Meidän hamsterilla rähmii toinen silmä, mutta ei ole pahannäköinen, niin mietin tässä että saako apteekista mitään silmätippoja, joita voisi laittaa pienen lemmikkimme silmään? Onko kenelläkään kokemusta tai tietääkö kukaan?
Pyyhin silmän tänä aamuna eikä se äsken ollut lainkaan niin rähmivä kuin aamulla..Mietin vaan, jos se jatkaa rähmimistä..
Hamsterin silmä
4
3908
Vastaukset
- Tiinu
Kannattaisi soittaa eläinlääkärille ja kysyä tarvitseeko sitä tulla näyttämään. Silmässä voi olla tulehdus tai roska. Tietääkseni apteekissa ei ole eläinten silmätippoja.
- Iiris
Hei!
Luultavasti hamsusi silmä on jo parantunut, mutta ajattelin nyt ihan yleisen hyödyn vuoksi kirjoitella. Itse olen saanut hamsun silmätulehduksen hoidettua pyyhkimällä monta kertaa päivässä silmää keittosuolaan tai keitettyyn veteen kostutetulla lapulla (jäähdytetyllä). Tietysti tämä kyllä edellyttää, että tulehdus ei ole päässyt pahaksi vaan olet huomannut sen aivan alkuvaiheessa. Uskoakseni eläinlääkärillä jotain tippoja löytyy jos kotikonstit eivät pian tuota tulosta.
- turvonnut silmä :0
Kipeää apua!
Minun talvikkoni toinen silmä on alkanut kummasti pullottamaan ulospäin. Se on huomattavasti suurempi kuin toinen silmä ja läpikuultavan harmahtava.
Silmä näyttää sokealta, mutta hamsterini ei siitä näytä kärsivän vaan temmeltää normaalisti. Mitäköhän tämä on ja mitä asialle voisi tehdä? - auttavaaaa
Soita eläinlääkäriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468