Olisin pojalle ostamassa ton Most Wantedin joululahjaksi mutta kun ei tahdo suomenkielisiä löytyä mistään ja ei poika vielä osaa englantia. Tietääkö kukaan mistä saisi kyseisen pelin suomenkielisenä?
Need For Speed Most Wanted
6
706
Vastaukset
- ole kukaan
suomennellut, ei kannata.
- ostin
Halppiskorista citymarketista.
Yllätyin kun kielivalinnasta löytyi Suomi.
Kokeile cittarista. Kannessa ei valitettavasti löytynyt merkintää joten vähän tuurista kiinni.
Eikö sitä voi muuttaa suomenkieliseksi kun asentaa päivitykset. Tällä hetkellähän siihen on 1.3:seen päivityksiä.- Tarviiko sitä yrittääki...
Jaa tarvii toivoo et käy tuuri?? Itse ostin pelin sillon, kun se ilmesty ja sit sattu käymään niin, että peli olikin myös suomenkielinen. Olis kyl ilmankin pärjänny mut oliha se semmonen kiva extra.. Mut nyt (Sori ei kuulu aiheeseen) se kyseinen levy meni rikki. Kone valittaa ettei levyä löydy ja oon yrittäny minkä kerkeen saada toimii. Mutta turhaan levyasema vaa krohisee ja pitää inhottavaa jurnutust= Ei toimi. Eli siis mistä löytäis luotettavasti CD-crackin siihe 1.1 vai mikä se peruspäivitys onkaan?? Ja jos joku epäilee et peli on ladattu nii kertokoot et mihin lähetän levyn korjattavaks nii eiköhä sit aleta uskoo =) Kiitos, Kiitos
- täältä..
Tarviiko sitä yrittääki... kirjoitti:
Jaa tarvii toivoo et käy tuuri?? Itse ostin pelin sillon, kun se ilmesty ja sit sattu käymään niin, että peli olikin myös suomenkielinen. Olis kyl ilmankin pärjänny mut oliha se semmonen kiva extra.. Mut nyt (Sori ei kuulu aiheeseen) se kyseinen levy meni rikki. Kone valittaa ettei levyä löydy ja oon yrittäny minkä kerkeen saada toimii. Mutta turhaan levyasema vaa krohisee ja pitää inhottavaa jurnutust= Ei toimi. Eli siis mistä löytäis luotettavasti CD-crackin siihe 1.1 vai mikä se peruspäivitys onkaan?? Ja jos joku epäilee et peli on ladattu nii kertokoot et mihin lähetän levyn korjattavaks nii eiköhä sit aleta uskoo =) Kiitos, Kiitos
http://www.spacetarget.com/games/pc_nfs_most_wanted.shtml
Gamecopyworld on mielestäni laillinen koska ei tarvitse kuluttaa itse peli-cd/dvd:tä.
Ettei käy niin kuin sinulla. Levyt kuluvat ajan mittaan vaikka niitä säilyttäisi pumpulissa.
Mikäli ei löydy tuosta osoitteesta sopivaa googleta gamecopyworld ja etsi mostwanted nocd-dvd.
- nfsfani4445778
Ite löysin stockmannin hyllyltä mw:n samasta paikasta löyty kana carboni joka oli kans suomen kielinen
- p3k str kid
se on suomeks jos se ei ole platinum
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164711Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1774124Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk163483Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211496Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk451290- 861144
- 1151117
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111082- 641080
- 1631019