onko täällä ketään joka on tilannu/ hommannu itelle rinnetalon avaimet käteen pakettina? Mikä firma yms tiedot olis kiva saada
tuntuu et osa rinnetaloista on hirmu isoja..ei löydy semmosta soppelin kokoista..
RINNETALO PAKETTI
8
2582
Vastaukset
- -taloja ei
juurikaan ole valmiiksi paketoituina paketteina.
- 50%%%%%
Katsoppa niitä rinnetalojen pohjakuvia niin tajuat miksi. Alempi kerros on kolmelta sivulta maansisässä. Paljon kellarineliötä mutta vähän asumiseen kelpaavaa. Yläkerrasta tulee väkisinkin jonkin kokoinen että saa perustoiminnot pelaamaan
- Meidän 1. talo
oli itse suunniteltu 2-taso (ei krs) ratkaisu loivaan rinteeseen. Yhtään kellarineliötä ei tullut (olisi toki voinut tehdä 1/3 kellarin kolmanneksi tasoksi), eikä hukkatilaa.
Mutta valmiita paketteja ei ole, tuokin suunniteltiin ja toteutettiin itse. Hintaa samankokoiseen tasamaantaloon/2krs taloon tuli ehkä 10k€ (muutama harkkovarvi lisää kalliimmat kattotuolit ja enemmän -peltiä). Oli todellakin sen arvoista! - senkin ääliö
Meidän 1. talo kirjoitti:
oli itse suunniteltu 2-taso (ei krs) ratkaisu loivaan rinteeseen. Yhtään kellarineliötä ei tullut (olisi toki voinut tehdä 1/3 kellarin kolmanneksi tasoksi), eikä hukkatilaa.
Mutta valmiita paketteja ei ole, tuokin suunniteltiin ja toteutettiin itse. Hintaa samankokoiseen tasamaantaloon/2krs taloon tuli ehkä 10k€ (muutama harkkovarvi lisää kalliimmat kattotuolit ja enemmän -peltiä). Oli todellakin sen arvoista!kyse oli oikeasta min. 2 kerros ratkaisusta päällekkäisin kerroksin, ei mistään hip hop eritasokikkakakkasesta mitä sinä olet johonkin vanhaan mäkipeltoon tehnyt
- ääliölle:
senkin ääliö kirjoitti:
kyse oli oikeasta min. 2 kerros ratkaisusta päällekkäisin kerroksin, ei mistään hip hop eritasokikkakakkasesta mitä sinä olet johonkin vanhaan mäkipeltoon tehnyt
ei kysyjä tarkentanut millaista rinnetaloa haluaa. Kai ääliökin osaa 2 kerrosta laittaa rinteessä päällekkäin, sehän on vain tasamaantalo toinen sivu täytettynä.
- ÄÄLIÖ POTENSSIIN KAKSI
ääliölle: kirjoitti:
ei kysyjä tarkentanut millaista rinnetaloa haluaa. Kai ääliökin osaa 2 kerrosta laittaa rinteessä päällekkäin, sehän on vain tasamaantalo toinen sivu täytettynä.
AI RINNETALO SYNTYY LAITTAMALLA KAKSI TASAMAAN TALOA PÄÄLLEKKÄIN? OLIKO TARKOITUS PYSTYÄ LIIKKUMAAN KERROKSESTA TOISEEN? ENTÄ MITÄ NIILLE RINTEENPUOLEN ALAKERRAN HUONEILLE TAPAHTUU? TEHDÄÄNKÖ NIIHIN IKKUNAT JA KATELLAAN MAAPENKKAA? SEHÄN ON VARSIN MIELENKIINTOISTA. TAITAA MUUTEN TULLA VÄHÄN TURHAN PALJON PÄÄLLEKKÄISIÄ TILOJA TUOLLA TEKNIIKALLA VAI MITÄ TEKEE NORMIPERHE KAHELLA KEITTIÖLLÄ, KAHELLA SAUNALLA JA NIIN EDELLEEN
- on vähän eri
ÄÄLIÖ POTENSSIIN KAKSI kirjoitti:
AI RINNETALO SYNTYY LAITTAMALLA KAKSI TASAMAAN TALOA PÄÄLLEKKÄIN? OLIKO TARKOITUS PYSTYÄ LIIKKUMAAN KERROKSESTA TOISEEN? ENTÄ MITÄ NIILLE RINTEENPUOLEN ALAKERRAN HUONEILLE TAPAHTUU? TEHDÄÄNKÖ NIIHIN IKKUNAT JA KATELLAAN MAAPENKKAA? SEHÄN ON VARSIN MIELENKIINTOISTA. TAITAA MUUTEN TULLA VÄHÄN TURHAN PALJON PÄÄLLEKKÄISIÄ TILOJA TUOLLA TEKNIIKALLA VAI MITÄ TEKEE NORMIPERHE KAHELLA KEITTIÖLLÄ, KAHELLA SAUNALLA JA NIIN EDELLEEN
asia kuin kaksi taloa mutta kaikki ei tajua mitä oli kyse. Tuolla toisella puolella sulle jo annettiin iltalääkkeitä.
- Rauno Kangas
...avaimet käteen -periaatteella saa lähinnä pienemmiltä - alueellisesti toimivilta - firmoilta.
Mihin päin talo tulee, ratkaisee sen, millainen on tarjonta.
Esimerkkinä mainittakoon - ilman asianomaisen toimittajan lupaa - meillä Jyväskylän seudulla toimiva Mestaritalot:
http://www.mestaritalot.com/?action=etusivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744