Ketkä opettaa valmennuskursseilla?

Unelma Säleikkö

Valmennuskursseilla opettavat sellaiset henkilöt, jotka eivät ole saaneet oikeaa vakituista työpaikkaa mistään. Niinpä valmennuskurssien opetuksen taso ei päätä huimaa.

8

1454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas kerran

juu, niinpä tosiaan.

Näkyy olevan tohtoreita, lukion opettajia ja biologeja, asianajajiakin opettajina. Hienoa yleistystä, heillä on kyllä ihan oikea työpaikka ja haluavat vaan kouluttaa ihmisiä iltaisin.

Taidat ollakin alan todellinen asiantuntija?

• Päälepäsmäri

Tai sitten opettaminen on niille kakkostyö!

• opettaminen on kivaa!

Itselläni on kyllä ihan oikeakin työ, mutta silti keväisin haluan raivata kalenteriini tilaa valmennuskurssiopettamiselle! Raivaan tilaa niin paljon, että ehdin panostaa ja valmistautua opettamiseen, eikä kurssilaiset kärsi siitä että teen "oikeeakin työtä".

Työantajat ovat myös arvostaneet tätä luennointi- ja esiintymiskokemusta, jota kursseilta olen saanut. Ja itse nautin opettamisesta, joka antaa vastapainoa "oikealle työlleni" - josta muuten pidän myös.

• Unelma Säleikkö

Jaahas. Valmennuskurssibisneksessä mukana olevat heti kommentoivat ja puolustelivat valmennuskurssien tasoa. Pitihän se arvata.

Jos valmennuskurssin käyvistä 20% pääsee sisälle ja valmennuskurssin käymättömistä 20% niin en pidä tasoa mitenkään suurena. Valmennuskursseille hakeutuu ihmisiä joilla on tosi huono itsetunto ja itseluottamus. Itse en ainakaan ole tarvinnut mitään valmennuskursseja.

• puolustellut

Ei täällä kukaan sinänsä kurssien tasoa puolustellut, vaan kertoi opettajista/omasta opettamisestaan.

Mitenkäs sinä muuten osaat opettajia (ja näköjään myös)kursseja arvostella jos et ole kurssia käynyt? Ja mikä tiedekunta oli tuo mainitsemasi 20 % -esimerkki?

• Hissukka

Olet täydellinen ihminen. Kaikki mitä sinä teet on oikein ja kaikki muut ovat paskoja luusereita, huonoja ihmisiä.

• Nimetön

Riippuu kursseista, joillakin ensimmäisen vuoden opiskelijat opettavat (näin joillakin lääkiksen valmennuksissa ainakin..) ja joillakin on käytännön työkokemusta omaavat ammattikouluttajat. Kannattaa ottaa selvää ja suosia jälkimmäisiä..

• Johnny_O

Eikö valmennuskursseilla ole opettajina henkilöitä, jotka ovat yrittäjiä alalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe