Yrittäessäni avata ruuvia ( Ristipää ) niin eihän se sitten lähtenytkään irtoamaan vaan ristipää ja talttapää ruuvarit vaan pyörii
ruuvin kanta rikki
8
6102
Vastaukset
- juuuu......
meisselin kärki pitää olla just sopiva ristipäissä, että homma toimii.
itse olen luopunut ristipään käytöstä ja jos mahdollista ostan aina torx-päisiä ruuveja - nen hiukankin
ruuveja kiertävä törmää ilmiöön tavan takaa.
Ensin vähän kiroillaan ja sitten pistetään
mielikuvitus ja kokemus peliin.
Rautasaha, lyöntimeisseli, erilaiset pihdit...
Kyllä se lopuksi on aina auennut.- Handyman
Jos ei muu auta, poraa ruuvin kanta pois poranterällä joka on ruuvin paksuinen. Poraa kannasta kohti ruuvin kärkeä kunnes kanta irtoaa (jää poranterän ympärille). Tämän jälkeen saat kiinnitetyn kappaleen irti ja voit poistaa loput ruuvista pihdeillä.
Tällaisten tilanteiden välttämiseksi kannattaa käyttää laadukkaita ja sopivia ruuvitalttoja ja ehjiä kunnollisia ruuveja.
- Anonyymi
Mitä jos se ruuvi on puoli senttiä syvällä reiässä?
Perkele!- Anonyymi
poraamalla, ja vastakierretapilla, ruuvi pois..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poraamalla, ja vastakierretapilla, ruuvi pois..
katkenneet pultit saattaa saada vastakierretapilla auki, tavallista ruuvia harvemmin, on sen verran pieni kaliiberinen tuote kyseessä, että haastetta on saada millään vastakierretyökalulla irti. paras ohje taitaa olla tuo ylempänä ollut jossa koko kanta porataan pois ja vedetään kiinnitetty kappale kannattoman ruuvin läpi ja sitten ruuvi pihdeillä irti.
- Anonyymi
Lyöntimeisseli, että saat alkuun auki, loput kierretään pihdeillä tai vastaavilla.
- Anonyymi
Hitsaa siihen mutteri niin johan lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2274841Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233550Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2692053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,101956Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31813
- 61767
- 176750