Heps!
Osaiskohan joku hieman valaista, että kuinka vaikeeta on vaihtaa tuota koko lukko systeemiä auton oveen?
Kyseessä vm-90 Jetta. Lukko (lukot) tulis Golfista. Ilmeisesti pitäisi sopia ihan täysin, siis että samanlaiset lukot, näin olen antanut itseni ymmärtää. Kyseinen Golffi -87.
Eli on tosiaan lukko hajalla ja tarttis vaihtaa ja varmaan olis kätevin vaihtaa samalla sekä apparin oveen että kuskin, aukeepahan sitten ovet samalla avaimella. Mutta onko se kuinka vaikeeta?
Netistä yritin katsella, löytyiskö ohjetta. Ei löytynyt.
Ovilukon vaihtaminen
EiOsaa
2
885
Vastaukset
- vaihtaminen
Harvoin wolkkarin lukoissa on vikaa, on siis oven sivussa kun avaat oven. Yleensä kahvan mekanismi hajoo tai kuluu ja voitelu jää tekemättä. Kahva irtoaa kun irrotat listan alta ruuvin sekä oven sivulla olevan ruuvin. Lukkopatruunan voi siirtää vanhasta kahvasta tai sarjottaa uudelleen niin ei tarvi vaihtaa avaimia.
- voisi myös
samontein pestä esim:jarrujen pesuaineella ja laittaa sinne uudet öljyt niin lukot toimivat kunnolla sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579