Millaista säätä Gardan seudulla on odotettavissa huhti-toukokuun vaihteessa?
Kevätsäät?
...
2
814
Vastaukset
- ei kukaan osaa ennustaa.
Keskimäärin siihen aikaan on päivälämpötila 20 asteen molemmin puolin. Öisin on noin 10 astetta kylmempää. Välillä sataa enemmän tai vähemmän. Viime vuosina säät ovat olleet hyvin oikulliset myöskin kesäisin eikä vain keväisin ja syksyisin! Kylmään ja sateeseen kannattaa varautua, ettei mene loma pilalle. Tosin tuntuu, että siihen saa varautua koko kesänkin...
- Gardalla
vuosia sitten, niin muistan kuinka koko talven aurinko paistoi ja eikä satanut juuri lainkaan.
Mutta sitten huhti-toukokuussa se alkoi, sade nimittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146