Ketkä soittavat sinun bandissa ja miksi?
Täältä palstalta saa valita, valita tietysti tulee
maailmalta. Eikä kauhesti kannata perustella... ja
tulee tietysti perustella.
OK. Aloitan
Bändin nimi: OGR
Musiikkityyli: Hurja
Laulaja: Camis
Basisti: Jack Bruce (taustalaulu)
Kitaristi: Timo Sinivaara
Rumpali: Tommi
Slidekitaristi/roudari: Tankavaara
Fani: Tankavaara
Musiikki ja sinä muusikko.....
4
396
Vastaukset
- MNJHGTR99
No kun on nyt tulossa nuo vuosipäivät...
Olen organisoinut kerämökille kaksi massikkaa paskakärryjen kanssa. Niistä saa hyvän esiintymislavan , kun peruuttaa kärryt perkkäin ja kääntää trakvaattorit kokka kohti yleisöä. Näyttää pa:lta.
Suurin osa tutuistani on erilaisia pelimanneja, kiertävät tanssilavoja tai jotkut eurooppaa.
Tilasin tyypit pileisiin, kaikki lupas tulla.
Mikäpä siinä.
Ainoa huono puoli asiassa on, että lupasin laulaa itse ekan piisin. No mulla kun ei oo rytmitajua, lauluäntä jne...
Mutta LÄHTEE aivan varmasti. Olen ohjeistanut: skitat niin kybälle, että laulu ei varmasti kuulu läpi...
http://www.youtube.com/watch?v=98I85ceICRM
=DW= - verditti
Rahmaaninov, sormitaituruutensa ansiosta.
Vahha Juoppo ylipostinhoitaja Torniosta inspiksen herättäjänä.
Lukkarilan Eki Minkan rumpusoolon,joka kerta yhtä raivokkaasti hakkaavana.
Heikunkeikku pehmeän kosketuksensa vuoksi, soitat R:n kanssa nelikätisesti.
Minä vihellän! Bändin nimi: CRP
Tyyli: Rock
Laulaja: Jiri Nikkinen & Cami
Kitaristi: Jiri Nikkinen
Basisti: Bootsy Collins / Jack Bruce
Rumpali: Mitch Mitchell
Slidekitaristit: Sinä ja Dave
(toisen kitarassa lukee: Sormeni ovat Tanka
Perustelut: Mielenkiintoinen sekameteli...
ajatuskin huvittaa... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869