Need For Speed Most Wanted

isukki1234

Olisin pojalle ostamassa ton Most Wantedin joululahjaksi mutta kun ei tahdo suomenkielisiä löytyä mistään ja ei poika vielä osaa englantia. Tietääkö kukaan mistä saisi kyseisen pelin suomenkielisenä?

6

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kukaan

suomennellut, ei kannata.

• ostin

Halppiskorista citymarketista.
      Yllätyin kun kielivalinnasta löytyi Suomi.
      Kokeile cittarista. Kannessa ei valitettavasti löytynyt merkintää joten vähän tuurista kiinni.

Eikö sitä voi muuttaa suomenkieliseksi kun asentaa päivitykset. Tällä hetkellähän siihen on 1.3:seen päivityksiä.

• Tarviiko sitä yrittääki...

Jaa tarvii toivoo et käy tuuri?? Itse ostin pelin sillon, kun se ilmesty ja sit sattu käymään niin, että peli olikin myös suomenkielinen. Olis kyl ilmankin pärjänny mut oliha se semmonen kiva extra.. Mut nyt (Sori ei kuulu aiheeseen) se kyseinen levy meni rikki. Kone valittaa ettei levyä löydy ja oon yrittäny minkä kerkeen saada toimii. Mutta turhaan levyasema vaa krohisee ja pitää inhottavaa jurnutust= Ei toimi. Eli siis mistä löytäis luotettavasti CD-crackin siihe 1.1 vai mikä se peruspäivitys onkaan?? Ja jos joku epäilee et peli on ladattu nii kertokoot et mihin lähetän levyn korjattavaks nii eiköhä sit aleta uskoo =) Kiitos, Kiitos

• täältä..
        Tarviiko sitä yrittääki... kirjoitti:

Jaa tarvii toivoo et käy tuuri?? Itse ostin pelin sillon, kun se ilmesty ja sit sattu käymään niin, että peli olikin myös suomenkielinen. Olis kyl ilmankin pärjänny mut oliha se semmonen kiva extra.. Mut nyt (Sori ei kuulu aiheeseen) se kyseinen levy meni rikki. Kone valittaa ettei levyä löydy ja oon yrittäny minkä kerkeen saada toimii. Mutta turhaan levyasema vaa krohisee ja pitää inhottavaa jurnutust= Ei toimi. Eli siis mistä löytäis luotettavasti CD-crackin siihe 1.1 vai mikä se peruspäivitys onkaan?? Ja jos joku epäilee et peli on ladattu nii kertokoot et mihin lähetän levyn korjattavaks nii eiköhä sit aleta uskoo =) Kiitos, Kiitos

http://www.spacetarget.com/games/pc_nfs_most_wanted.shtml

Gamecopyworld on mielestäni laillinen koska ei tarvitse kuluttaa itse peli-cd/dvd:tä.
        Ettei käy niin kuin sinulla. Levyt kuluvat ajan mittaan vaikka niitä säilyttäisi pumpulissa.

Mikäli ei löydy tuosta osoitteesta sopivaa googleta gamecopyworld ja etsi mostwanted nocd-dvd.

• nfsfani4445778

Ite löysin stockmannin hyllyltä mw:n samasta paikasta löyty kana carboni joka oli kans suomen kielinen

• p3k str kid

se on suomeks jos se ei ole platinum

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2140
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      175
      1915
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1342
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      792
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe