Sinkun siemennys

Apuäijä

Vaimoni Mimman ja parikymmentä vuotta nuoremman 3-kymppisen Lennun kaveruus näytti olevan kestävää laatua. Työväenopiston posliinikurssilta alkanut tuttavuus laajeni kuntoiluun ja kulttuuriharrastuksiin. Olimme joskus käyneet kolmisinkin juoksemassa. Lennu ei ollut kaunotar, ruskea tukka ja arkiset kasvot, mutta kroppa oli timmissä treenissä, tissit terhakat keskikokoiset ja perse aika hyvä.
En juuri reagoinut kun Mimma kertoi Lennun haluavan lapsen, oli biologinen kello kuulemma alkanut tikittää. Murahdin etten tiennyt naisen seurustelevan.
- Ei se seurustelekaan, haluaa lapsen sinkkuna, muttei kenen tahansa kanssa vaan sellaisen, jonka tuntee ja jolla on näyttöä fiksuista lapsista, vastasi Mimma ja selitti:
- Me on ajateltu. Se haluaa sut isäksi. Meidän lapsethan on jo lähteneet, ja voitais seurata vauvaa, kun lapsenlapsistakaan ei ole tietoa.
Nyt olin hereillä ja kuittasin mites se vaimon moraaliin sopii ja millaista koeputkihedelmöitystä olivat ajatelleet. Ja entäs isyyskiistat.
- Se olis lähimmäisen teko. Lennu ottaa kaiken vastuun, tehdään paperit. Ja luonnonmenetelmä on varmin, muttei siitä mitään lemmenyötä teille tule. Reipas siemennys vain, jota minä ohjaan.
Pari päivää nikoteltuani suostuin. Paperit tehtiin ja sopivana tärppipäivänä Lennu tuli meille posket hehkuen.
Mentiin makuuhuoneeseen.
- Lennu sängyn reunalle kontilleen, housut alas ja minä viritän äijän valmiiksi, komensi Mimma.
Nyt julistin minä että viritykseksi täytyy Lennun kyllä riisua ilkosilleen ja minun vähän saada silittää. Mimma mulkaisi pahasti mutta Lennu piti kohtuullisena ja sipaisi vaatteet seisaaltaan pois, punastellen.
Näky oli upea; pystyissä tisseissä isot ruskeat nännipihat, litteä vatsa, tiukat reidet ja tussu ajeltu kiitoradaksi.
Kosketin tissiä, se oli paljon kiinteämpi kuin Mimman. Silitin varovasti tussua ja Lennu levitti reisiään.
- No niin, tuntuu olevan ukko vireessä, tuhahti Mimma vetäisten verkkarini alas ja vapauttaen jo hyvällä alulla olevan seisokin. Lennu asettui kontilleen levittäen treenatun peppunsa.
Mimma vetäisi kalua muutaman kerran ja minä kurotuin koittamaan Lennun pillua. Alkoi kostua.
Mimma ohjasi kullin Lennun pillunhuulille kysyen joko luistaisi.
- Joo, sanoi Lennu käheästi ja minä työnsin varovasti sisään.
En meinannut uskoa. Meillä oli synkannyt Mimman kanssa ihan hyvin ja nyt tajottimella oli vieraan naisen tiukka tavara.
Aloin juntata syvemmälle muten ehtinyt kuin muutaman kerran.
- Onko pohjassa, Mimma kysyi.
- Hjooohh, huokasi Lennu.
- Sitten tulee, sanoi Mimma, tarttui palleihini, siveli ja puristi.
Mitään en mahtanut, yritin lisätä vauhtia, mutta ähkäisin vain kun lasti lähti heti liikkeelle ja pumppasin kaiken Lennuun.
Lennu lysähti kyynärpäidensä varaan, päästi kiihottavan mjaahh:n. Tartuin tissehin ja puristin maaten hänen selässään. Nännit olivat kovat ja Mimma lypsi viimeisiäkin tippoja palleistani..
- Ny vedä pois, Lennu kääntyy selälleen ja koukistaa hetkeksi polvet rinnalleen, käskytti Mimma.
Peruutin ja näin Lennun ihanan creampien kun hän kääntyi.
- Taisi olla aika makeeta, sanoi Mimma hymyillen tarjoten talouspaperia kaluni kuivaamiseksi.
- Ihanaa, mutta mahtoiko Lennusta tuntua yhtään miltään, sanoin.
- Ihan mukavalta, Lennu kujersi ja loi katseen, joka sai minut ajattelemaan, että onhan keinosiementäjilläkin aina uusintatilaus. Ei kai se aina heti tärppää...

1

11750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisapoika

kerro lisää on hyvä juttu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe