Röykän entinen mielisairaala

outo kokemus

on helvetin pelottava paikka. Kävimme kaverin kanssa jokin aika sitten siellä yöllä ja tyhjän rakennuksen sisältä kuului ääni, joka oli aivan kuin astia tai lasi olisi rikottu. Sisältä kuului myös kolahdus. Tulin äsken yksin sieltä ja koin hirveän painostavan tunteen vetäessäni sätkän rakennuksen terassilla. Ja katsellessani ikkunoihin voi lähes nähdä siellä lusineiden hullujen tuijotuksen. Vittu vieläkin tärisee.

68

20919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naispuolinen..

      henkilö.. viitaten viimeiseen lauseeseesi???

      • outo kokemus

        Olet tosi hauska! Mies olen. Munat löytyy! ja MUNAA löytyy. Enkä ole mikään kusettaja flöittis. Todistan vielä kaikille olleeni siellä kuvien kera. Malttia.


      • *******
        outo kokemus kirjoitti:

        Olet tosi hauska! Mies olen. Munat löytyy! ja MUNAA löytyy. Enkä ole mikään kusettaja flöittis. Todistan vielä kaikille olleeni siellä kuvien kera. Malttia.

        Kiinnostaa oikeesti. Olen muistaakseni aikasemminkin lukenu jostain siitä paikasta. On melko karsee pytinki. Hrrh


    • Aritta

      ahdistusta potilaat siellä tunsivat aikoinaan ei ole mikään ihme että tuo energia on siellä jäljellä.

      • Ällistynyt

        Miksi se energia vaikuttaa naisen sukuelimeen?


      • outo kokemus
        Ällistynyt kirjoitti:

        Miksi se energia vaikuttaa naisen sukuelimeen?

        Mene itse sinne keskellä yötä yksin ja tule sitten vittuilemaan. Et yhtään tiedä minkä näköinen jätkä olen. Paskantaisit housuun,jos kohtaisit mut tuijottamassa sua sen mielisairaalan kupeessa.


      • olla vaikka..
        outo kokemus kirjoitti:

        Mene itse sinne keskellä yötä yksin ja tule sitten vittuilemaan. Et yhtään tiedä minkä näköinen jätkä olen. Paskantaisit housuun,jos kohtaisit mut tuijottamassa sua sen mielisairaalan kupeessa.

        minkäkokoinen körri jos hermot on tuota luokkaa.
        on sitä oltu pahemmissakin loukoissa kuin jossain
        hylätyssä rakennuksessa.....


      • jatkossa...
        outo kokemus kirjoitti:

        Mene itse sinne keskellä yötä yksin ja tule sitten vittuilemaan. Et yhtään tiedä minkä näköinen jätkä olen. Paskantaisit housuun,jos kohtaisit mut tuijottamassa sua sen mielisairaalan kupeessa.

        sivistynyttä kieltä, niin ei synny tämänkaltaisia epäselvyyksiä! Äläkä nyt rupea vastauksessa noitumaan!!


      • kakki housuliin
        outo kokemus kirjoitti:

        Mene itse sinne keskellä yötä yksin ja tule sitten vittuilemaan. Et yhtään tiedä minkä näköinen jätkä olen. Paskantaisit housuun,jos kohtaisit mut tuijottamassa sua sen mielisairaalan kupeessa.

        Taidat olla entinen asukki tai muuten vaan vajaa? "iso" mies ja kummituksia pelkää :D


      • joku yö
        kakki housuliin kirjoitti:

        Taidat olla entinen asukki tai muuten vaan vajaa? "iso" mies ja kummituksia pelkää :D

        käymään kyseisen mestan luona. Tule yksin, sano aika ja kerro mulle siellä naamatusten toi sama.


      • et ole
        olla vaikka.. kirjoitti:

        minkäkokoinen körri jos hermot on tuota luokkaa.
        on sitä oltu pahemmissakin loukoissa kuin jossain
        hylätyssä rakennuksessa.....

        ollut yhtään missään. Mene käymään sen mestan sisällä yöllä yksin ja tule vittuilemaan sen jälkeen. Tai tavataan siellä. Tollaset vellihousut mitä te muutamat lässyttäjät olette, teinä pitäisin turpanne kiinni. Helppo teidän on täällä vittuilla. Vittuilkaa kasvotusten.


      • neuvot
        jatkossa... kirjoitti:

        sivistynyttä kieltä, niin ei synny tämänkaltaisia epäselvyyksiä! Äläkä nyt rupea vastauksessa noitumaan!!

        sivistyneen kielen käytöstä. Minä en teidän pelkureiden vittuilua lue purematta takaisin. Kuten sanoin, käykää paikalla, sovitaan tapaaminen, tule yksin ja kerro mielipiteesi kasvotusten. Minulla paloi pinna kun huomasin, että täällä nimitellään vajaaksi. Niinkuin mä sanoin, olen kaverini kanssa vakavisssani tutkineet näitä rajatiedon ilmiöitä ja tässä ketjussa alettiin vittuilemaan minulle. Kato tää on niin helppoa, et mä vedän itseni veke teidän ääliöiden ketjusta. Tai sitten törmäillään kyseisen rakennuksen luona.


      • röykkäläinen
        Ällistynyt kirjoitti:

        Miksi se energia vaikuttaa naisen sukuelimeen?

        TÄNÄÄN meen kaverin kaa sinne :D
        otan vähä kuvii ja nii edellee


    • tällaisia
    • ja kuvittelet

      omiasi. Totta kai mielikuvitus alkaa laukkaamaan tuollaisessa paikassa, mutta kyse onkin siitä, kuka osaa hallita hermonsa. Sinä mitä ilmeisimmin et, vaan krmaat pakoon kuin pikkutyttö, kun hiiri aivastaa :)

      • outo kokemus

        kun et tiedä tosiasioita. En ole ikinä juossu kummituksia pakoon. Olen ainut joka on käynyt yksin tuon hylätyn rakennuksen sisällä. Jos haluat lähteä täällä "kusikilpailuun" siitä puhunko totta. Siinä lentää myös paska. Niin sehän sopii. Musta saat vastuksen. Tavataan kyseisen mestan luona milloin haluat.


    • hiippailitte?

      Siellähän on kameravalvonta ja kiellot ettei sinne saa mennä "asiaton oleskelu kielletty sairaala-alueella". Miksi siellä sellaiset kiellot jos ei siellä mitään toimintaa ole..?
      Olisin halunnut mennä valokuvaamaan sen ulkoa päin, mutten sitten viittinyt kun ajattelin että jos sieltä tulee joku vihainen vartija ja heittää mut pois alueelta..

      • mikää

        Mikä on kyseisen paikan tarkka osoite, voisin käydä katsomassa.


      • RedHazardBoi

        Onko se silti siel koska olis kiva mennä katsoo sitä?


      • Anonyymi

        Nykyisin rakennukselle vievän tien poikki on laitettu puomi joka ilmeisesti toimii sähköllä,sikäli kuin tiedän,sinne ei pääse, ainakaan autolla.


    • sama tunne tuli minullekin
    • röykässä käynyt

      röykässä ei ole mielisairaalaa.... tarkottanet siis varmaan entistä Nummelan keuhkoparantolaa, nyk. röykän sairaalaa

      • Röykkäläinen

        Se on ollut mielisairaala, mutta enää siellä ei ole mitään toimintaa eli se ei ole "nyk. röykän sairaala". ;)


    • idänmies

      kävin siel tänään joskus puol3 yöl, mielestäni jännintä oli ne kyltit että asiaton oleskelu ehdottomasti kielletty ja kameravalvonta. Ei mikään kovin ihmeellinen paikka. Suurin osa valoista toimi ja joissakin rakennuksissa oli joitakin selvästi käytössä olevia toimistoja ja näkyi siellä joitakin tulostimen valoja tms.
      Ison rakennuksen sivussa oli vielä palmian tarrat.. vissiin jotain ohjattui esittelyit/kurssei joskus pitää siel. Käveltii ympäri siel ja petyttiin kun ei päästy todellisesti jännän äärelle.

      • idänmies

        parantolantie nurmijärvi ku kirjottaa navii nii löytää


    • hihhei

      Hmm... Mä olen sun kanssas samaa mieltä ! isäni asuu aivan siinä lähellä niissä onko ne nyt vanhoja hoitajien taloja... En tiedä.. mutta koen itse siis siellä oikeasti jotain.. Kun edes menen sen sairaalan ohi, kylmänväreet iskevät samantien ja olen kankea kuin mikä. Itse en ole siellä ilta-aikaan käynyt, enkä haluisi käydä! Kun katselen sinne sairaalalle, voin kuvitella kuinka ihanaa siellä sisällä varmaaan olisi käydä.. hyrr :/

      • Vastaanottokeskus?

        Paikassa olisi aineksia mm. turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskukseksi. Kiinteistöthän omistaa Helsingin kaupunki, ja nämä ovat olleet vuosia tyhjillään.


      • Anonyymi
        Vastaanottokeskus? kirjoitti:

        Paikassa olisi aineksia mm. turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskukseksi. Kiinteistöthän omistaa Helsingin kaupunki, ja nämä ovat olleet vuosia tyhjillään.

        Turvikset pistäisi siellä vitut tärisemään.


    • plööö

      Menimme kavereiden kanssa röykän mielisairaalalle kahdella autolla aika myöhään illalla takana oli yksi ovi mikä oli auki mentiin siitä sisään talosta kuului tavaroiden heittelyä kiljuntaa koiran haukunaa yms. Joku kavereista sanoi että jos täällä on oikeesti joku niin todista se matkalla lähettii sitte ajaan hyvinkään ja tervakosken välillä auto lähti käsistä ja meni 2 kertaa katon kautta ympäri perässä olevalla autolla loppu bensa

    • Röykkä-Cityn Tyttö;)

      Olen kyäynyt koulun kanssa sairaalan pihassa mutta emme päässeet kunnolla tutkimaan aijon mennä kesällä joko yksin tai kaverin kanssa tutkimaan paikan ilemmalla (plajon jänempää) :D kun olimme sairaalan pihassa ja kurkistimme ikunnoista sain kyllä kuvan missä oli ihan kuin joku "hahmo" ja sain toisen kuvan toisesta huoneesta missä oli valot päällää keskellä kirkasta pv ja siellä ei ollut kettään lähistöllä muuta kuin meidän luokka.

      • Röykkä-Cityn Tyttö;)

        Hups... siis "Käynyt" ei "kyänyt" :DD ja sit tuol toi "paljon jännempää" joo sori kirjotusvirheet kirjotin kiireesti ;D en aijo näytää kuvii ;(( sry..


      • minäää

        miten sinne pääsee sisään?


      • Atte Ateisti
        minäää kirjoitti:

        miten sinne pääsee sisään?

        Ei mitenkään.

        Helsingin kaupunki, joka kiinteistöt ja tontin omistaa, on alkanut vahtia paikkaa entistä paremmin. Siellä on valvontakamerat, ja paikalla käyneiden autojenkin rekisterinumerot otetaan ylös.

        Tämä kaikki esiintyneen ilkivallan ja murtoyritysten takia.

        Tai sitten Helsingin kaupunki yrittää piilotella kummitusongelmaa.

        :)


    • yks surffailija

      Onko joku yöllä ollut seikkailemassa?

      • meitsionkäynytual

        jeopp. viimeyönä.. neveragain ! - feeling scared : D


      • jgvhcj
        meitsionkäynytual kirjoitti:

        jeopp. viimeyönä.. neveragain ! - feeling scared : D

        Vittu siel ollu mitää ihmeellistä :D


    • esa18

      mistäs sinne pääsee sisää? onko mitään järkee koittaa luvan kanssa päästä sinne, ja jos niin, mistäs sellaista lupaa mahtaisi kysyä?

    • gothiggi

      Mä oon kuules ollu "mielisairaalassa" ja ihan vaan sen takia että olen aistinut henkiolentoja yms...mutta jos totta puhun mielisairaalat ei oo yhtää kammottavii paikkoi..

    • yön timo

      kyllä siellä kummittelee mentii serkun kanssa joskus 12 aikaa sinne ja murtauduttiin sisään ruvettiin kiertelemään paijkkoja sit huomasin ku serkku rupes huutaa tääl kulppäris on joku niin meniin haulikon kans siihe ja huusin pois paha henki serkkuu vapisee vieläkin ja täst on viikko aikaa

      • sarjatuliasehemmo

        Me oltiin siellä Henkan ja hirvikiväärin kanssa. Sit Henkka rupes huutaa tääl kylpyammeessa on joku, mä katoin siihe ammeeseen, sielä oli verta ja luita, sit tuli yks vartija ja Henkka ampu sen sillä hirvikiväärillä ja sit ne kaks poliisia jotka tuli perässä ja sinne jäi läjä ruumiita käytävälle ja me juostiin pois.

        Ny ne kaikki kummittelee sielä!


    • Mitään kummituksia..

      Mitään paranormaalia ei tuossa rakennuksessa ole, muutakuin ulkopuoli on aika mystinen. Sisältä näytti aivan normaalilta kuin mikä tahansa sairaala, siisti ja hyväkuntoinen, mutta kaikki huoneet vaan tyhjiä. Olis kyllä varmasti jotain hyödyllisempää käyttöäkin tolle rakennukselle kuin vaan tyhjänä oleminen.

    • hehhuli2

      Onko röykkään parantolalle osoitetta? olisi kiva käydä kuvia räpsimässä?

    • kokeileppas varsin

      Joo, jos sua tyhjässä mielisairaalassa pelottaa, menepä sellaiseen mikä on vielä toiminnassa.....Olen ollut suljetulla hoitajana ja voin sanoa ettei enää pelota tyhjät rakennukset...

      • amazin

        Seinät murisee.


    • Hulttioinen

      Eikös tämä ole se mesta, jossa on lähellä iso rakennus josta saa yhen asunnon vuokrattavaksi, ns. vuokramökki?
      Jos on, niin me oltiin siellä viettämässä ihanaa lomaa, ja vikana yönä mun äiti tuli sisään vaaleena, se on taikauskonen. Äiti patisti meiät muualle ja kerto isille
      (mä salakuuntelin) et oli nähny naisen tiellä sairaalapuvussa.

      Myöhemmin mutsi sit luki siitä paikasta ja ekana tuli sit tällaset jutut et siel on kummituksii!
      Ja toi eka lause voi olla tyhmä, en vaan muista paikan nimee...

    • blö

      Käytiin kavereiden kans eilen eikä siel ollu mitään. (:

    • röykkäläläläinen

      KUTSUKAA JEESUS APUUN, NIIN RÖYKÄN MÖRÖT LÄHTEVÄT !

      • MÖYKKÄLÄINEN

        PANKAA RÖYKÄN MÖRKÖ PURKKIIN JA VIEKÄÄ KIRKKOON. KATSOTAAN, LÄHTEEKÖ JEESUS.


    • amazin

      Niin ne seinät murisee.

    • Anonyymi

      Eihän sielläpäin ole kuin Kiljavan sairaala. Siellä ei ainakaan mitään näkynyt eikä kuulunut, kun olin töissä.

    • Anonyymi

      paikan osote???!

      • Anonyymi

        Röykän aseman ohi ja siitä kaupasta ja Bissen Grillistä ehkä kilometri ja sitten käännös oikeaan.
        Se oli dementoituneiden vanhusten sairaala. Vanhemmiten tahtoo menttaalipuolella heittää välillä vähän myös. Ei siellä sen kummempaa, kun oli toiminnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röykän aseman ohi ja siitä kaupasta ja Bissen Grillistä ehkä kilometri ja sitten käännös oikeaan.
        Se oli dementoituneiden vanhusten sairaala. Vanhemmiten tahtoo menttaalipuolella heittää välillä vähän myös. Ei siellä sen kummempaa, kun oli toiminnassa.

        Et ole paikallisia. Ns. Röykän sairaala sijaitsee Kiljavantien varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole paikallisia. Ns. Röykän sairaala sijaitsee Kiljavantien varrella.

        Kyllä Röykän sairaala on Lopentie varrella, ei Kiljavantie! Kiljavan ja Röykän sairaalat ovat Sääksjärven vastakkaisilla puolilla. Röykän sairaala oli vielä kuusikymmentä luvulla mielisairaala . Kiljavan , nykyinen kuntoutussairaala, on toiminut niin sota- kuin keuhkosairaalanakin. Kummastakin sairaalasta ,historioineen ,löytyy kyllä tietoa, jos tahtoa on. Ja, tottakai siellä kummittelee!


    • Anonyymi

      Paikka ei ole pelottava, vaan sun taikauskoisilla asioilla muokkautunut mielikuva siitä. Mielesi ulkopuolella se on vain rakennus. Ei mitään muuta.

      • Anonyymi

        Onko vielä paikka hylättynä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä paikka hylättynä?

        Jep


    • Anonyymi

      Tietääkö joku, onko Kiljavan sairaala ollut kuvauspaikkana jossain elokuvassa? Kävin sielä joskus menneinä vuosina mummin ollessa kuntoutuksessa ja oli jotenkin ihan sellanen fiilis, että olis ollut -johonkin sotaelokuvaan nimenoman yhdistin.

      • Anonyymi

        Röykän sairaala oli Lottaelokuvan kuvauspaikkana


    • Anonyymi

      Tietoa onko kyseinen sairaala vielä hylättynä? Tai olisiko muita pelottavia paikkoja jossa voisi käydä tutkimaan?

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan missä se tunneli olisi ja mistä sinne pääsis

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa viestiä asiasta: https://ylilauta.org/paranormaali/36185209
        Kuka lähtee mukaan?

        Kävin miehen kanssa tänä iltana siellä, yritettiin ettii jotain sisäänpääsyä. Ei löydy. Kaikki ovet lukossa ja jos niitä yrittää ees avata niin hälyttää vartijan paikalle ja niin meille kävi. Tuli vaan sanomaan että kyllä saa kiereskellä ja katella, että ette mitään kunnon hälytystä laukassu mut jos ovia vähä yritää availla niin me saadaan tieto siitä. Sanottiin sille että selvä ja vartija lähti menee. Se kyllä myöhemmin näky pyörivän pakullaan siellä pihoilla jonkin aikaa, varmaan tarkkaili meitä. Me sit yritettiin ettii sitä paljon puhuttua tunnelia. Löydettiin laudalta hähämäset ohjeet joita seurattiin ja löydettiinkin se tunneli. Siihen olitiin lämästy kunnon metallikansi päälle ja pultattu hyvin kiinni ja ilmotus että sekin on vartioitu. Kyllä vitutti! Sillä äärinmäisen iso halu päästä sinne sisällle näkemään se koko sairaala, varsinkin tämä kuuluisa alakerta. Ketään lähtee messiin murtaa pultattua metallikantta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin miehen kanssa tänä iltana siellä, yritettiin ettii jotain sisäänpääsyä. Ei löydy. Kaikki ovet lukossa ja jos niitä yrittää ees avata niin hälyttää vartijan paikalle ja niin meille kävi. Tuli vaan sanomaan että kyllä saa kiereskellä ja katella, että ette mitään kunnon hälytystä laukassu mut jos ovia vähä yritää availla niin me saadaan tieto siitä. Sanottiin sille että selvä ja vartija lähti menee. Se kyllä myöhemmin näky pyörivän pakullaan siellä pihoilla jonkin aikaa, varmaan tarkkaili meitä. Me sit yritettiin ettii sitä paljon puhuttua tunnelia. Löydettiin laudalta hähämäset ohjeet joita seurattiin ja löydettiinkin se tunneli. Siihen olitiin lämästy kunnon metallikansi päälle ja pultattu hyvin kiinni ja ilmotus että sekin on vartioitu. Kyllä vitutti! Sillä äärinmäisen iso halu päästä sinne sisällle näkemään se koko sairaala, varsinkin tämä kuuluisa alakerta. Ketään lähtee messiin murtaa pultattua metallikantta? :D

        Lisään vielä että kyllä varmasti sorkkaraudallakin saisi ovia auki, mutta kaikki ne rakennukset siellä on rankasti vartioitu ja valvontakameroita ja liiketunnistimia joka nurkassa. Muutamista ikkunoista kun kattoo sisälle niin kattoo suoraan valvontakameraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin miehen kanssa tänä iltana siellä, yritettiin ettii jotain sisäänpääsyä. Ei löydy. Kaikki ovet lukossa ja jos niitä yrittää ees avata niin hälyttää vartijan paikalle ja niin meille kävi. Tuli vaan sanomaan että kyllä saa kiereskellä ja katella, että ette mitään kunnon hälytystä laukassu mut jos ovia vähä yritää availla niin me saadaan tieto siitä. Sanottiin sille että selvä ja vartija lähti menee. Se kyllä myöhemmin näky pyörivän pakullaan siellä pihoilla jonkin aikaa, varmaan tarkkaili meitä. Me sit yritettiin ettii sitä paljon puhuttua tunnelia. Löydettiin laudalta hähämäset ohjeet joita seurattiin ja löydettiinkin se tunneli. Siihen olitiin lämästy kunnon metallikansi päälle ja pultattu hyvin kiinni ja ilmotus että sekin on vartioitu. Kyllä vitutti! Sillä äärinmäisen iso halu päästä sinne sisällle näkemään se koko sairaala, varsinkin tämä kuuluisa alakerta. Ketään lähtee messiin murtaa pultattua metallikantta? :D

        Jooo käytii jätkien kaa 26.6 siä justii sisäl koko mestas tuon kyseisen huoltoluukun kautta sillo se oli kiinni vaan kahella paksulla lukolla jotka rautasahalla katkastiin silloin pääsimme sisään koko rakennus melkee läpi käytiin ja myös melkeee koko rakennuksen jokaseen huoneeseen hälyt laukastii:DDD vissii sen jälkee käyny jengi laittaa uusiks sen huoltoluukun lukkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin miehen kanssa tänä iltana siellä, yritettiin ettii jotain sisäänpääsyä. Ei löydy. Kaikki ovet lukossa ja jos niitä yrittää ees avata niin hälyttää vartijan paikalle ja niin meille kävi. Tuli vaan sanomaan että kyllä saa kiereskellä ja katella, että ette mitään kunnon hälytystä laukassu mut jos ovia vähä yritää availla niin me saadaan tieto siitä. Sanottiin sille että selvä ja vartija lähti menee. Se kyllä myöhemmin näky pyörivän pakullaan siellä pihoilla jonkin aikaa, varmaan tarkkaili meitä. Me sit yritettiin ettii sitä paljon puhuttua tunnelia. Löydettiin laudalta hähämäset ohjeet joita seurattiin ja löydettiinkin se tunneli. Siihen olitiin lämästy kunnon metallikansi päälle ja pultattu hyvin kiinni ja ilmotus että sekin on vartioitu. Kyllä vitutti! Sillä äärinmäisen iso halu päästä sinne sisällle näkemään se koko sairaala, varsinkin tämä kuuluisa alakerta. Ketään lähtee messiin murtaa pultattua metallikantta? :D

        Kiitti paljon tiedosta! Tämä on hyvä tietää ettei tee kauempaa turhaa reissua.


    • Anonyymi

      Tarvii rälläkän että pääsee luukusta sisään olemme tällä hetkellä tässä istumassa röykän sairaalan pihassa mutta ei saatu sorkkaraudallakaan väännettyä auki luukkua

    • Anonyymi

      No siis näin tyylikkäästi myöhässä kerron faktan. Röykän mieli sairaala on tehtuurisesti (jos tehtuurisesti on oikee sana😂) mut se on arvokas tehtuurisesti joten siellä pitää käydä vetämässä vessan pönttöjä ja mun ukki (yrittäjä) käy aina sillon tällöin vetämässä sen vessan ettei se hajoo/ettei sille tapahdu muuta vastaavaa joten kolina voi johtua myös siitä:) näin 2022 kerrottuna<33

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe