Hamsterin silmä

Amalia

Meidän hamsterilla rähmii toinen silmä, mutta ei ole pahannäköinen, niin mietin tässä että saako apteekista mitään silmätippoja, joita voisi laittaa pienen lemmikkimme silmään? Onko kenelläkään kokemusta tai tietääkö kukaan?

Pyyhin silmän tänä aamuna eikä se äsken ollut lainkaan niin rähmivä kuin aamulla..Mietin vaan, jos se jatkaa rähmimistä..

4

3908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinu

Kannattaisi soittaa eläinlääkärille ja kysyä tarvitseeko sitä tulla näyttämään. Silmässä voi olla tulehdus tai roska. Tietääkseni apteekissa ei ole eläinten silmätippoja.

• Iiris

Hei!
        Luultavasti hamsusi silmä on jo parantunut, mutta ajattelin nyt ihan yleisen hyödyn vuoksi kirjoitella. Itse olen saanut hamsun silmätulehduksen hoidettua pyyhkimällä monta kertaa päivässä silmää keittosuolaan tai keitettyyn veteen kostutetulla lapulla (jäähdytetyllä). Tietysti tämä kyllä edellyttää, että tulehdus ei ole päässyt pahaksi vaan olet huomannut sen aivan alkuvaiheessa. Uskoakseni eläinlääkärillä jotain tippoja löytyy jos kotikonstit eivät pian tuota tulosta.

• turvonnut silmä :0

Kipeää apua!
      Minun talvikkoni toinen silmä on alkanut kummasti pullottamaan ulospäin. Se on huomattavasti suurempi kuin toinen silmä ja läpikuultavan harmahtava.
      Silmä näyttää sokealta, mutta hamsterini ei siitä näytä kärsivän vaan temmeltää normaalisti. Mitäköhän tämä on ja mitä asialle voisi tehdä?

• auttavaaaa

Soita eläinlääkäriin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe