Soitin Cubion asiakaspalveluun vastasi joku "Lotta", kysyin mista ihmesta minulle on tullut joku ihme lasku?
Lotta vastasi: En sano! Minulle keilittiin sanomistä!
Kysyin kuka voi sanoa? ei kuka! Ottakaa asianajaja ja selvittäkää oikeuden kautta mistä tämä summa on.
Laskuasiat eivät toimi!!!!
5
1248
Vastaukset
- PertsaKu
Just joo, "hauska" provo.
Meillä on ollut Cubion liittymät alusta alkaen eikä koskaan ollut ongelmia, ei laskutuksen eikä asiakaspalvelun kanssa.
Uskallan kyllä suositella Cubiota muillekin. - venäläisten firma
Ootkos käynyt venäjällä? Jos olet niin tajuat miksi ei toimi. Jos et ole käynyt niin käyppä ihmeessä tai kysy sellaiselta joka tuntee venäläisten olot ja systeemit.
- kouvolalainen..
cubion liittymä on ja venäjällä käyty kuukausittain, mitä sitten???
cubio save plus, edullisimmat hinnat venäjälle soitettaessa.
miten niin ei muka toimi ???? - firma..
kouvolalainen.. kirjoitti:
cubion liittymä on ja venäjällä käyty kuukausittain, mitä sitten???
cubio save plus, edullisimmat hinnat venäjälle soitettaessa.
miten niin ei muka toimi ????Näin ainakin ymmärsin Cubion sivuilta yritysinfosta (tai siis sivulta jossa kerrottiin Cubion taustasta).
- työllistäjä
firma.. kirjoitti:
Näin ainakin ymmärsin Cubion sivuilta yritysinfosta (tai siis sivulta jossa kerrottiin Cubion taustasta).
Cubio on paljon parempi kuin esim. Sonera. Laskut AINA oikein ja mukavan pieniä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372