.
- kouvolalainen..
cubion liittymä on ja venäjällä käyty kuukausittain, mitä sitten???
cubio save plus, edullisimmat hinnat venäjälle soitettaessa.
miten niin ei muka toimi ???? - firma..
kouvolalainen.. kirjoitti:
cubion liittymä on ja venäjällä käyty kuukausittain, mitä sitten???
cubio save plus, edullisimmat hinnat venäjälle soitettaessa.
miten niin ei muka toimi ????Näin ainakin ymmärsin Cubion sivuilta yritysinfosta (tai siis sivulta jossa kerrottiin Cubion taustasta).
- työllistäjä
firma.. kirjoitti:
Näin ainakin ymmärsin Cubion sivuilta yritysinfosta (tai siis sivulta jossa kerrottiin Cubion taustasta).
Cubio on paljon parempi kuin esim. Sonera. Laskut AINA oikein ja mukavan pieniä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838